Dags att damma fram denna gamla goding nÀr sommaren Àr hÀr!
![]()
Snygg! Vad har den för referensnummer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dags att damma fram denna gamla goding nÀr sommaren Àr hÀr!
![]()
Sant, inte sÀrskilt lika en boombox, men tuffa ÀndÄ. Jag gillar speciellt de med positiva displayer.Jo, serien kallas för Boombox. Men ingen av de liknar boombox tycker jag.
![]()
![]()
Typ sÄ hÀr.Sant, inte sÀrskilt lika en boombox, men tuffa ÀndÄ. Jag gillar speciellt de med positiva displayer.
Nu börjar det ju röra sig lite i kreativitetsavdelningen pÄ huvudkontoret... Hur skulle en ordentligt boombox-inpirerad G se ut?
![]()
Haha spÀnnande!MÄhÀnda nÄgot rÀtt sÄ blÄtt![]()
G-6900A-7. SÄ ingen multiband tyvÀrr.Snygg! Vad har den för referensnummer?
G-6900A-7. SÄ ingen multiband tyvÀrr.
hehe ok. Ja, inte helt omöjligt iofs, men det Àr ju en skön sommarklocka...Ok. Men ifall du av nÄgon anledning skulle kÀnna ett starkt behov av att bli av med den sÄ Àr jag intresserad...![]()
Har inte sett nÄgon hÀr i trÄden Ànnu av den blÄ mer Àn pÄ releasebilder, sÄ det ska bli lite kul att se den i verkligheten senHaha spÀnnande!
En variant pÄ "Where's Waldo?" - Where's Mario?
B5600BP?Har inte sett nÄgon hÀr i trÄden Ànnu av den blÄ mer Àn pÄ releasebilder, sÄ det ska bli lite kul att se den i verkligheten senKommer bli himla bra med en kombilÀnk sen
![]()
hehe ok. Ja, inte helt omöjligt iofs, men det Àr ju en skön sommarklocka...![]()
- Den sagoboken har jag ocksÄ lÀst för barn och barnbarnSnabeldraken kör sig inte sjÀlv![]()
Tack nu Àr vi 4 st i trÄden- Den sagoboken har jag ocksÄ lÀst för barn och barnbarn
Och grattis till klockan![]()
En skatt vid regnbÄgens slut
![]()
Vid en nĂ€rmre granskning sĂ„ visar det sig att jag ju var i FEL ĂNDE av regnbĂ„gen. Det finns hopp!@Dantes I slutet av min regnbĂ„ge var det minsann ingen MR-G.
SKADEVARASĂ ???! (som Sverker skulle ha sagt).
![]()
Kör maskeringstejp, de gör jag tills jag köper en riktig.Vid en nĂ€rmre granskning sĂ„ visar det sig att jag ju var i FEL ĂNDE av regnbĂ„gen. Det finns hopp!![]()
- Samma koncept anvÀndes pÄ 70talet. En Ferrari-liknande plastkaross monterades pÄ en VW bubbla-plattaHar ingen tejp till hands, men nöden Àr uppfinningarnas moder!
![]()
JodÄ, sÄna har man Äkt i. KÀnslan av lyx och flÀrd inföll dock inte riktigt. Kan det ha varit avsaknaden av lÀderdoft som istÀllet ersattes av doften av polyesterharts frÄn glasfibern?- Samma koncept anvÀndes pÄ 70talet. En Ferrari-liknande plastkaross monterades pÄ en VW bubbla-platta![]()
- Tror knattret frÄn VW-motorn ocksÄ bidrog till bristen pÄ flÀrdJodÄ, sÄna har man Äkt i. KÀnslan av lyx och flÀrd inföll dock inte riktigt. Kan det ha varit avsaknaden av lÀderdoft som istÀllet ersattes av doften av polyesterharts frÄn glasfibern?