Ălskar fĂ€rgschemat pĂ„ denna.... Denna frog kommer förr eller snare hamna i min collection, sen fĂ„r man ser om det Ă€r inom en snar framtid eller 5+ Ă„r ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ălskar fĂ€rgschemat pĂ„ denna.... Denna frog kommer förr eller snare hamna i min collection, sen fĂ„r man ser om det Ă€r inom en snar framtid eller 5+ Ă„r ^^
Tur att den finns nÀra till hands!Kompisbild med en av mina fÄ sÄlda G-shocks
![]()
Hade det inte vart för att lÀnken var sÄ jÀkla kort och att det verkar vara stört omöjligt att hitta lÀnkbitar till den hade den aldrig blivit sÄld.Tur att den finns nÀra till hands!
PÄ baklocket sitter en mindre oval ring som kommer i kontakt med 2 fjÀdrar som sitter pÄ baksidan av modulen. NÀr man tar av baklocket och bryter kontakten sÄ stÄr det open och knapparna slutar att fungera. Visarna tickar dock pÄ som vanligt.StÄr det OPEN pÄ displayen som en varning för att baklocket inte Àr fastskruvat eller för att kronan inte Àr i? Coolt oavsett!
Cool sÀkerhetsfunktion!PÄ baklocket sitter en mindre oval ring som kommer i kontakt med 2 fjÀdrar som sitter pÄ baksidan av modulen. NÀr man tar av baklocket och bryter kontakten sÄ stÄr det open och knapparna slutar att fungera. Visarna tickar dock pÄ som vanligt.
Fan dÀr sa du nÄt. MÄste nog köra lite mer triceps framöver...Ser bra ut. Bra workout-klocka.
Bra massa pÄ axlar, biceps.
Kör mkt triceps ocksÄ, det Àr dÀr den potentiella massan sitter! Biceps Àr egentligen en rÀtt liten muskel jmfrt med triceps.
Fullt förstĂ„eligt men vilken av dem Ă€r beatern?SĂ„ nöjd med denna trippelïž
![]()
Den jag trÀnar med Àr den till höger. Bruce Àr jag lite mera rÀdd omFullt förstÄeligt men vilken av dem Àr beatern?![]()
Du behöver komplettera...Den jag trÀnar med Àr den till höger. Bruce Àr jag lite mera rÀdd om![]()
Tanken Àr att jag ska komplettera den trion till en fyrlingDu behöver kompletera...
![]()
Hehe, ja, slÀngde in den billigaste jag kom pÄ. En DW-5600E Àr ju ett riktigt kap!Tanken Àr att jag ska komplettera den trion till en fyrlingVi fÄr se vilken det blir
![]()
Har inte du ett gÀng GWG1000 Mudmaster ocksÄ?Tanken Àr att jag ska komplettera den trion till en fyrlingVi fÄr se vilken det blir
![]()
Bra kombo dÀr @Hans B 1955Promenad i solskenet slutade med promenad i hÀllregnet
Synkade modulen och justerade lÀnken pÄ nya stÄlSquaren sen, oerhört trevligt system för fastsÀttningen av lÀnkbitarna! FÄr se om den fÄr följa med till Kreta nÀsta lördag
![]()
- Vill ha den vÀnstra
Och jag vill ha din vÀnstra- Vill ha den vÀnstra![]()
- ĂvervĂ€ger faktiskt att ha bĂ„da, men dĂ„ mĂ„ste jag offra nĂ„t bra i klocklĂ„dan först âŠOch jag vill ha din vĂ€nstra![]()
Tack sÄ mycket , rolig tid framöver att bygga upp kroppen igen. Ja behövs mer av allt och triceps med. Har inte kört biceps pÄ 3 veckor minst, brukar bara fÄ med dem i ryggtrÀningen lite samma i bÀnkpress att triceps fÄr va med o jobba lite. Borde kanske lÀgga lite mer fokus pÄ armarna. Mycket basövmingar nu, dÀr ligger största fokus. Clownfisk o frogmanSer bra ut. Bra workout-klocka.
Bra massa pÄ axlar, biceps.
Kör mkt triceps ocksÄ, det Àr dÀr den potentiella massan sitter! Biceps Àr egentligen en rÀtt liten muskel jmfrt med triceps.
Sen mĂ„ste du ju ha den med blĂ„a detaljer som slĂ€pps straxâŠ- ĂvervĂ€ger faktiskt att ha bĂ„da, men dĂ„ mĂ„ste jag offra nĂ„t bra i klocklĂ„dan först âŠ
- TyvĂ€rr, negativ display Ă€r inte för migSen mĂ„ste du ju ha den med blĂ„a detaljer som slĂ€pps straxâŠ
Herregud vilken OCD mardröm.Den hÀr var ju intressant...
![]()