Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis fasen sÄ lÀckertSommarklockan Àn 2022 klar
![]()
![]()
![]()
Somrig och frÀschPrecis utökat min G-shocksamling. Andra gÄngen jag köpt en klocka av en annan medlem pÄ Klocksnack, och andra gÄngen jag gör ett undantag och skaffar en G-shock som inte har Tough Solar. Tack @daniel svensson! Mycket nöjd.
Sommarklockan 2022 klar
![]()
![]()
![]()
Haha men va fasen har du en sÄn med
Somrig och frÀsch![]()
Oh, slog mig en tanke precis!Dessa landade precis i lÄdan men kommer inte komma till anvÀndning hÀr, sÄ en heads up helt enkelt
NintendogrÄ Àr alltid ballt
![]()
![]()
Sommarklockan 2022 klar
![]()
![]()
![]()
Eller hur, det var riktigt otippatWuuut.
3 MRG square i trÄden. Grattis.
Hur kÀnns den?
Undrar nÀr Mrs G slÀpps, sÄ fru hepanter fÄr vara medWuuut.
3 MRG square i trÄden. Grattis.
Hur kÀnns den?
PÄ med rött band, sommaren Àr hÀr!
Utom en G-shock?Besök pÄ ett stÀlle dÀr man inte fÄr bÀra klockor!
![]()
Stod specifikt att varken mekaniska eller digitala klockor var okâŠ.Utom en G-shock?![]()
Menar du att sÀlja din rainbow och köpa en MRG fyrkant?Ska man bli tvungen att byta upp sig framöver tro?
![]()
Nej, men det ryktas om en ny Frogman med pilgiftsgrodtemaMenar du att sÀlja din rainbow och köpa en MRG fyrkant?
Ja just det. De verkar vara goda investeringarNej, men det ryktas om en ny Frogman med pilgiftsgrodtema
Glöm inte denna ocksÄ. StÄr högt pÄ min vill ha lista.Nej, men det ryktas om en ny Frogman med pilgiftsgrodtema
Den hÀr Àr ocksÄ hÀrligJapp! Jag har varit ute efter en G-shock med vitt armband, och med de glada fÀrgerna runt displayen sÄ uppstod tycke direkt!