Guling pÄ kvÀllsspan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Behövs ingen MRG logga, den Ă€r grym som den Ă€râHar ingen tejp till hands, men nöden Ă€r uppfinningarnas moder!
![]()
Den hÀr var ju intressant...
![]()
Den hÀr var ju intressant...
![]()
Haha. Skulle inte förvÄna mig om det finns mrg-square-kits snart pÄ aliexpress...Snabeldraken kör sig inte sjÀlv![]()
Dekaltrim har ju funnits sen puch tidenHaha. Skulle inte förvÄna mig om det finns mrg-square-kits snart pÄ aliexpress...
BrickvÀggar Àr mysigt.Bonden fick sin brickvÀgg
![]()
Synd att det inte var nÄgra bilder... För jag kan erkÀnna att det dÀr sprÄket Àr jag helt kass pÄFull metal Casioak pÄ gÄng?! GM-B2100
![]()
éć ±ïŒ8æç»ć ŽăźăGM-B2100ăăŻăă«ăĄăżă«ă«ă·ăȘăŒăŻïŒäŸĄæ Œ71,500ćă80,300ćă : great G-SHOCK world
ăGM-B2100ăă«ă€ăăŠæžăăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
PÄ pressbilder har den negativ display. Den Àr inte slÀppt Àn, konstigt att en polsk site har en med positiv display till salu.Den hÀr var ju intressant...
![]()
Hundra gÄnger bÀttre med positiv displayPÄ pressbilder har den negativ display. Den Àr inte slÀppt Àn, konstigt att en polsk site har en med positiv display till salu.![]()
![]()
![]()
73500 - 80300 yen. Det blir en ordentligt uppgraderad modell och inte den befintliga gm-2100 med BT gissar jag.Full metal Casioak pÄ gÄng?! GM-B2100
![]()
éć ±ïŒ8æç»ć ŽăźăGM-B2100ăăŻăă«ăĄăżă«ă«ă·ăȘăŒăŻïŒäŸĄæ Œ71,500ćă80,300ćă : great G-SHOCK world
ăGM-B2100ăă«ă€ăăŠæžăăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
TrÄkig modul oavsett.Hundra gÄnger bÀttre med positiv display![]()
StĂ„r det OPEN pĂ„ displayen som en varning för att baklocket inte Ă€r fastskruvat eller för att kronan inte Ă€r i? Coolt oavsett!Det blev lite pillande och djuprengöring pĂ„ kvĂ€llskvisten. Hoppas att jag fĂ„r ihop klockan igen? Det gĂ„r nog fintâŠ![]()
Rosa har sminka mig igen, mycket stÄl idag, blev hemma gym![]()
![]()