• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jockinho

Patek
2-Faktor
Camobling en stund

BAF59EBA-10A3-4658-9C70-99829E0351A4.jpeg
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Nu jĂ€klar börjar man kĂ€nna igen G-shockmeister @Hans B 1955 pĂ„ riktigt igen😍
- Skall man göra nĂ„t skall man göra det ordentligt 😀
Har kommit upp i en Ă„lder dĂ„ det mesta Ă€r provat. Var med nĂ€r man Ă„kte till Tyskland och gick pĂ„ ”Klockbörser”, gjorde affĂ€rer via Gula Tidningen osv. Sedan kom internet och vĂ€nde upp och ner pĂ„ hela branschen och nu fĂ„r man vara med om den hysteriska Rolexstormen ocksĂ„. SjĂ€lv har jag nĂ„tt punkten dĂ€r det bara skall vara kul och trevligare trĂ„d Ă€n den hĂ€r hittar man ju inte 😉
- Sedan finns det naturligtvis mÄnga andra roliga klockor idag ocksÄ, men det Àr en annan historia.
 
Senast Àndrad:

Crispie

Rolex
Ser bra ut. Bra workout-klocka.
Bra massa pÄ axlar, biceps.
Kör mkt triceps ocksÄ, det Àr dÀr den potentiella massan sitter! Biceps Àr egentligen en rÀtt liten muskel jmfrt med triceps.
InstÀmmer! Jag lÀgger numer mycket mer fokus pÄ triceps och axlar Àn biceps. Det har haft en massiv inverkan pÄ hur stora mina armar upplevs.
 

Sorubim

Audemars
SÄ otroligt sugen pÄ en sÄn
casio g-9000-1ver
NĂ„n som vet om dom fortfarande görs eller om man verkligen borde passa pĂ„ att köpa😼?
En riktig klassiker i behÀndig storlek, bara att slÄ till.
Men... om du gillar att trycka pÄ knapparna flera gÄnger dagligen sÄ kanske du ska slÀnga in ett par sÄna hÀr i bestÀllningen, nÀr du ÀndÄ hÄller pÄ. ;)
fgb.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
SÄ otroligt sugen pÄ en sÄn
casio g-9000-1ver
NĂ„n som vet om dom fortfarande görs eller om man verkligen borde passa pĂ„ att köpa😼?

Inte sÄ svÄra att fÄ tag i oavsett, finns vÀll e
X antal miljoner exemplar. Jag har en grön, mkt trevlig frĂ„nsett problemet nedan. Kan inte trycka in knapparna utan att ta av klockan


Ska koka delarna och se om det hjÀlper, fördelen med nya g-9300 Àr ju att de knapparna Àr bra mkt enklare hantera.
 
Topp