Nu jĂ€klar börjar man kĂ€nna igen G-shockmeister @Hans B 1955 pĂ„ riktigt igen- ĂvervĂ€ger faktiskt att ha bĂ„da, men dĂ„ mĂ„ste jag offra nĂ„t bra i klocklĂ„dan först âŠ
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu jĂ€klar börjar man kĂ€nna igen G-shockmeister @Hans B 1955 pĂ„ riktigt igen- ĂvervĂ€ger faktiskt att ha bĂ„da, men dĂ„ mĂ„ste jag offra nĂ„t bra i klocklĂ„dan först âŠ
- Skall man göra nÄt skall man göra det ordentligtNu jÀklar börjar man kÀnna igen G-shockmeister @Hans B 1955 pÄ riktigt igen![]()
Snygg de Àr nÄt visst med frogman alltsÄFroggyfriday med GF-8250CM
![]()
![]()
Ăr den överstaKortet jag vĂ€ntat pĂ„![]()
![]()
Nej tyvĂ€rr Ă€ger jag bara den nederstaĂr den överstaDin ocksĂ„? Han ser riktigt sympatisk ut!
![]()
InstÀmmer! Jag lÀgger numer mycket mer fokus pÄ triceps och axlar Àn biceps. Det har haft en massiv inverkan pÄ hur stora mina armar upplevs.Ser bra ut. Bra workout-klocka.
Bra massa pÄ axlar, biceps.
Kör mkt triceps ocksÄ, det Àr dÀr den potentiella massan sitter! Biceps Àr egentligen en rÀtt liten muskel jmfrt med triceps.
Men vÀnta hÀr nu... StÄllÀnk?
Bandstift. Sitter inte helt perfekt men typ 10 s med en fin fil bör fixa det. Ett klart lyft i komfort och viktbalans jÀmfört med plastbandet.Men vÀnta hÀr nu... StÄllÀnk?
Det vart riktigt frÀckt.
I fÀst med bandstift eller skruv??
Blev riktigt snyggtBandstift. Sitter inte helt perfekt men typ 10 s med en fin fil bör fixa det. Ett klart lyft i komfort och viktbalans jÀmfört med plastbandet.
Var tvungen att vÀga den nu, 160 g. Tyngsta G-shocken jag har.Blev riktigt snyggt
Ser hÀrligt massivt ut!
Precis som det ska vara! Jag har en bekant som Àr fÄgelskÄdare, han har en (lÄÄÄng) lista pÄ arter han sett frÄn dasset.Skithus med havsutsikt Àr inte fy skam....![]()
![]()
![]()
En riktig klassiker i behÀndig storlek, bara att slÄ till.SÄ otroligt sugen pÄ en sÄn
casio g-9000-1ver
NÄn som vet om dom fortfarande görs eller om man verkligen borde passa pÄ att köpa?
Var tvungen att vÀga den nu, 160 g. Tyngsta G-shocken jag har.![]()
SÄ otroligt sugen pÄ en sÄn
casio g-9000-1ver
NÄn som vet om dom fortfarande görs eller om man verkligen borde passa pÄ att köpa?
SÄ otroligt sugen pÄ en sÄn
casio g-9000-1ver