Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Har Rosa PMS nu igen? LĂ€ste att det tillstĂ„ndet bland damer döptes till PMS pga att âGalna Kosjukanâ redan var upptagetGymdags med en nysparkat ben de blir spĂ€nnande
![]()
Rangeman kommer vara en av midsommarafton-Gna hÀr oxÄGlad midsommar pÄ Er! Vad bÀrs idag, 6 mÄn till julafton....![]()
Gott... Det dÀr med fÀrg behöver jag bli bÀttre pÄ! FÄr ha det som midsommar löfte till mig sjÀlv.Rangeman kommer vara en av midsommarafton-Gna hÀr oxÄ
Fast med aningens mer fÀrg![]()
WasaaaabiiiiiGott... Det dÀr med fÀrg behöver jag bli bÀttre pÄ! FÄr ha det som midsommar löfte till mig sjÀlv.
Mer fÀrg pÄ Brogins handled!!![]()
Visst sörru....Wasaaaabiiiii![]()
HavsblÄtt borde ju passa digVisst sörru....
Ja vetifasen va de va med henne- Har Rosa PMS nu igen? LĂ€ste att det tillstĂ„ndet bland damer döptes till PMS pga att âGalna Kosjukanâ redan var upptaget![]()
- Man kanske mÄste tÀnka sig för innan man börjar tafsa pÄ en sovande damJa vetifasen va de va med hennetror hon stog o sov nÀr jag kom upp med maskin va en Bruce Lee kick, kunde inte stödja pÄ benet till en början men alÀppte av de vÀrata efter ett tag.
Stort grattis till erTrevlig Midsommar pÄ er alla!
Vi firar egentligen vÄr 40e bröllopsdag idag pÄ Midsommarafton, men det riktiga firandet skjuter vi upp tills i morgon dÄ vi förhoppningsvis kommer till Platanias pÄ Kreta för att stanna i tre veckor.
LĂ€mpliga klockor utvalda
![]()
Fan bra val!Midsommar-G deLuxe
![]()