Multiband fÄr en ny innebörd. Men ska det inte vara 6?Köpte lite komplement till metall G-shocken.
Matchar vÀl bra va?
![]()
Du fÄr komplettera sÄ det nÀrmar sig Mr T-klass!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Multiband fÄr en ny innebörd. Men ska det inte vara 6?Köpte lite komplement till metall G-shocken.
Matchar vÀl bra va?
![]()
Ser sjÀlv nu hur dumt de faktiskt ser utà allas KS-medlemmars vÀgnar tackar vi för en vÀl placerad arm.![]()
Du vill inte ha en fÀrgstÀnkmoddad till samlingen ocksÄSvÄra val...
![]()
Om du vill ha plain orange sÄ Àr det 5600M-4 du ska ha Kostar lite mer bara.Ja det Àr ett alternativ att köpa en komplett men undviker det helst dÄ jag har sÄmÄnga fyrkanter redan. Just den dÀr har jag heller aldrig sett irl och tror inte jag blir nöjd med det orangea, för det Àr vÀl en sÄn dÀr mysko sak som inte Àr nÄgon annan lik med lite mönster i. Skulle vilja ha en plain jane orange helt enkelt. Mission impossible.
Ja exakt den dÀr skulle sitta bra. Inte beredd att betala 2k för det bara. FÄr leta vidare, plötsligt hÀnder det?Om du vill ha plain orange sÄ Àr det 5600M-4 du ska ha Kostar lite mer bara.
![]()
Casio G-shock Dw5600m-4 Quartz Digital Square Orange Resin Case 43mm Watch for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-shock Dw5600m-4 Quartz Digital Square Orange Resin Case 43mm Watch at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Annars fÄr du slÀppa sargen och level:a upp till 5610.GÄr det att hitta orange band/bezel till std 5600 numera. Har tÀnkt köpa vid tillfÀlle i över ett Är nu men dyker ju aldrig upp och kaninte hitta nÄgot. Börjar bli desperat och kan t.o.m. tÀnka mig tredje-parts typ alibaba men finns ju inte heller...
![]()
Om du vill ha plain orange sÄ Àr det 5600M-4 du ska ha Kostar lite mer bara.
![]()
Casio G-shock Dw5600m-4 Quartz Digital Square Orange Resin Case 43mm Watch for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-shock Dw5600m-4 Quartz Digital Square Orange Resin Case 43mm Watch at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Annars fÄr du slÀppa sargen och level:a upp till 5610.![]()
![]()
Detta Àr en ny modell. Lite intressant tycker jag.
![]()
Men det Àr vÀl ingen som mÀrker om det helt plötsligt finns en originalorange fyrkant till bland dom andra?Ja varken nÄgon av dom dÀr passar min...![]()
Det var vÀl ett 5610-kit??Vad ska jag köpa för square med positiv display som passar mitt NintendogrÄa kitt jag har liggandes?
Dagens I-landsproblem
eller om nĂ„gon bara köper kittet av mig sĂ„ slipper jag fundera pĂ„ât![]()
Japp, passar den storleken.Det var vÀl ett 5610-kit??
TĂ€nker att svaret genast blir givet![]()
Den hÀr skulle jag sÀga Àr vÀÀÀÀldigt positivJapp, passar den storleken.
Jag vet inte, berÀtta!![]()
Halvpositiv men grön display med grÄtt band o bezel Àr helt okDet var vÀl ett 5610-kit??
TĂ€nker att svaret genast blir givet![]()
Hah, fruktansvÀrt givet!Den hÀr skulle jag sÀga Àr vÀÀÀÀldigt positiv
Finns till riktigt bra pris oxÄDetta Àr en ny modell. Lite intressant tycker jag.
![]()
Vad som verkar vara irl-foton av DW-5600SR-1:
![]()
![]()
![]()
Velat lÀnge om jag ska köpa mig en mudman ms⊠tills jag sÄg den hÀr bilden pÄ dj shipleydÄ blev beslutet lÀttare
Hmm ingen höjdare eller?![]()
Jag vill ju gilla dom dÀr. Det finns ju sÄ mycket potential för GTA "Vice City"-vibbarHmm ingen höjdare eller?![]()
Vill ju orangefiera den hÀr helt!Men det Àr vÀl ingen som mÀrker om det helt plötsligt finns en originalorange fyrkant till bland dom andra?
Jag sÀger..........
... KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP![]()
Du ska köpa en med orangea klÀder sÄ jag kan köpa dom av dig. Win win!Vad ska jag köpa för square med positiv display som passar mitt NintendogrÄa kitt jag har liggandes?
Dagens I-landsproblem
eller om nĂ„gon bara köper kittet av mig sĂ„ slipper jag fundera pĂ„ât![]()
Finns det nÄgon trevlig dÄ?Du ska köpa en med orangea klÀder sÄ jag kan köpa dom av dig. Win win!![]()
SÄg nu att jag inte tror din modell passar min.Finns det nÄgon trevlig dÄ?![]()