Inte en retsam bild pÄ nÄgot vis...Lite svalt Aged-IP stÄl sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte en retsam bild pÄ nÄgot vis...Lite svalt Aged-IP stÄl sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten
![]()
Nej blir nog troligen en grÀvning för grund till SAAB garage istÀllet
Win win
Kul för nÄgon....DÀr slutade en GBD-H1000 pÄ en bra peng pÄ Tratten![]()
DÀr slutade en GBD-H1000 pÄ en bra peng pÄ Tratten![]()
Vem av er knep den dÄ??Kul för nÄgon....![]()
Nej blir nog troligen en grÀvning för grund till SAAB garage istÀllet
Inte jag iaf....Vem av er knep den dÄ??![]()
Nej nÄn bjöd över. MisstÀnker att den dyker upp hÀr i trÄden@Derix .... Ska du köra GBD-H1000 igen??![]()
Den mÄste jag missat helt.. Var det en kort-tidare?Nej nÄn bjöd över. MisstÀnker att den dyker upp hÀr i trÄden![]()
Tydligen togs min senaste inlÀgg av mina 2 klockor bort för att jag har en kina mod guld band pÄ min DW-5600 med att den Àr FAKE!! seriöst skojar ADMIN nu eller för det Àr ju flera hÀr inne som har kina band pÄ sina klockor och deras inlÀgg tas inte bort!!!
SvÄrt ibland att dra grÀnsen för vad som Àr fake eller after market. T ex de dÀr skal och band frÄn Brasilien anvÀnds frekvent till vintage squares dÀr resinet vittrat sönder, och ingen anmÀrker pÄ det. Tror grÀnsen gÄr dÀr. Admin kanske har missat andra inlÀgg du tÀnkte pÄ.
Perfekt fÀrgskala till palettblommor. Vi har ett par skott till översà sÄ tar vi en G-shock bild pÄ det
![]()
FrÄn forumregler:Tydligen togs min senaste inlÀgg av mina 2 klockor bort för att jag har en kina mod guld band pÄ min DW-5600 med att den Àr FAKE!! seriöst skojar ADMIN nu eller för det Àr ju flera hÀr inne som har kina band pÄ sina klockor och deras inlÀgg tas inte bort!!!
Ska man ramla ner i det trÀsket ocksÄ tro? Kan man ha det dÀr ogrÀset ute?Perfekt fÀrgskala till palettblommor. Vi har ett par skott till övers![]()
Den gick verkligen under radarn.Den mÄste jag missat helt.. Var det en kort-tidare?
En av Gitarrspelarens kryptiska Àr iaf sÄld nu![]()
FrÄn forumregler:
You agree to not use the Service to submit or link to any Content which is defamatory, abusive, hateful, threatening, spam or spam-like, likely to offend, contains adult or objectionable content, contains personal information of others, risks copyright infringement, encourages unlawful activity, or otherwise violates any laws. You are entirely responsible for the content of, and any harm resulting from, that Content or your conduct.
We may remove or modify any Content submitted at any time, with or without cause, with or without notice
Bara att gilla lÀget, keep cool and carry on.
Reglerna gĂ€ller alla men admin har ju ocksĂ„ ett liv och kan dĂ€rför inte vara sheriff i alla lĂ€genâŠHar inte problem med att forumet har regler men dĂ„ skall det vĂ€l gĂ€lla alla?