• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

BGD-5000u sitter hÀr pÄ en smal handled. Uppskattad trots ointresse.
08B2917E-2554-453A-8935-7C0C04FB6E11.jpeg
Den Àr fin! Men finns den bara tillgÀnglig i Asien?
Ja precis, mycket bÀttre. Men nÀstan dubbla priset mot den med negativ display :oops:

Hej pĂ„ er allihopa! 😊
Hoppas ni mĂ„r bra i vĂ€rmeböljan. 😅

Det var lĂ€nge sedan. Har varit flytt, hĂ€lsogrejer och en massa. Nu sitter jag iaf hĂ€r ibland massa kartonger och mitt gamla hem Ă€r lĂ€mnat. Ska bli kul att packa upp och hitta alla klockor pĂ„ nytt. 😃
Det kommer ta tid men det gör inget.

Har ju inte hÄllit mig ifrÄn att införskaffa lite nytt under tiden men detta fÄr jag visa sen nÀr plockandet börjar.

Packade idag upp den största klocklĂ„dan hittills hĂ€r hos mig vilken jag fĂ„r tacka @Ploprof för. đŸ€—

20D8475E-5D08-4067-BDB3-5582F5150C5F.jpeg

Hej pĂ„ er allihopa! 😊
Hoppas ni mĂ„r bra i vĂ€rmeböljan. 😅

Det var lĂ€nge sedan. Har varit flytt, hĂ€lsogrejer och en massa. Nu sitter jag iaf hĂ€r ibland massa kartonger och mitt gamla hem Ă€r lĂ€mnat. Ska bli kul att packa upp och hitta alla klockor pĂ„ nytt. 😃
Det kommer ta tid men det gör inget.

Har ju inte hÄllit mig ifrÄn att införskaffa lite nytt under tiden men detta fÄr jag visa sen nÀr plockandet börjar.

Packade idag upp den största klocklĂ„dan hittills hĂ€r hos mig vilken jag fĂ„r tacka @Ploprof för. đŸ€—

20D8475E-5D08-4067-BDB3-5582F5150C5F.jpeg
- Kul att se dig hĂ€r igen, hoppas allt Ă€r bra 😍

Tillbaka
Topp