Den Àr fin! Men finns den bara tillgÀnglig i Asien?BGD-5000u sitter hÀr pÄ en smal handled. Uppskattad trots ointresse.![]()
Ja precis, mycket bÀttre. Men nÀstan dubbla priset mot den med negativ displayDenna dÄ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr fin! Men finns den bara tillgÀnglig i Asien?BGD-5000u sitter hÀr pÄ en smal handled. Uppskattad trots ointresse.![]()
Ja precis, mycket bÀttre. Men nÀstan dubbla priset mot den med negativ displayDenna dÄ?![]()
- HÄller med, vet precis hur det kÀnnsDrabbades just av en stark kÀnsla av att ha begÄtt ett misstag nÀr jag sÄlde min titansquare...Jag menar, se pÄ den! SÄ grann den Àr!
![]()
Inte den lÀttaste modellen att fÄ tag pÄ heller- HÄller med, vet precis hur det kÀnns![]()
- Har letat en NOS utan framgĂ„ngâŠInte den lĂ€ttaste modellen att fĂ„ tag pĂ„ heller![]()
Den Àr fin! Men finns den bara tillgÀnglig i Asien?
Ja precis, mycket bÀttre. Men nÀstan dubbla priset mot den med negativ display![]()
Den Àr fin! Men finns den bara tillgÀnglig i Asien?
Ja precis, mycket bÀttre. Men nÀstan dubbla priset mot den med negativ display![]()
HĂ„ller med..Ăppna plĂ„nkan! SĂ„ kan du köpa en till dig sjĂ€lv ocksĂ„.![]()
Kollar efter födelsedagspresent till Mrs D. Ăr inte detta ett vĂ€ldigt bra pris?
![]()
Helt förstÄeligtDen hÀr har typ fastnat pÄ handleden
![]()
Den Àr riktigt bra sÄ jag har full förstÄelse för det!Den hÀr har typ fastnat pÄ handleden
![]()
2566 skickat för denna dÄ Àr jag pÄDen hÀr har typ fastnat pÄ handleden
![]()
- Kul att se dig hÀr igen, hoppas allt Àr braHej pÄ er allihopa!
Hoppas ni mÄr bra i vÀrmeböljan.
Det var lÀnge sedan. Har varit flytt, hÀlsogrejer och en massa. Nu sitter jag iaf hÀr ibland massa kartonger och mitt gamla hem Àr lÀmnat. Ska bli kul att packa upp och hitta alla klockor pÄ nytt.
Det kommer ta tid men det gör inget.
Har ju inte hÄllit mig ifrÄn att införskaffa lite nytt under tiden men detta fÄr jag visa sen nÀr plockandet börjar.
Packade idag upp den största klocklÄdan hittills hÀr hos mig vilken jag fÄr tacka @Ploprof för.
![]()
30bfshopping funkar om man handlar för över 1500 pengarFinns det nÄn rabattkod till Brandfield som funkar?