Fortfarande GG-1000 men nu Àr iaf sista lÄdorna uppburna i ungarnas nya lÀgenhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hej pÄ er allihopa!
Hoppas ni mÄr bra i vÀrmeböljan.
Det var lÀnge sedan. Har varit flytt, hÀlsogrejer och en massa. Nu sitter jag iaf hÀr ibland massa kartonger och mitt gamla hem Àr lÀmnat. Ska bli kul att packa upp och hitta alla klockor pÄ nytt.
Det kommer ta tid men det gör inget.
Har ju inte hÄllit mig ifrÄn att införskaffa lite nytt under tiden men detta fÄr jag visa sen nÀr plockandet börjar.
Packade idag upp den största klocklÄdan hittills hÀr hos mig vilken jag fÄr tacka @Ploprof för.
Tack, jo, det har varit en hel del och tampas med men det kÀnns som att det ska komma bÀttre tider trots allt.Long time no see @Daion
Tack sÄ mycket. Det hankar sig framÄt och jag hoppas pÄ ljusning. Fick höra att det landat fina saker hos dig. Kul!- Kul att se dig hÀr igen, hoppas allt Àr bra
Tack!LĂ€ngesen! Kul att du tittade in!
Hoppas att du mÄr bÀttre?
Helt missat att dom har bezel helt utan tryck.
Mindre Àn "vanliga" fyrkanten sÄ dom fick nog inte plats med textHelt missat att dom har bezel helt utan tryck.
Vet inte riktigt vad jag tycker on det.
Ser lite tomt ut. Vanesak kanske.
Det Àr bara att göra texten mindreMindre Àn "vanliga" fyrkanten sÄ dom fick nog inte plats med text
Japp, har inte sÄ mÄnga G-shock kvar...
SÄ hÀr ska man egentligen inte göra, det var sÄ jag sprÀckte framrutan pÄ min gamla v70
Allt för att matcha inlÀgget ovan.SÄ hÀr ska man egentligen inte göra, det var sÄ jag sprÀckte framrutan pÄ min gamla v70
GrattisVann denna i en tÀvling Caliroots hade
Tackar fÄr hoppas den kommer inom kortGrattis
DÄ Àr vi tvÄ hÀr som har den nu dÄ