Mer square DCn fÄr vara med ikvÀll
Jag har den ocksÄ! Första gÄngen vad jag minns att jag sett nÄn annan visa upp den hÀr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mer square DCn fÄr vara med ikvÀll
Cool!Hype!
KĂ€lla: wus
Min fyller strax 1 Är i min ÀgoJag har den ocksÄ! Första gÄngen vad jag minns att jag sett nÄn annan visa upp den hÀr.
Idag kom den Àntligen Tog "bara" tvÄ och en halv vecka.. KÀndes som en evighet nÀr man kollade tracking och inget hÀnde.. Nya modellen GW-B5600DC, som under kvÀllen ska fÄ lÀnkarmbandet monterat oxÄ
Det kanske bara tar tid för vattnet att komma fram?HembrÀnnaren/urinoaren verkar tydligen vara avstÀngd/trasig idag.
Det Àr just en sÄn jag har pÄ idagFasen sÄ fin svart stÄlis, den mÄste gÄtt fort medans jag rullade hö. Undrar om nÄn Àr lycklig i trÄden
Avslutad - G-shock Legend of Steel GMW-B5000GDLTD-1ER & Tissot PRX 35mm
Hej vÀnner! SÀljer nu denna pjÀs (+tissot prx 35 isblÄ) dÄ jag inte anvÀnder den som tÀnkt. Köpt i januari av en fellow KS-are för 4500kr, sÀljer nu den för 3500kr (tidigare 4000kr). Obetydligt anvÀnd generellt, endast lite mÀrken pÄ clasp men inget som gÄtt igenom behandlingen. Limiterad för...klocksnack.se
Den har legat ute sedan mars-april tror jag.Fasen sÄ fin svart stÄlis, den mÄste gÄtt fort medans jag rullade hö. Undrar om nÄn Àr lycklig i trÄden
Avslutad - G-shock Legend of Steel GMW-B5000GDLTD-1ER & Tissot PRX 35mm
Hej vÀnner! SÀljer nu denna pjÀs (+tissot prx 35 isblÄ) dÄ jag inte anvÀnder den som tÀnkt. Köpt i januari av en fellow KS-are för 4500kr, sÀljer nu den för 3500kr (tidigare 4000kr). Obetydligt anvÀnd generellt, endast lite mÀrken pÄ clasp men inget som gÄtt igenom behandlingen. Limiterad för...klocksnack.se
Det dÀr grÄa bandet skulle jag vilja testa pÄ min grÄa oakIdag fÄr dw5600cc-3 som jag inte alls klickat med chansen. Den kommer med tvÄ bezels och tre band och det som satt pÄ frÄn början Àr vÀldigt styvt.
Bytte till den svarta bezeln och nÄgot slags canvasband. Sitter ganska skönt Àven om jag Àr skeptisk bÄde till materialet och de dÀr adaptrarna.
Ska försöka köra den hÀr hela dagen Àven om det finns annat som lockar mer!
Jag körde med nato genom adaptrarna ett tag, glömde bort att jag hade klockan pÄ.Idag fÄr dw5600cc-3 som jag inte alls klickat med chansen. Den kommer med tvÄ bezels och tre band och det som satt pÄ frÄn början Àr vÀldigt styvt.
Bytte till den svarta bezeln och nÄgot slags canvasband. Sitter ganska skönt Àven om jag Àr skeptisk bÄde till materialet och de dÀr adaptrarna.
Ska försöka köra den hÀr hela dagen Àven om det finns annat som lockar mer!
Vilken bra koll jag hade dÄDen har legat ute sedan mars-april tror jag.
Riktigt fina, finare Àn den guldiga faktiskt. Men tror att jag kanske kommer pÄ andra tankar just idag....Det Àr just en sÄn jag har pÄ idag
Det roliga var att det limiterade kitet sÄldes billigare Àn vad en "vanlig" svart kostade nÀr dom fanns att köpa
Ăsch dĂ„.....Riktigt fina, finare Ă€n den guldiga faktiskt. Men tror att jag kanske kommer pĂ„ andra tankar just idag....
Ooh, nu börjar vi snacka om en "casioak" som verkligen Àr vÀrd att skaffa! En sÄn dÀr mÄste jag ha nÀr de slÀpps!Hype!
KĂ€lla: wus