Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det fyndlĂ„dan det dĂ€r? Jag kan tĂ€nka mig att ge en hundring för rubbet!
Snart fÄr man ha loppis
Kolla, nÄn mer Àn jag som gillar 5500-serien!Kom hem till slut till mina Àlsklingar.
Tjena gÀnget!
Long time no see
Rockar GG-B100 hÀr nÀst sista dagen innan semesterperiod tvÄ tar vid. Hoppas ni har en fin sommar
Första semesterperioden bjöd pĂ„ fina vyer för min del. Dock fick Garmin Fenix 6 tjĂ€na som kompanjon den veckan â°
Jag har lÀnge velat ha en men alltid velat. Nu hittar jag inte nÄgon modell jag vill ha lÀngre...Kolla, nÄn mer Àn jag som gillar 5500-serien!
Och nu nÀr en stor del av dagen passerat insÄg jag att armbandet har lume! Har tydligen inte sÄ bra koll pÄ vad jag köper för nÄt alla gÄnger...Idag fÄr dw5600cc-3 som jag inte alls klickat med chansen. Den kommer med tvÄ bezels och tre band och det som satt pÄ frÄn början Àr vÀldigt styvt.
Bytte till den svarta bezeln och nÄgot slags canvasband. Sitter ganska skönt Àven om jag Àr skeptisk bÄde till materialet och de dÀr adaptrarna.
Ska försöka köra den hÀr hela dagen Àven om det finns annat som lockar mer!
Visst Àr den bra, riktigt bra.JÀklar vilket regn som kom hÀr nyss shit
TROR JAG HAR EN NY FAVORIT GSHOCK!!!!
Attans va bra denna Àr!!!!
Hade jag köpt denna frÄn första början sÄ hade de varit mycket pengar över till annatVisst Àr den bra, riktigt bra.
Riktigt snyggJust nu gÄr denna varm pÄ handleden.
Ja, alperna pÄ sommaren Àr faktiskt helt fantastisktMakalöst vackra bilder!
Snart hamnar de pÄ Ebay för 300+ dollar.Den hÀr var ju ball, synd att den Àr exklusiv för USA.
- Kul GShock! Regn, vad Ă€r det âŠJĂ€klar vilket regn som kom hĂ€r nyss shit
TROR JAG HAR EN NY FAVORIT GSHOCK!!!!
Attans va bra denna Àr!!!!
Kolla, nÄn mer Àn jag som gillar 5500-serien!
Samma hÀr. Hoppas det kommer nyslÀpp, gÀrna bara basic svart med pos dipslay.Jag har lÀnge velat ha en men alltid velat. Nu hittar jag inte nÄgon modell jag vill ha lÀngre...
Glider du in med den tĂŒske moustachen bara sĂ„daer???Blev rastlös och löste ett mĂ„nadspass pĂ„ lokala semestergymmet
Skulle vĂ€l sĂ€ga att det ser ut mer sĂ„ hĂ€r, Ă„tminstone om du frĂ„gar min fruGlider du in med den tĂŒske moustachen bara sĂ„daer???
Bra G-val iaf- Kul GShock! Regn, vad Ă€r det âŠ