• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min pulsmÀtar G-shock verkar ta tid att ladda upp med ljus. Det ingÄr en sladd att koppla till mobilladdare vilket gÄr fortare. Men jag tÀnkte jag provar med en ficklampa pÄ nÀra hÄll.
Glömde bort det ett tag och nÀr jag skulle kolla sÄ var bÄde lampan och klockan ordentligt varma. Och skÀrmen visade:

20220713_201257.jpg

Höll dÄ klockan under rinnande ljummet till kallt vatten och det gick snabbt till sig. Skönt att den inte blev förstörd.
Men batterinivÄn ligger fortfarande pÄ 3 av 5 streck.

20220713_202505.jpg
SÀnk ner klockan I ett transparent vattenbad. Sen tar du lampan och stÀller alldeles intill, riktad mot urtavlan. Sen kan du steka pÄ med lampan sÄ mycket du vill utan att vÀrmen blir ett problem.

Casio G-Shock GW-B5600BC-1BER​

NÄgon som har koll pÄ om de vanliga moddarna som passar till de vanliga Gshock squares Àven passar till denna?
Sen om nĂ„gon har tips pĂ„ hemsidor dĂ€r man kan köpa dessa mods sĂ„ tar jag glĂ€dligen emot dessa! 😊

Min lilla shocker pĂ„ bild som jag vill modda! Det Ă€r "bluetooth/solar" versionen😊
C606F91F-DD23-435B-9301-9EAF9F9340F9.jpeg

NÄgon som har koll pÄ om de vanliga moddarna som passar till de vanliga Gshock squares Àven passar till denna?
Sen om nĂ„gon har tips pĂ„ hemsidor dĂ€r man kan köpa dessa mods sĂ„ tar jag glĂ€dligen emot dessa! 😊

Min lilla shocker pĂ„ bild som jag vill modda! Det Ă€r "bluetooth/solar" versionen😊
SjÀlvklart om du köper de som Àr tillverkade för 5600.
Sök pÄ Aliexpress

Sök bakÄt i trÄden för en tabell över vad som passar till vad. Postas med jÀmna mellanrum. (Har den inte i min telefon).

FREEEEDAAAAAG! 😀
Det firar vi med guld😁
IMG_20220715_054704.jpg

Edit.
Men varför i h-e ska man vara glad.....
Första halvtimmen pÄ jobbet började med att en rullport har totalhavererat och sen kör en av min truckisar ner ett pallstÀll...
Ohhh vad skönt att det Àr fredag :banghead: :banghead: :banghead:

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp