Sorubim
Guld
Japp, hÄller med. Man fÄr bÀttre kÀnsla för hur den ser ut irl.Kul!
SÄg bÀttre ut pÄ dina bilder Àn produktbilderna tycker jag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, hÄller med. Man fÄr bÀttre kÀnsla för hur den ser ut irl.Kul!
SÄg bÀttre ut pÄ dina bilder Àn produktbilderna tycker jag![]()
Ja. HÄller med. AvfÀrdade idéen att köpa den dÀr ganska fort, men nu Àr den lite intressant igen.Japp, hÄller med. Man fÄr bÀttre kÀnsla för hur den ser ut irl.
Samma modell men vitmetall/stÄl ist för guld vore mycket intressant imo.Ja. HÄller med. AvfÀrdade idéen att köpa den dÀr ganska fort, men nu Àr den lite intressant igen.
Testar direkt!En vanlig skrivbordslampa funkar bra. Men se till att ha ett avstÄnd till klockan som kan bli varm.
Var beredd pÄ att det tar MYCKET lÀngre tid att ladda med vanlig lampa Àn med solljus.Testar direkt!
SpÀnnande G-chock vad heter modellen?Black Jack!
![]()
Var beredd pÄ att det tar MYCKET lÀngre tid att ladda med vanlig lampa Àn med solljus.
Det finns tabell pÄ hur lÄng tid det tar i dagsljus/artificiell belysning i manualen till klockan (om du har den kvar), samt postad ett par ggr tidigare i trÄden.
DW5750E-1B för att vara exakt.SpÀnnande G-chock vad heter modellen?
Tackar! Blir att googla lite pÄ dennaDW5750E-1B för att vara exakt.
En tribute till den första runda G-Shockmodellen som slÀpptes 1987.
Vet ej. En nÀstan helt ovetenskaplig gissning Àr att det kanske beror pÄ fÀrgtemperatur/kelvintal/ förekomst av UV etc?RÀknar Casio utifrÄn ljuset frÄn armaturer pÄ taket eller tÀnker de sig att anvÀndaren placerar sin klocka 15-20 cm frÄn en hyfsat stark ljuskÀlla? Jag har en sÄn hÀr lampa som jag ibland laddar med bra resultat = t ex medium till high ; ca 30 minuter.
DÄ Àr klockan ca 10-15 cm frÄn ljuskÀllan.
![]()
Antar att sf pÄ skÀrmen stÄr för sneaker freaker. Ser man inte dag?jag hade ingen aning om att jag gillade den modellen förrÀn jag sÄg denna bloddrypande vampyr.
slÀpps lagom till halloween...
https://www.sneakerfreaker.com/articles/introducing-the-sneaker-freaker-x-g-shock-dw-5700-redback/
Den Ă€r sjukt cool! Lycka till med intervjun!Ănnu en dag pĂ„ jobbet. Blir dock halvdag för att dra pĂ„ jobbintervju. KĂ€nns som stĂ„lisen Ă€r rĂ€tt G för det.
![]()
FĂ„r du inte jobbet med den klockan sĂ„ Ă€r det inte rĂ€tt stĂ€lle att jobba pĂ„.Ănnu en dag pĂ„ jobbet. Blir dock halvdag för att dra pĂ„ jobbintervju. KĂ€nns som stĂ„lisen Ă€r rĂ€tt G för det.
![]()
Lite annat Àn att bara skriva 80085 pÄ minirÀknaren
Efter nÄgra dagar med den blÄ Àr det dags för denna igen - en solklar favorit i samlingen.
![]()