• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Skrivbordsdykning krÀver hÄrda klockor som klarar alla element.

RM.jpg

Skrivbordsdykning krÀver hÄrda klockor som klarar alla element.

RM.jpg

Tittar pÄ din Rangeman och eftersom jag Àr pÄ jakt efter en sÄn sÄ velar jag mellan den svarta och den gröna negativa... den gröna Àr aktuell bara för att den inte Àr svart, men dess negativa orange siffror blir jag inte tÀnd alls pÄ Àven om man vÀnjer sig efter nÄn dag... har lÀst nÄnstans pÄ WUS att det Àr en av de sÀmst lÀsbara negativa som Casio har tillverkat... stÀmmer det?
Å andra sidan den svart-röda klassiska G-nyansen gĂ„r nog aldrig ur modet och Ă€r lika aktuell och tilltalande som för 40 Ă„r sen!

Vilken av de?... that’s the question !!!

Senast Àndrad:
Tittar pÄ din Rangeman och eftersom jag Àr pÄ jakt efter en sÄn sÄ velar jag mellan den svarta och den gröna negativa... den gröna Àr aktuell bara för att den inte Àr svart, men dess negativa orange siffror blir jag inte tÀnd alls pÄ Àven om man vÀnjer sig efter nÄn dag... har lÀst nÄnstans pÄ WUS att det Àr en av de sÀmst lÀsbara negativa som Casio har tillverkat... stÀmmer det?
Å andra sidan den svart-röda klassiska G-nyansen gĂ„r nog aldrig ur modet och Ă€r lika aktuell och tilltalande som för 40 Ă„r sen!

Den gröna Àr ju ett fanskap att lÀsa av om man inte solen stÄr i zenit. Men dÄ Rangeman har automatisk belysning dÄ du vinklar handleden sÄ tycker jag inte att det Àr ett sÄ jobbigt problem.
Alternativt sÄ löser du snabbt problemet med att skaffa en svart o en grön o skifta skal. Den gröna blir lÀsbar o den svarta blir superstealth.

Svarta klockor kan kanske vara lite trÄkiga i lÀngden men jag tror personligen att de Àr svÄrare att tröttna pÄ Àn vÀldigt fÀrgglada klockor.

Mycket möjligt eftersom man med Ären pÄ nÄt sÀtt vÀxer ur de fÀrgglada klockor och blir mer intresserad av mörkare nyanser....

Enkelt. Köp en svart. LÀsbarhet Àr allt. Sen köper du valfritt skal frÄn tiktox och moddar!

Äntligen! "White Christmas" har anlĂ€nt.
Den sitter fint pÄ handleden.
Tack @Ploprof för att du slÀppte den till slut. :-D

white christmas.jpg
Riktigt cool. Har skummat igenom trÄden lite och ni fÄr mig att vilja starta en Square G-shock samling haha!
Kommer en imorgon :) Är nog inte lĂ€nge tills det anlĂ€nder en till, och en till, och en till...

Grattis! Den Àr vacker (och ovanlig dÄ hela mw serien, marine white) sÄlde slut ganska omedelbart.
Bjussar pÄ 2 bilder till :) hoppas det Àr ok

DSC_0006.jpg
DSC_0001.jpg

Tackar~
Ja jag fick för mig att det hÀr i trÄden nÀmndes att den lanserades hastigast och försvann lika fort.
Enligt G-central slÀpptes den i maj. Men du fick ju tag i den trots detta!

Tillbaka
Topp