• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kul att en del G-shockare kan variera fÀrger friskt!
SjÀlv har det bara blivit svart. Det skulle sitta fint med ett vitt lamm bland de svarta fÄren. :D

black g-shocks.jpg
Do it!

Kom aldrig överens med min dw-5735d, och ingen som vill köpa den. SÄ jag gjorde om den till en square istÀllet. Klart bÀttre i min bok :)
46469F9C-8B19-4AE0-BCB7-E4F1A9FB5A37.png

5735-an gillar jag inte heller... tror att problemet Àr det visuella förvirringen:
Den Àr alldeles för rund för att ha en perfekt fyrkantig display - och displayen Àr för mycket fyrkantig för att passa den perfekt runda klockan, de liksom passar inte ihop alls...

Överraskande bra faktiskt.
HÄller med. Har sett en del mods med blandade resultat. De hÀr hör till de bÀttre.
Skulle vilja se 5610 i svart stÄlcase, eller sÄ fÄr man lÀgga en order o bli först. Bullbars pÄ stÄlcase skulle se intressant ut ocksÄ.
Ser med spÀnning fram emot framtida moddar som dyker upp hÀr i trÄden. Vem blir pionjÀren?

Kul slÀpp av Casio! Gillar att kniven skriker G-shock. Hur kÀnns kvalitéten pÄ kniven förresten?
FÄr Äterkomma pÄ den punkten, den Àgnades inte sÄ mkt uppmÀrksamhet vid fototillfÀllet och sedan har familjelivet inte tillÄtit mer klocknörderi ikvÀll. Men jag har inga förvÀntningar pÄ att det ska vara nÄgon riktig kvalitetsprodukt om jag ska vara Àrlig.

Tack, jag hade missat att dessa hade ett specifikt releasedatum.
Kanske bara butiken som var snÀll med mig dÄ?
SÄg det av en hÀndelse pÄ G-Shock Sveriges sida idag. Men ja, dÄ fÄr du vara tyst om vilken butik det var sÄ de inte fÄr nÄgra bannor av Casio. ;)

• Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp