Do it!Kul att en del G-shockare kan variera fÀrger friskt!
SjÀlv har det bara blivit svart. Det skulle sitta fint med ett vitt lamm bland de svarta fÄren.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Do it!Kul att en del G-shockare kan variera fÀrger friskt!
SjÀlv har det bara blivit svart. Det skulle sitta fint med ett vitt lamm bland de svarta fÄren.
![]()
Kom aldrig överens med min dw-5735d, och ingen som vill köpa den. SÄ jag gjorde om den till en square istÀllet. Klart bÀttre i min bok
![]()
Ăverraskande bra faktiskt.Det hĂ€r var riktigt sjyst.
De hÀr öppnar ju för en del kul mods.
Ăr sugen pĂ„ att sĂ€tta ett svart case pĂ„ min 5610 o göra en poormans porter version.
![]()
HĂ„ller med. Har sett en del mods med blandade resultat. De hĂ€r hör till de bĂ€ttre.Ăverraskande bra faktiskt.
Ăverraskande bra faktiskt.
Ser med spÀnning fram emot framtida moddar som dyker upp hÀr i trÄden. Vem blir pionjÀren?HÄller med. Har sett en del mods med blandade resultat. De hÀr hör till de bÀttre.
Skulle vilja se 5610 i svart stÄlcase, eller sÄ fÄr man lÀgga en order o bli först. Bullbars pÄ stÄlcase skulle se intressant ut ocksÄ.
Kom aldrig överens med min dw-5735d, och ingen som vill köpa den. SÄ jag gjorde om den till en square istÀllet. Klart bÀttre i min bok
![]()
Landade in en kniv mtbh idag,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FÄr gratulera! Men den slÀpps ju först 25 oktober. Men kanske tidigare utomlands?Landade in en kniv mtbh idag,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FÄr Äterkomma pÄ den punkten, den Àgnades inte sÄ mkt uppmÀrksamhet vid fototillfÀllet och sedan har familjelivet inte tillÄtit mer klocknörderi ikvÀll. Men jag har inga förvÀntningar pÄ att det ska vara nÄgon riktig kvalitetsprodukt om jag ska vara Àrlig.Kul slÀpp av Casio! Gillar att kniven skriker G-shock. Hur kÀnns kvalitéten pÄ kniven förresten?
Tack, jag hade missat att dessa hade ett specifikt releasedatum.FÄr gratulera! Men den slÀpps ju först 25 oktober. Men kanske tidigare utomlands?
SÄg det av en hÀndelse pÄ G-Shock Sveriges sida idag. Men ja, dÄ fÄr du vara tyst om vilken butik det var sÄ de inte fÄr nÄgra bannor av Casio.Tack, jag hade missat att dessa hade ett specifikt releasedatum.
Kanske bara butiken som var snÀll med mig dÄ?
LÀngesedan den hÀr fick handledstid nu.
![]()
Gillade den gröna! Synd att den inte har multiband bara.à sikter & tankar om Gorillaz x G-Shock?
https://www.instagram.com/p/BpU9Mxrnh6w/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=9i5fm4av3swm
UndertrÀffade förvÀntningarna.à sikter & tankar om Gorillaz x G-Shock?
https://www.instagram.com/p/BpU9Mxrnh6w/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=9i5fm4av3swm