• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ledig och Goldspeed söndag
Makalöst skick pÄ denna
De Ă€r nĂ„t visst med de gamla gultonade displayernađŸ„° de roliga Ă€r ju att de gamla verkar ha mjuka knappar iaf denna. JĂ€mfört med gw5000 Ă€r ju denna lĂ€ttmanövrerad, behövs inga naglar att trycka med
DSC_5166.JPG

Är ute efter en helvit square helst med positiv display och har hittat nĂ„gon modell (utöver baby-G) pĂ„ en en obskyr webshop men annars ser det tunt ut.

NĂ„gon som har tips eller vill sĂ€lja sin? Är det modkit som gĂ€ller?

Är ute efter en helvit square helst med positiv display och har hittat nĂ„gon modell (utöver baby-G) pĂ„ en en obskyr webshop men annars ser det tunt ut.

Den verkar ha utgÄtt. Finns ett gÀng pÄ eBay

Den verkar ha utgÄtt. Finns ett gÀng pÄ eBay
Verkar sÄ, vilket jag tycker Àr mÀrkligt. NÄgot att tÀnka pÄ nÀr man handlar frÄn Ebay?

Har sett en annan vit modell pÄ Youtube, ska se om jag hittar den. Dock rÀtt sÀker pÄ att det var ett modkit, men det skulle kunna funka.

DĂ„ ÅhlĂ©ns slutat med sin StĂ„ hĂ€r! uppmaning, sĂ„ kommer ett annat konstigt tips frĂ„n dom.

16580548669805317241427490988879.jpg
Den kan ju tolkas pĂ„ mer eller mindre rumsrent sĂ€tt😁
I vissa fall Ă€r det helt klart bĂ€ttre med plasten pĂ„ đŸ€­
Men men, nu Ă€r det Rangemantime👍😀
IMG_20220717_131900.jpg
Det mĂ„ste ju vara en varning för riskerna med den friktionsvĂ€rme som kan uppstĂ„ vid frekvent och intensivt gnidande
 đŸ€”đŸ€”đŸ€”

NÄgra av mina favoriter. Det mesta hittar du pÄ Ebay.

GW-M5610MW-7
GW-5K med klÀder frÄn GWX-5600
GW-M5610K med klÀder frÄn GW-M5610MD
PXL_20220519_061230327-03-01.jpeg

Tillbaka
Topp