RÀcker nog inte med en mjölklikvidWow! Paketpris kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RÀcker nog inte med en mjölklikvidWow! Paketpris kanske?
Dags för titan nu.Ett knippe stÄl
Som mÀtarstÀllning pÄ en Volvo 740HÄrd cardio idag.. Blir lika imorgon sedan vilodag pÄ mÄndag
Lite konstigt ÀndÄ att det skiljer sÄ mycket mellan positiva displayer pÄ olika modeller. T.e.x. har jag en GLX-5500 vars display Àr bÀttre Àn de pÄ mina titanfyrkanter. Det verkar inte hÀnga ihop med pris heller, jag betalade ungefÀr 20 gÄnger mer för GMW-B5000-TVA Àn för GLX-5500...Titan finnes hÀr med, 47 gram hÀrlighet. Riktigt vass display, en helt fantastisk kontrast. KÀnns som siffrorna ligger nÀrmare glaset. Denna ger en helt klar grymmare kÀnsla Àn gw 5000
IntressantLite konstigt ÀndÄ att det skiljer sÄ mycket mellan positiva displayer pÄ olika modeller. T.e.x. har jag en GLX-5500 vars display Àr bÀttre Àn de pÄ mina titanfyrkanter. Det verkar inte hÀnga ihop med pris heller, jag betalade ungefÀr 20 gÄnger mer för GMW-B5000-TVA Àn för GLX-5500.
NĂ„gon som har jĂ€mfört displayen pĂ„ MRG-B5000 med GMW-B5000? Ăr de identiska?
Vart nÄn frÄn Danmark som tog den.Grattis om det var nÄgon hÀr som ropade hem kondomklockan pÄ Tratten.
Jag jÀmförde i typ 10min medan jag hade en MRG hemma innan retur. Tyckte dem var identiska va gÀller displayen. Tidiga exemplar av GMW-B5000 kunde ha lite sne ruta vid datumet men har man inte det problemet sÄ tyckte jag skÀrpa, ljus och kvalitet i övrigt var samma. Dem har sÀkert högre Quality Check pÄ MRG oavsett, men det Àr frÀmst materialet, bezel och armbandet man betalar för pÄ MRG-B5000 imo.Lite konstigt ÀndÄ att det skiljer sÄ mycket mellan positiva displayer pÄ olika modeller. T.e.x. har jag en GLX-5500 vars display Àr bÀttre Àn de pÄ mina titanfyrkanter. Det verkar inte hÀnga ihop med pris heller, jag betalade ungefÀr 20 gÄnger mer för GMW-B5000-TVA Àn för GLX-5500...
Jag har jÀmför en vanlig stÄlis med titanaren dÀr enda skillnaden Àr mineralglas kontra safirdito. Det var mer reflektioner i safirglaset sÄ den vanliga upplevdes snÀppet mer lÀsbar.Lite konstigt ÀndÄ att det skiljer sÄ mycket mellan positiva displayer pÄ olika modeller. T.e.x. har jag en GLX-5500 vars display Àr bÀttre Àn de pÄ mina titanfyrkanter. Det verkar inte hÀnga ihop med pris heller, jag betalade ungefÀr 20 gÄnger mer för GMW-B5000-TVA Àn för GLX-5500...
Icke solar modeller har skarpare display Àn solar modeller. Sen sÄ tycker jag att de billigaste Casio klockorna brukar ha de bÀsta positiv displayer.Lite konstigt ÀndÄ att det skiljer sÄ mycket mellan positiva displayer pÄ olika modeller. T.e.x. har jag en GLX-5500 vars display Àr bÀttre Àn de pÄ mina titanfyrkanter. Det verkar inte hÀnga ihop med pris heller, jag betalade ungefÀr 20 gÄnger mer för GMW-B5000-TVA Àn för GLX-5500...
Icke solar modeller har skarpare display Àn solar modeller. Sen sÄ tycker jag att de billigaste Casio klockorna brukar ha de bÀsta positiv displayer.
Den kan ju tolkas pÄ mer eller mindre rumsrent sÀttDÄ à hléns slutat med sin StÄ hÀr! uppmaning, sÄ kommer ett annat konstigt tips frÄn dom.
Tjenare G shock are.jag undrar om nĂ„gon har en bra lĂ€nk pĂ„ verktyg till att byta armband till en G shock Ga300.jag köpte ett skruvmejsel kort med mini mini skrumejslar men tji fick jag Jag fĂ„r inget bra grepp alls och jag vill inte runda dom smĂ„ skruvhuvud som sitter pĂ„.Ăbdn om nĂ„gon vet var man kan köpa nya smĂ„ skruvar dĂ„ jag kan se dom Ă€r lite slitna redan av den förra Ă€garen.Tacksam för alla svar Mvh Andreas Jensen ny G shock Ă€gare.
Jag hittade ett billigt set med skruvmejslar pĂ„ Amazon. Casio anvĂ€nder JIS och inte PH (philips) nĂ€r det kommer till skruvar. JIS Ă€r den japanska standarden.Tjenare G shock are.jag undrar om nĂ„gon har en bra lĂ€nk pĂ„ verktyg till att byta armband till en G shock Ga300.jag köpte ett skruvmejsel kort med mini mini skrumejslar men tji fick jag Jag fĂ„r inget bra grepp alls och jag vill inte runda dom smĂ„ skruvhuvud som sitter pĂ„.Ăbdn om nĂ„gon vet var man kan köpa nya smĂ„ skruvar dĂ„ jag kan se dom Ă€r lite slitna redan av den förra Ă€garen.Tacksam för alla svar Mvh Andreas Jensen ny G shock Ă€gare.
Kör oxÄ den idag! Helt grym, en av mina favoriter. Tror displayen lanserades som en kopparnyans tillsammans med knapparna funkar den bra. Mycket sober!Idag Àr den hÀr bÀst! Bra skÀrm har den ocksÄ i nÄgon skön brun(?) nyans.
Hoppas pÄ att jubileumet nÀsta Är bjuder pÄ nÄgra basic screwback och att det inte blir solar och bluetooth för hela slanten.
DW-5030C