• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Han Àr inte natty.
Vill inte prata illa om honom dÄ jag Àr sponsrad av hans farmor... Ange hepanter15 för rabatt i kassan, bra skit
Screenshot_20220716-123438~3.png
DSC_5134.JPG
Screenshot_20220716-132426.png

En fru har jag ju redan😂 och samlar inte pĂ„ dom 😂
Ah fattar svÄrt med andra ord.. jÀkligt snyggt med den finishen som sagt, ah ha begÀr
Denna finns att köpa och och Àr vassare Àn B5000V tycker jag.

Den hÀr Àr ju snarlik och ruggigt lÀcker. 5700 kr med rabattkod :woot:
1657989078205.png

Denna finns att köpa och och Àr vassare Àn B5000V tycker jag.
Ja den Àr fin men blir inte samma grej med bezelen för visst Àr dei samma fÀrg som klockan i övrigt den @roosterrman har?

Ja den Àr fin men blir inte samma grej med bezelen för visst Àr dei samma fÀrg som klockan i övrigt den @roosterrman har?
MB Àr sjukt fin IRL.
Har sett och klÀmt pÄ en.
Dock Àr den inte som AgedIPn.. Skulle nog utan att ha sett titanen live sÀga att den Àr mer lik den i ytfinish.
Mer helmatt Àn sliten matt som AIPn.
MB ligger helt klart i span/villhöverlistan 😍

Maffiga byst du börjar fÄ~
De hÀnder grejer vÀgde 68 kg efter förkylningsviruset den 16 maj nÀr man va utan nÄt mÀtbart kÀk i 2 veckor och nu 77,6 kg.

GW 5000 fortfarande pÄ, kÀnner av den lite ifall den ska va kvar och jag Àr rÀtt sÀker pÄ att den blir kvar ett bra tag. Efter roostermans frestelse bild pÄ alla stÄlisar sÄ va de bara att dra ner rullgardinen ÀndÄ
DSC_5144.JPG

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp