Vill inte prata illa om honom dÄ jag Àr sponsrad av hans farmor... Ange hepanter15 för rabatt i kassan, bra skitHan Àr inte natty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vill inte prata illa om honom dÄ jag Àr sponsrad av hans farmor... Ange hepanter15 för rabatt i kassan, bra skitHan Àr inte natty.
Vart fÄr jag tag i en sÄdan?
@Roosterwife Àr min, och inte till saluVart fÄr jag tag i en sÄdan?
Var bara tvungen Lite mer seriöst svar nu.Vart fÄr jag tag i en sÄdan?
Ah, ser ut som turkisk peppar? Shots pÄ turkisk peppar ingick regelbundet i kostcirkeln under min gymnasietid !I kontrast till jordgubbarna sÄ tar vi lite onyttigt lördagsgodis...
GD-350 gillar jag skarpt! BĂ€sta beatern....KĂ€nner att jag mĂ„ste vĂ€ga upp mina öl-bilder med ngt nyttigare. GD-350-8 Ă€r riktigt bra och Ă€n bĂ€ttre med jordgubbar â!
HÄller med, mycket bra! Sen tycker jag att det Àr riktigt frÀckt med tvÄ olika fÀrger pÄ displayen.GD-350 gillar jag skarpt! BÀsta beatern....
En fru har jag ju redan och samlar inte pÄ domVar bara tvungen Lite mer seriöst svar nu.
Aged-IP, GMW-B5000V Àr nog inte helt lÀtt att fÄ tag i. Du fÄr skanna begagnat.
JĂ€kligt trevlig med sin matta finish
Den hÀr Àr ju snarlik och ruggigt lÀcker. 5700 kr med rabattkodEn fru har jag ju redan och samlar inte pÄ dom
Ah fattar svÄrt med andra ord.. jÀkligt snyggt med den finishen som sagt, ah ha begÀr
Denna finns att köpa och och Àr vassare Àn B5000V tycker jag.En fru har jag ju redan och samlar inte pÄ dom
Ah fattar svÄrt med andra ord.. jÀkligt snyggt med den finishen som sagt, ah ha begÀr
LOL tÀnkte samma dÀr.Den hÀr Àr ju snarlik och ruggigt lÀcker. 5700 kr med rabattkod
Den hÀr Àr ju snarlik och ruggigt lÀcker. 5700 kr med rabattkod
Ja den Àr fin men blir inte samma grej med bezelen för visst Àr dei samma fÀrg som klockan i övrigt den @roosterrman har?Denna finns att köpa och och Àr vassare Àn B5000V tycker jag.
G-Shock Klocka GMW-B5000MB-1ER
<p> Hos Brandfield köper du de bÀsta G-Shock klockorna som till exempel denna G-Shock Klocka GMW-B5000MB-1ER. </p> <p> Urtavlan Àr svartochupplyst display och Àr överdragen medmineralglas. armbandet Àr tillvwww.brandfield.se
Fanns Ă€ven en pĂ„ tratten sĂ„g jag fast beggad dĂ„rĂ„Ăsch vi kör ett litet tips ocksĂ„! "Vanliga" stĂ„lisen för 4158 kr hos Klockgiganten med rabattkod
MB Àr sjukt fin IRL.Ja den Àr fin men blir inte samma grej med bezelen för visst Àr dei samma fÀrg som klockan i övrigt den @roosterrman har?
HÄller medAlla borde ha en stÄlis i samlingen
Skönt att slÀppa tankar pÄ tvÀttbrÀda o bar gÄ all in pÄ styrka strongman och bonneri o stadiga mÄltider
De hÀnder grejer vÀgde 68 kg efter förkylningsviruset den 16 maj nÀr man va utan nÄt mÀtbart kÀk i 2 veckor och nu 77,6 kg.Maffiga byst du börjar fÄ~
Ett knippe stÄl
Konstigt nog Àr denna den Ànda jag saknar frÄn min GWG1000 samling. Köptes billigt och sÄldes Ànnu billigare