• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Urk. Det dÀr ser inget vidare ut.

Du kan fĂ„ byta med min. Den Ă€r vĂ€l inkörd, har ingen plast kvar nĂ„gonstans men en och annan repa om man tittar med lupp. Eller utan med... 🙄

😂
Min stÄlis Àr nog den risigaste pÄ ks
DSC_5260~2.JPG

Min stÄlis Àr nog den risigaste pÄ ks
DSC_5260~2.JPG
Ja, kan nog vara sĂ„. Under alla lager av sĂ„gspĂ„n och skit ser ju min rĂ€tt anstĂ€ndig ut Ă€ndĂ„ 🙃
Nu t o m nytvÀttad i sjövatten och Dubbeldusch
20220721_203847.jpg

Edit: köpte ju t o m sĂ„nt dĂ€r polermedel för glaset för att bli kvitt en liten repa. Och det gick ju bra, men gudförbannat, har det inte blivit en liten en, igen đŸ€„

Lite trevlig kvÀllslÀsning i trevligaste trÄden pÄ KS(?).
För nĂ„gra Ă„r sedan sĂ„g jag Jaggis, tror jag det var, som hade en MR-G och tĂ€nkte ”hur kan man ens tĂ€nka tanken att lĂ€gga sĂ„ mycket pengar pĂ„ G-shock”. Idag Ă€r jag vĂ€l inte riktigt dĂ€r Ă€n, men efter att ha lĂ„st artikeln sĂ„, tja... Men inte Ă€n.

Börjar dagen med att försöka röja upp i katastrofzonen AKA köket. FÄr sÀllskap av en modern speed (DW5600E i ett DW5030 case).

Lite otydliga besked frÄn fedex, men det kanske blir utökning i samlingen idag. Fram till dess funderar jag pÄ att hÀnga i den svala kÀllaren.

6C2FF19A-2F63-472C-8D29-88C0F0BCFC20.jpeg
39AABF45-A364-4679-9C38-4F9801762D8C.jpeg
5965C2AF-2E3D-4F80-84A3-426A5661180C.jpeg

Tillbaka
Topp