Min stÄlis Àr nog den risigaste pÄ ksUrk. Det dÀr ser inget vidare ut.
Du kan fÄ byta med min. Den Àr vÀl inkörd, har ingen plast kvar nÄgonstans men en och annan repa om man tittar med lupp. Eller utan med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min stÄlis Àr nog den risigaste pÄ ksUrk. Det dÀr ser inget vidare ut.
Du kan fÄ byta med min. Den Àr vÀl inkörd, har ingen plast kvar nÄgonstans men en och annan repa om man tittar med lupp. Eller utan med...
Det finns en som Àr vÀrreMin stÄlis Àr nog den risigaste pÄ ks
Vems?Det finns en som Àr vÀrre
Ja, kan nog vara sÄ. Under alla lager av sÄgspÄn och skit ser ju min rÀtt anstÀndig ut ÀndÄMin stÄlis Àr nog den risigaste pÄ ks
Vet inte vem den landade hos till slut. Ping @Lord_tito88
Grabben skulle prompt med till gymmet. Han blev uttrÄkad innan jag var klar med första övningen..
Likadant nÀr dom ska med och köra pÄ Äkern."-ja, jag lovar att vara snÀll och sitta still hela tiden!".
Efter 10 minuter: "-jag vill HEM!!!".
Men i mitten av nÀsta vecka bör vi vara Ätminstone 3 st med kolfiber-titan-squarenKlockbyte till vad jag tror Àr den ende pÄ KS
Köpte/bytte du den av Watchie?Klockbyte till vad jag tror Àr den ende pÄ KS
Den hĂ€r kanske?frugan har nĂ€mnt att hon skulle kunna tĂ€nka sig en G-Shock för âvardagligtâ bruk, hennes favoritfĂ€rg Ă€r ocksĂ„ lila sĂ„ vet nĂ„gon om det slĂ€ppts en lila G-Shock (gĂ€rna 5600/5610) som inte kostar satan?
frugan har nĂ€mnt att hon skulle kunna tĂ€nka sig en G-Shock för âvardagligtâ bruk, hennes favoritfĂ€rg Ă€r ocksĂ„ lila sĂ„ vet nĂ„gon om det slĂ€ppts en lila G-Shock (gĂ€rna 5600/5610) som inte kostar satan?
Nej av sarveros men tror han fick den i byte sÄ den kan ju komma frÄn. Watchie ingen aningKöpte/bytte du den av Watchie?
Aputti putti snutti ah putt "morr"Morgonmyset avklarat.
Nu dags för frukost.
Kunde inte sagt det bÀttre sjÀlv!!Aputti putti snutti ah putt "morr"
Fasen ingen dÄlig sÄg de dÀr, nu förvÀntar jag mig halv meters granar som fÀlls, dÄ snackar vi i omkretsMed nytt membran i förgasaren och en Àven tÀndspole spinner den gamla trotjÀnaren som en katt
NÀ, tyvÀrr, de har jag redan sÄgat nedFasen ingen dÄlig sÄg de dÀr, nu förvÀntar jag mig halv meters granar som fÀlls, dÄ snackar vi i omkrets
Jag importerade den frÄn Hong Kong innan Watchie köpte den av mig.Nej av sarveros men tror han fick den i byte sÄ den kan ju komma frÄn. Watchie ingen aning
TÀnkte inte pÄ det! DÄ blir det klockbyte!God morgon/förmiddag pÄ er, denna Froggy Friday