• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Muddie

7831BEBD-8D27-4A89-B3AF-D5694B4B9225.jpeg

Förgasarmek.
Tur att man har köpt en ultraljudstvÀtt för det bruket.

(Den gĂ„r Ă€ven att anvĂ€nda till klockdelar har jag mĂ€rkt 😇)

20220724_133213.jpg

Edit:
Sambon har just gjort en Budapeststubbe.
Passerade köket med förgasarlÄdan.
-Gud vad det luktar motor om dig! 😁

Idag var jag och hĂ€mtade ut min G-Shock X Bamford DW-6900 :) Otroligt snabb leverans. Köpte den i onsdags och i fredags fick jag sms om att den fanns att hĂ€mta. Det lite lustiga var att det sms:et kom innan mailet om att klockan hade skickats 😅

Är vĂ€ldigt nöjd Ă€n sĂ„ lĂ€nge, den övertrĂ€ffar helt klart mina förvĂ€ntningar. Paketeringen Ă€r riktigt cool, trapetsformad och öppnas som en ros dĂ€r delarna hĂ„lls fast med hjĂ€lp av magneter. KĂ€nns helt klart genomarbetad.

Klockan dÄ? OcksÄ vÀldigt bra. Den Àr inte helt svart, utan mörk grÄ. De blÄa detaljerna har bra balans och trots den klara fÀrgen kÀnns den vÀldigt "stealthig". Den negativa displayen Àr vad den Àr, passar klockans utseende men Àr svÄrlÀst. Bandet kÀnns tunnare och mer följsamt Àr min andra DW-6900 (första generationens John Mayer). Inte riktigt lika mjukt som bandet frÄn GW-5000 jag har pÄ min GW-6900 men lika bekvÀmt att bÀra.

SvÄrt att göra den till rÀtta pÄ bild, men hÀr kommer tvÄ tappra försök.

IMG_1967.jpeg

IMG_1977.jpeg

Ja det Ă€r det utseendet jag Ă€r ute efter. Men siktar nog pĂ„ en instegsmodell i lĂ€gre prisklass. Det blir mer lagom för mig just nu. Men absolut den looken jag gillar 🙂
DĂ„ ska du köra pĂ„ en GW-M5610 eller en av GW-B5600orna som denna motorcykelskruvar-G😁 (finns Ă€ven med positiv display)
IMG_20220724_190930.jpg

Bilagor

• IMG_20220724_190844.jpg
    IMG_20220724_190844.jpg
    1,016.5 KB · Visningar: 2
DÄ den hÀr blev tillbakaskickad till sÀljaren......
139187.jpg

...... SĂ„ blev det helt hypotetiskt sett en annan 8-kanting inhandlad idag istĂ€llet, av en god herre hĂ€r i trĂ„den😀
SĂ„ nu Ă€r det bara att vackert vĂ€nta pĂ„ att paketet ska landa😎

Tillbaka
Topp