Det blĂ„ poppar grymt lĂ€ckertĂh, hĂ€r kommer en till dump pĂ„ Bamforden i nĂ„gra olika vinklar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det blĂ„ poppar grymt lĂ€ckertĂh, hĂ€r kommer en till dump pĂ„ Bamforden i nĂ„gra olika vinklar
Var det en sÄn dÀr som patinerats pÄ havsbotten? Ser lite halvsunkig ut tycker jag.DÄ den hÀr blev tillbakaskickad till sÀljaren......
...... SÄ blev det helt hypotetiskt sett en annan 8-kanting inhandlad idag istÀllet, av en god herre hÀr i trÄden
SÄ nu Àr det bara att vackert vÀnta pÄ att paketet ska landa
Positiv Àr ju helt klart mest lÀttlÀst i alla lÀgen. Men den negativa Àr faktiskt helt ok ÀndÄ, och dom har ju autolight som funkar bra i lite mörkare omgivning.Ja det lutar Ät nÄgon av dom. Positiv vs negativ display?
Stod som ny/oanvÀnd och var tyvÀrr Àven sönder i spÀnnet nÀr jag fick denVar det en sÄn dÀr som patinerats pÄ havsbotten? Ser lite halvsunkig ut tycker jag.
Glödloppor frÄn kolgrill??Dryga 10k pÄ en ny grill med tillbehör. Det svider. Hade ju nÀstan rÀckt till en blÄ camo-titanare
Men jag Àr sÄ jÀkla less pÄ DETTA!
Ja, tyvÀrr. Och ÀndÄ har jag verkligen varit försiktig. De verkar blÄsa ut ur askuppsamlaren.Glödloppor frÄn kolgrill??
Men en ny grill gör att HSB ser mellan fingrarna nÀr du rÄkar köpa en camotitanare sen
Ja det lutar Ät nÄgon av dom. Positiv vs negativ display?
Har alla minst 10 st. Positiv tror jag det kan bli. Ska bara övertyga mig sjÀlv att jag behöver en klocka till
Löjligt bra den dÀr!Sunburst
Klart du behöverHar alla minst 10 st. Positiv tror jag det kan bli. Ska bara övertyga mig sjÀlv att jag behöver en klocka till
Kööööp!!!Klart du behöver
Eller vad sÀger ni andra??
Va ligger prisbudgeten pÄ?Ha ha. HÄller span hÀr efter begagnat. Gillar designen pÄ Casio oak ocksÄ men Àr lite sugen pÄ helt digital. FÄr fundera
KöööööööööpFrugan fick syn pÄ denna och hon slutade att andas i en halv minut, jÀklar ocksÄ de blir knÀckebröd i augusti
Inte sÄ farligtFrugan fick syn pÄ denna och hon slutade att andas i en halv minut, jÀklar ocksÄ de blir knÀckebröd i augusti
Ha ha en spontan idé jag fick bara....sÄÄÄ kanske 600-700 som en kul grej. Eller sÄ fÄr jag vÀnta lite. Den billiga verkar finnas för 800 ungefÀr. SÄ kan va skönt med garanti/ tÀt klocka för bad mmVa ligger prisbudgeten pÄ?
Ett uttryck som kostat mig mkt genom Ären...Ha ha tÀnk om det vore sÄ enkelt. Jobbar pÄ det! Ja det blir nog positiv. Tydligare och ser lite skönt retro ut
SÀger som jag brukar; BÀttre att ha en G-shock man inte behöver Àn att behöva en G-shock man inte har!Klart du behöver
Eller vad sÀger ni andra??
Du vet vad Du mĂ„ste göra nu va? Ăppna lĂ€dret!Frugan fick syn pĂ„ denna och hon slutade att andas i en halv minut, jĂ€klar ocksĂ„ de blir knĂ€ckebröd i augusti
RÀtt stor skillnad. Skulle störa mig pÄ lÀsbarheten pÄ negativ kÀnner jag
1000-1500 i mitt tÀnk.Vad Àr ett vettigt pris pÄ en gw-a1100 beggad?
Bifogar bild pÄ klockan
Svar ja pÄ tratten men osÀker pÄ prissÀttningen. Kan ingenting om just g shock dÀrför ville jag veta lite mer. Samt finns en del suspekta negativa omdömen pÄ sÀljaren sÄ Àr tveksam.1000-1500 i mitt tÀnk.
DÀrmed inte sagt att det Àr rÀtt
Har jag fel i att jag tycker mig ha sett en sÄn till salu nÄnstans just nu??
Edit. PĂ„ Tratten ju..
Snabbkoll pÄ bukten sÄ Àr priser frÄn strax över 2k och uppÄt..