• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äh, hĂ€r kommer en till dump pĂ„ Bamforden i nĂ„gra olika vinklar đŸ’ȘđŸŒ

7421F449-EF92-4509-BFFC-8E4ABD2A0B19.jpeg

D1EE6C8E-77B7-4A4D-ACBA-468C1D98DBC1.jpeg
1B29622C-D6A6-408F-869B-2BADC7594FB8.jpeg
A600B95A-3B51-45AA-8D5E-0BDD0E69895F.jpeg
Det blĂ„ poppar grymt lĂ€ckert👍😀

DÄ den hÀr blev tillbakaskickad till sÀljaren......
139187.jpg

...... SĂ„ blev det helt hypotetiskt sett en annan 8-kanting inhandlad idag istĂ€llet, av en god herre hĂ€r i trĂ„den😀
SĂ„ nu Ă€r det bara att vackert vĂ€nta pĂ„ att paketet ska landa😎
Var det en sÄn dÀr som patinerats pÄ havsbotten? Ser lite halvsunkig ut tycker jag.

Ja det lutar Ă„t nĂ„gon av dom🙂. Positiv vs negativ display?
Positiv Àr ju helt klart mest lÀttlÀst i alla lÀgen. Men den negativa Àr faktiskt helt ok ÀndÄ, och dom har ju autolight som funkar bra i lite mörkare omgivning.
Kolla pĂ„ dom olika modellerna pĂ„ Shockbase och sen Ă€r det bara KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP som gĂ€ller😁

Ha ha😅. HĂ„ller span hĂ€r efter begagnat. Gillar designen pĂ„ Casio oak ocksĂ„ men Ă€r lite sugen pĂ„ helt digital. FĂ„r fundera😎

Vad Àr ett vettigt pris pÄ en gw-a1100 beggad?
Bifogar bild pÄ klockan
1000-1500 i mitt tÀnk.
DĂ€rmed inte sagt att det Ă€r rĂ€tt😁
Har jag fel i att jag tycker mig ha sett en sĂ„n till salu nĂ„nstans just nu?? đŸ€”
Edit. PĂ„ Tratten ju..
Snabbkoll pÄ bukten sÄ Àr priser frÄn strax över 2k och uppÄt..

Senast Àndrad:
1000-1500 i mitt tÀnk.
DĂ€rmed inte sagt att det Ă€r rĂ€tt😁
Har jag fel i att jag tycker mig ha sett en sĂ„n till salu nĂ„nstans just nu?? đŸ€”
Edit. PĂ„ Tratten ju..
Snabbkoll pÄ bukten sÄ Àr priser frÄn strax över 2k och uppÄt..
Svar ja pÄ tratten men osÀker pÄ prissÀttningen. Kan ingenting om just g shock dÀrför ville jag veta lite mer. Samt finns en del suspekta negativa omdömen pÄ sÀljaren sÄ Àr tveksam.

Tillbaka
Topp