• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TvĂ„ observationer nĂ€r jag försöker fĂ„ igĂ„ng den. Man blir vĂ€ldigt imponerad av hantverket/finmekaniken i en klocka. Plus att man blir lite manisk.....den förba#$&*@ klockjĂ€#$&#n ska igĂ„ng đŸ€Ł
Taadaa😎👍. En stycken fungerande g-shock frĂ„n Ă„r 2000 nĂ„gonting ( 2000 var första Ă„ret som gick att vĂ€lja nĂ€r jag stĂ€llde datum). KĂ€nns riktigt kul. Den gĂ„r vĂ€l ett tag hoppas jag😎😅

Bilagor

• 16587796025262550023281892710929.jpg
    16587796025262550023281892710929.jpg
    216.6 KB · Visningar: 4
Taadaa😎👍. En stycken fungerande g-shock frĂ„n Ă„r 2000 nĂ„gonting ( 2000 var första Ă„ret som gick att vĂ€lja nĂ€r jag stĂ€llde datum). KĂ€nns riktigt kul. Den gĂ„r vĂ€l ett tag hoppas jag😎😅
Grattis till bĂ€gge 👍 :)
Visst Àr det lite tillfredstÀllande att fÄ igÄng en sÄn gamling efter en massa spÀnnande mickel? :D

Fast för att anvĂ€nda min dotters uttryck nĂ€r hon avskyr nĂ„got.... "Pappa jag Ă€lskar inte" klockvisaređŸ€Ł

RĂ„kade visa denna till frugan igĂ„r 😁 kansje inte va sĂ„ smart. Sailor moon va hela hennes barndom. Hennes sĂ€tt att finna styrka frĂ„n mobbningen i skolan
- Mobbning Ă€r fruktansvĂ€rt och idag har mobbarna dessutom ett nytt verktyg att ta till, sociala medier. Hoppas din fru har kunnat lĂ€gga allt detta bakom sig och mĂ„r bra idag ❀

BlÄ och grön skÀrm gillar jag! Och jag gillar nÀr det Àr kraftiga fÀrger pÄ PROTECTION och G-SHOCK. Den blÄa var dock den som jag vÀntade pÄ förgÀves hos Sakurawatches.
Dessa exempel tog jag frÄn shopping in japan, dyrare priser men blixtsnabb frakt. Den gröna vill jag ha mest sÄ snygg

Tillbaka
Topp