Jonte.L
Silver
TaadaaTvÄ observationer nÀr jag försöker fÄ igÄng den. Man blir vÀldigt imponerad av hantverket/finmekaniken i en klocka. Plus att man blir lite manisk.....den förba#$&*@ klockjÀ#$&#n ska igÄng![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TaadaaTvÄ observationer nÀr jag försöker fÄ igÄng den. Man blir vÀldigt imponerad av hantverket/finmekaniken i en klocka. Plus att man blir lite manisk.....den förba#$&*@ klockjÀ#$&#n ska igÄng![]()
HĂ€r:SĂ„ grymma!
Var bestÀllde du ifrÄn?![]()
Tack... Fan stÄl g-shock Àr rÀtt hÄrda alltsÄGrattis![]()
Grattis till bÀggeTaadaa. En stycken fungerande g-shock frÄn Är 2000 nÄgonting ( 2000 var första Äret som gick att vÀlja nÀr jag stÀllde datum). KÀnns riktigt kul. Den gÄr vÀl ett tag hoppas jag
![]()
Ja mycket mer tillfredsstÀllande Àn att köpa nytt faktiskt. Börjar visst bli en liten liten mini casio samling hÀrVisst Àr det lite tillfredstÀllande att fÄ igÄng en sÄn gamling efter en massa spÀnnande mickel?![]()
Ojojoj. Det dÀr var vÄgat av digGod morgon![]()
Hon Àr bortrest idagOjojoj. Det dÀr var vÄgat av dig
Vet frugan om att du norpat hennes klocka?![]()
- Mobbning Àr fruktansvÀrt och idag har mobbarna dessutom ett nytt verktyg att ta till, sociala medier. Hoppas din fru har kunnat lÀgga allt detta bakom sig och mÄr bra idagRÄkade visa denna till frugan igÄrkansje inte va sÄ smart. Sailor moon va hela hennes barndom. Hennes sÀtt att finna styrka frÄn mobbningen i skolan
MÄste bara lÀgga till att det Àr min skönaste klocka att ha pÄ armen. Skön patina ocksÄTaadaa. En stycken fungerande g-shock frÄn Är 2000 nÄgonting ( 2000 var första Äret som gick att vÀlja nÀr jag stÀllde datum). KÀnns riktigt kul. Den gÄr vÀl ett tag hoppas jag
![]()
NÄgra g shocks jag skulle kunna tÀnka mig
![]()
![]()
![]()
Dessa exempel tog jag frÄn shopping in japan, dyrare priser men blixtsnabb frakt. Den gröna vill jag ha mest sÄ snyggBlÄ och grön skÀrm gillar jag! Och jag gillar nÀr det Àr kraftiga fÀrger pÄ PROTECTION och G-SHOCK. Den blÄa var dock den som jag vÀntade pÄ förgÀves hos Sakurawatches.
Det kan ju finnas lös bezel att fÄ tag pÄ.BlÄ och grön skÀrm gillar jag! Och jag gillar nÀr det Àr kraftiga fÀrger pÄ PROTECTION och G-SHOCK. Den blÄa var dock den som jag vÀntade pÄ förgÀves hos Sakurawatches.
Den var cool