Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det pearl-effekt pĂ„ den eller Ă€r den lackad sĂ„??Paket öppnas i bilen, det Ă€r sen gammalt.
Paket öppnas i bilen, det Àr sen gammalt.
Du var ju snabb med att plocka bort den, innerst inne vill du nog behÄlla denJobbe!
Fick inget napp pÄ denna men lika glad Àr jag för det
Haha, hela annonsen var jÀkligt halvhjÀrtad faktiskt men bÄda Seiko gick ivÀg sÄ dÄ kÀnde jag att jag faktiskt behöver en slit och slÀng squareDu var ju snabb med att plocka bort den, innerst inne vill du nog behÄlla den
Sjukt snygg. Vart hittar ni all dessa coola.g shocks?God "morgon"! Första semesterveckan börjar med molnigt, och regn vÀntas nÀrmaste dagarna.
Passar pÄ att börja med att storstÀda hemma. Börjar med frukost och sommar G-shocken pÄ armen passar bra.
Grymt snygg. StÀllde frÄgan innan vart hittar ni dessa as coola digitala klockor. MÄste man nörda ner sig helt för att hitta dessaSommaren verkar gÄ mot sitt slut. Skönt att fÄ slippa den dÀr bastuvÀrmen.
Det blĂ„ och rosa Ă€r nog lackat pĂ„ nĂ„t sĂ€tt, sen ligger det en genomskinlig spegelfilm lĂ€ngst ut som ger lite effekt.Ăr det pearl-effekt pĂ„ den eller Ă€r den lackad sĂ„??
Enklast Àr att gÄ till shockbase.org dÀr alla g shocks finns listade. Sen nÀr du hittat en modell som du gillar söker du pÄ google om det Àr en modell som fortfarande sÀljs, annars Àr ebay ganska bra för Àldre och specialmodellerGrymt snygg. StÀllde frÄgan innan vart hittar ni dessa as coola digitala klockor. MÄste man nörda ner sig helt för att hitta dessa
Sjukt snygg. Vart hittar ni all dessa coola.g shocks?
Tycker de lyckats bra! Likt Mayers 6900
Kul med 6900, sĂ„lt av alla de fyra jag Ă€gde. Skulle gĂ€rna haft kvar 6900bb nu iofHĂ„ller med! Tillsammans utgör de en bra kombo. Börjar nĂ€stan Ă„ngra att jag sĂ„lde min vita Mayer liteâŠ
Grymt snygg. StÀllde frÄgan innan vart hittar ni dessa as coola digitala klockor. MÄste man nörda ner sig helt för att hitta dessa
Enkelt svar Vi köper av @daniel svenssonSjukt snygg. Vart hittar ni all dessa coola.g shocks?
Plats för 21 ST gshocks, perfekt juGör skamlöst lite reklam för min skyddsvÀska och öppnar upp för byten mot (nÀstan) valfri G-Shock
Avslutad - SkyddsvÀska för upp till 21 st klockor
Ny och inplastad skyddsvÀska frÄn Jula. Storlek 460x176x360 mm GÄr vÀldigt enkelt att anvÀndas för klockförvaring, se inspirationsbild lÀngre ner med 21 klockplatser Pris: 450 kr inkl. frakt med PostNord...klocksnack.se
Perfekt med en vÀska men det Àr roligare att sprida ut sina G-Shocks i hela huset sÄ kan man gÄ omkring och byta under dagenPlats för 21 ST gshocks, perfekt ju
Jag skulle gÀrna velat haft en sÄn dÀr. Men Àr totalt stopp nu med inköp
Nu har @spammerstakeahike en Foxfire dw6900 Kompis i trÄdenEn ut igÄr. TvÄ in idag. Enkel regel för att nÄ balans och harmoni i livet.
TvÄ stycken Fox Fire. TvÄ helt vanliga vanilj-G-shocks egentligen förutom att texten Illuminator Àr utbytt. SÀljs bara i Japan(?) men Àr tillverkade i Kina och Thailand.
Fick inte till nÄgra vettiga bilder. Skyller pÄ att jag blev lite uppspelt!
Den rök snabbt juGör skamlöst lite reklam för min skyddsvÀska och öppnar upp för byten mot (nÀstan) valfri G-Shock
Avslutad - SkyddsvÀska för upp till 21 st klockor
Ny och inplastad skyddsvÀska frÄn Jula. Storlek 460x176x360 mm GÄr vÀldigt enkelt att anvÀndas för klockförvaring, se inspirationsbild lÀngre ner med 21 klockplatser Pris: 450 kr inkl. frakt med PostNord...klocksnack.se
- TĂ€nkte skoja till det och sökte pĂ„ âShannon Lee boobs cartoonâ, hade jag publicerat resultatet hade det nog blivit min sista post pĂ„ KSĂ ker motorcykel.... Bara skoja mjölkar Shannon lees tuttar
Ja va ju tvungen att googla ocksĂ„ bara för det....- TĂ€nkte skoja till det och sökte pĂ„ âShannon Lee boobs cartoonâ, hade jag publicerat resultatet hade det nog blivit min sista post pĂ„ KS
- TĂ€nkte skoja till det och sökte pĂ„ âShannon Lee boobs cartoonâ, hade jag publicerat resultatet hade det nog blivit min sista post pĂ„ KS
- Frun har kanske spĂ€rrat sökfunktionen med âbarnsĂ€kerâFick inga resultat!