Nu mÄr man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var jag som ryckte den! TÀnkte att det var dags att testa ett annat system Àn det befintliga.Den rök snabbt ju
Fast jag har inte riktigt förstÄtt vitsen med att "skydda" G-shocks
Och som du sa, sÄ Àr det ju trevligare att ha skock en lÀtt Ätkomlig pÄ en hylla typ
Nice mina hÀlsar.En ut igÄr. TvÄ in idag. Enkel regel för att nÄ balans och harmoni i livet.
TvÄ stycken Fox Fire. TvÄ helt vanliga vanilj-G-shocks egentligen förutom att texten Illuminator Àr utbytt. SÀljs bara i Japan(?) men Àr tillverkade i Kina och Thailand.
Fick inte till nÄgra vettiga bilder. Skyller pÄ att jag blev lite uppspelt!
Vi som faktiskt fĂ„r "trĂ€ff pĂ„ sökordet" lĂ€r nog klassas som snuskgubbar- Frun har kanske spĂ€rrat sökfunktionen med âbarnsĂ€kerâ
Grattis till en klassiker fin klocka, sÄ enkel och sÄ himla bra. Gratulerar till förlovningen ocksÄFörsta dagen pÄ semestern och inköp av en semestertÄlig klocka. LÀnge sedan jag hade en G Shock, men denna funkar nog Àven pÄ min handled. Sambon fick ingen klocka, utan fick nöja sig med en förlovningsring.
Stort tack!Grattis till en klassiker fin klocka, sÄ enkel och sÄ himla bra. Gratulerar till förlovningen ocksÄ
Bra match pÄ Gn och SkodamÀrketDÄ har min semester börjat, och sÄ blir vÀdret sÄhÀr. Varade bara sommaren tis-tors förra veckan? Aja.... grillning med familjen pÄ torsdag om vÀdret tillÄter. Och pÄ lördag blir det Rammstein live
Tack . Ăven bilen Ă€r grön/turkosBra match pĂ„ Gn och SkodamĂ€rket
Ăr inte det lite sent pĂ„tĂ€nkt vad du ska ha zucchinin till nu lixom? Det skulle du haft en plan för nĂ€r du planterade juKickstartar arbetsĂ„ret 22/23 med feber, ledvĂ€rk och 3,3 kg zucchini. Vad f-n gör man med 3,3 kg zucchini ?
Ăr inte det lite sent pĂ„tĂ€nkt vad du ska ha zucchinin till nu lixom? Det skulle du haft en plan för nĂ€r du planterade ju
Men vilken jÀkla bjÀsse
SÄ grymma!En ut igÄr. TvÄ in idag. Enkel regel för att nÄ balans och harmoni i livet.
TvÄ stycken Fox Fire. TvÄ helt vanliga vanilj-G-shocks egentligen förutom att texten Illuminator Àr utbytt. SÀljs bara i Japan(?) men Àr tillverkade i Kina och Thailand.
Fick inte till nÄgra vettiga bilder. Skyller pÄ att jag blev lite uppspelt!
Det dÀr var riktigt bra pris!!KvÀllstips. Inte min annons.
Casio G-Shock Metal Covered GM-2100-1AER
Utropspris: 945 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-08-24 20:17:23. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
- Rammstein live, nu blev jag avundsjuk pÄ riktigtDÄ har min semester börjat, och sÄ blir vÀdret sÄhÀr. Varade bara sommaren tis-tors förra veckan? Aja.... grillning med familjen pÄ torsdag om vÀdret tillÄter. Och pÄ lördag blir det Rammstein live
Kan man byta visare?Liten uppdatering ifall nÄgon tycker det Àr skoj. Min g-shock g-011D som inte gÄr. Det Àr visarna som Àr skeva och fastnar pÄ varandra och pÄ detaljer pÄ tavlan. Halvt omöjligt att lyckas rÀta ut dom. Men nu blir man ju Ànnu mer sugen att fÄ den att gÄ
Denna dÄ?Det dÀr var riktigt bra pris!!
MEN, det fÄr rÀcka med tvÄ oak-köp denna veckan
Kan, kan man alltid... Men frÄgan Àr ju hur det gÄr att hitta "rÀtt" visare att byta medKan man byta visare?
Redan sÄld som vÀl varDenna dÄ?
Casio G-Shock GA-2100-7AER Limited Edition
Utropspris: 400 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-08-24 20:34:11. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Redan sÄld som vÀl var
Ett fynd för den som köpte
Försöker. Men jag Àr mer passande för rÄstyrka Àn finmotorik. Fastnar lite med kl 7-8 nu. Annars okKan, kan man alltid... Men frÄgan Àr ju hur det gÄr att hitta "rÀtt" visare att byta med
GÄr det inte försiktigt att rÀta dom med en pincett eller liknande?
TvÄ observationer nÀr jag försöker fÄ igÄng den. Man blir vÀldigt imponerad av hantverket/finmekaniken i en klocka. Plus att man blir lite manisk.....den förba#$&*@ klockjÀ#$&#n ska igÄngFörsöker. Men jag Àr mer passande för rÄstyrka Àn finmotorik. Fastnar lite med kl 7-8 nu. Annars ok