Precis. 1500 om du vill sÀlja den snabbt, 1800 om du vill att det ska ta ett par veckor
Dagens tips, var sugen men vÀntar in din GWG istÀllet⊠dags sÀlja den nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Precis. 1500 om du vill sÀlja den snabbt, 1800 om du vill att det ska ta ett par veckor
Oj, riktigt bra pris! Men GWGn Àr ju en keeperDagens tips, var sugen men vÀntar in din GWG istÀllet⊠dags sÀlja den nu
VÀlkommen till 2010-taletTack. Det lÄter rimligt iofs.
Kan ordna med bilder osv om nÄgon hÀr i g-shockdelen skulle vara sugen innan jag lÀgger ut den i köp och sÀlj.
Ăntligen skaffat swish ocksĂ„ som typ sista svensk att skaffa det.
Haha jag sÀger samma sak till en del kollegor pÄ jobbet nÀr de Àntligen flyttar upp sina filer i molnet efter mycket tjat.VÀlkommen till 2010-talet
Oj, riktigt bra pris! Men GWGn Àr ju en keeper
Moln????Haha jag sÀger samma sak till en del kollegor pÄ jobbet nÀr de Àntligen flyttar upp sina filer i molnet efter mycket tjat.
Moln jeppMoln????
Nope
Kan eventuellt ha bestÀllt en g-shock till igÄrGrillar lite burgare . Börjar Àntligen vÀnja mig vid vit klocka . Men silver index hade varit shysst för lÀsbarheten och rÀtt snyggt
Helt hypotetiskt menar du?Kan eventuellt ha bestÀllt en g-shock till igÄr
Ja lite sÄ. Lite oklart hur det gick till. Men sen fÄr det va nog ett tagHelt hypotetiskt menar du?
Mm kÀnner igen dessa tankar jag hade i april tror jag.Ja lite sÄ. Lite oklart hur det gick till. Men sen fÄr det va nog ett tag
Ha ha snabbt jobbat sen april. Jag har köpt 2 casio duro plus 2 g-shock pÄ ungefÀr samma tid. Plus att jag fick igÄng min gamlaMm kÀnner igen dessa tankar jag hade i april tror jag.
Jag köpte en GW 9400 med tanken om att bara ha den, sen tÀnkte en frogman ocksÄ att varva med sen spÄra det ur. En till kommer imorgon
Obs 5 ST Àr iaf frugans
Du gÄr kanske samma vÀgHa ha snabbt jobbat sen april. Jag har köpt 2 casio duro plus 2 g-shock pÄ ungefÀr samma tid. Plus att jag fick igÄng min gamla
Den Àr riktigt grann, verkligen en lyckad modellKvÀllsklockan pÄtagen. Gillar'n!
Ăr det den som Ă€r original modellen? Början pĂ„ g-shocks?Du gĂ„r kanske samma vĂ€g
Blev sugen pÄ vintage 5600 idag, skicket pÄ denna Àr verkligen grannt
Tack för tipset, ska bli kul att Àntligen testa RangemanDagens tips, var sugen men vÀntar in din GWG istÀllet⊠dags sÀlja den nu
Det var en mÀktig upplevelse..Bland annat. Tydligen 1000 liter brÀnsle pÄ ca 2 timmar.
Nej, originalet Ă€r DW5000C som kom 1983 denna Ă€r en lite nyare DW-5600C-9V med guldknappar och spĂ€nne. Den kom 1987Ăr det den som Ă€r original modellen? Början pĂ„ g-shocks?
Okej, den du visade var riktigt lÀcker. Coolt med vintage g-shock. 1987 fÄr man ju rÀkna som en del av början tycker jag. Ja bilder pÄ orginalet vore cooltNej, originalet Àr DW5000C som kom 1983 denna Àr en lite nyare DW-5600C-9V med guldknappar och spÀnne. Den kom 1987
@Haugesund och @Urtyp har originalet tror jag
Upp med bilder nu
Ja den Àr jÀtte fin hÀr kommer nÄgra fler bilder.Okej, den du visade var riktigt lÀcker. Coolt med vintage g-shock. 1987 fÄr man ju rÀkna som en del av början tycker jag. Ja bilder pÄ orginalet vore coolt
JÀttefin . Grattis till en fin klockaJa den Àr jÀtte fin hÀr kommer nÄgra fler bilder.
Dw5000 C har sprungit ivÀg sanslöst i beg pris har ju haft en dröm om en sÄdan fÄr se nÄn gÄng kan de nog bli en men inte i nÀrtid
Cool historia . Vore coolt att Àga en orginal men en modern hyllning fÄr duga för migDetta priset Àr ju sjukt billigt om man jÀmför med Ebay synd inte den annonsen dök upp nu
Avslutad - Casio G-shock DW-5000C-1A - Prishyvling!
Ute igen! Nu med kraftigt sÀnkt pris! Till salu Àr en DW-5000C-1A. Detta Àr alltsÄ den första modellen av G-shock frÄn 1983. Skicket Àr helt otroligt. Det gÄr inte riktigt att prata om swirls eller dings pÄ en G-shock men poÀngteras mÄste att glaset Àr helt felfritt. Alla delar Àr original och...klocksnack.se
Rrrrooostermaaan! @roostermanTjena gÀnget, blev plötsligt sugen pÄ en
Casio G-SHOCK GMW-B5000V-1ER Aged IP
Ni som har en kan ni berÀtta om den Àr bra och vÀrd att leta efter bilder uppskattas. NÄn som vet vad ett sjysst pris Àr nu för den modellen, och vart man hittar en lÀttast.
Nej, originalet Àr DW5000C som kom 1983 denna Àr en lite nyare DW-5600C-9V med guldknappar och spÀnne. Den kom 1987
@Haugesund och @Urtyp har originalet tror jag
Upp med bilder nu
Ask and you shall receive. Det Àr faktiskt mina tvÄ favoriter nÀr det gÀller vintage.Okej, den du visade var riktigt lÀcker. Coolt med vintage g-shock. 1987 fÄr man ju rÀkna som en del av början tycker jag. Ja bilder pÄ orginalet vore coolt