• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tack. Det lÄter rimligt iofs.
Kan ordna med bilder osv om nÄgon hÀr i g-shockdelen skulle vara sugen innan jag lÀgger ut den i köp och sÀlj.
Äntligen skaffat swish ocksĂ„ som typ sista svensk att skaffa det.

Haha jag sÀger samma sak till en del kollegor pÄ jobbet nÀr de Àntligen flyttar upp sina filer i molnet efter mycket tjat.
Moln???? 😁
Nope👍
IMG_20220731_164623.jpg

Mm kÀnner igen dessa tankar jag hade i april tror jag.
Jag köpte en GW 9400 med tanken om att bara ha den, sen tÀnkte en frogman ocksÄ att varva med sen spÄra det ur. En till kommer imorgon
Obs 5 ST Àr iaf frugans
DSC_5554.JPG
Ha ha snabbt jobbat sen april. Jag har köpt 2 casio duro plus 2 g-shock pÄ ungefÀr samma tid. Plus att jag fick igÄng min gamla

Okej, den du visade var riktigt lĂ€cker. Coolt med vintage g-shock. 1987 fĂ„r man ju rĂ€kna som en del av början tycker jag🙂. Ja bilder pĂ„ orginalet vore coolt
Ja den Àr jÀtte fin hÀr kommer nÄgra fler bilder.
Dw5000 C har sprungit ivÀg sanslöst i beg pris har ju haft en dröm om en sÄdan fÄr se nÄn gÄng kan de nog bli en men inte i nÀrtid
DSC_5563.JPG
DSC_5561.JPG
DSC_5562.JPG

Detta priset Ă€r ju sjukt billigt om man jĂ€mför med Ebay😂 synd inte den annonsen dök upp nu

Detta priset Ă€r ju sjukt billigt om man jĂ€mför med Ebay😂 synd inte den annonsen dök upp nu

Cool historia 🙂. Vore coolt att Ă€ga en orginal men en modern hyllning fĂ„r duga för mig 👍

Tjena gÀnget, blev plötsligt sugen pÄ en

Casio G-SHOCK GMW-B5000V-1ER Aged IP​

Ni som har en kan ni berÀtta om den Àr bra och vÀrd att leta efter bilder uppskattas. NÄn som vet vad ett sjysst pris Àr nu för den modellen, och vart man hittar en lÀttast.

Nej, originalet Àr DW5000C som kom 1983 denna Àr en lite nyare DW-5600C-9V med guldknappar och spÀnne. Den kom 1987

@Haugesund och @Urtyp har originalet tror jag
Upp med bilder nu👍😁
Okej, den du visade var riktigt lĂ€cker. Coolt med vintage g-shock. 1987 fĂ„r man ju rĂ€kna som en del av början tycker jag🙂. Ja bilder pĂ„ orginalet vore coolt
Ask and you shall receive. Det Ă€r faktiskt mina tvĂ„ favoriter nĂ€r det gĂ€ller vintage. â˜șïžđŸ‘âœš
IMG_20220731_185911.jpg

Tillbaka
Topp