Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den limegöna Àr fortfarande den bÀsta varianten tycker jag.Fick syn pÄ denna idag, verkligen knepig men ÀndÄ cool! FörstÄr @Donkii ÀndÄ gillar sin lila
Den Àr ju cool!
Tanken Àr att de ska bli annons i helgen
Vintageshock mÄste ju fÄ en dag ocksÄ utan dessa gamlingar hade de ju inte ens funnits en muddie mÄndag MFLAlltsÄ, ett schema för att fÄ lite snurr pÄ klockorna Àr kanske inte sÄ dumt. Jag fastnar lÀtt pÄ en och samma i en vecka eller sÄ annars.
TÀnker mig att vi utvecklar Titan Tuesday och Froggie Friday och kör nÄt sÄnt hÀr:
MĂ„ndag: Muddie Monday (valfri Mudman/Mudmaster)
Tisdag: Titan Tuesday (hÀr fÄr jag dock lÀmna WO)
Onsdag: W Wednesday (modell med W i beteckningen)
Torsdag: Thatâs your decision Thursday (valfritt)
Fredag: Froggie Friday (ocksÄ WO för mig)
Lördag: Square Saturday
Söndag: Sunday Funday (fÀrgglad modell)
Ăr ni med mig? #AllaSkaMed
Ja visst Àr den, sÀrskilt med de guldiga baklocket och spÀnnet till Caset och bandet.Den Àr ju cool!
PÄ valfri, eller squareVintageshock mÄste ju fÄ en dag ocksÄ
Som vanligt pensionÀrerna blir undanskuffadePÄ valfri, eller square
Torsdag: Throwback ThursdayAlltsÄ, ett schema för att fÄ lite snurr pÄ klockorna Àr kanske inte sÄ dumt. Jag fastnar lÀtt pÄ en och samma i en vecka eller sÄ annars.
TÀnker mig att vi utvecklar Titan Tuesday och Froggie Friday och kör nÄt sÄnt hÀr:
MĂ„ndag: Muddie Monday (valfri Mudman/Mudmaster)
Tisdag: Titan Tuesday (hÀr fÄr jag dock lÀmna WO)
Onsdag: W Wednesday (modell med W i beteckningen)
Torsdag: Thatâs your decision Thursday (valfritt)
Fredag: Froggie Friday (ocksÄ WO för mig)
Lördag: Square Saturday
Söndag: Sunday Funday (fÀrgglad modell)
Ăr ni med mig? #AllaSkaMed
Eller som min svĂ€rmor brukar sĂ€ga; âman Ă„ngrar aldrig ett badâDags att bada, inte lika varmt idag men ingen minns en fegis
DÀr fick ju pensionÀrerna upprÀttelseTorsdag: Throwback Thursday
Mycket bra! DÄ blir Àven @hepanter och hans PRO-gÀng gladaTorsdag: Throwback Thursday
Throwbackthursday strÀngt förbjudet med G-Shock som de stÄr bluetooth pÄDÀr fick ju pensionÀrerna upprÀttelse
Vi Àr fasen lika dÀrAndra grillningen i Är. Har aldrig varit duktig pÄ att grilla, en spis Àr mer pÄlitlig. Tur att det snart Àr höst sÄ slipper man pressen att grilla
Dito, gillar det men dÄlig koll pÄ vad jag görVi Àr fasen lika dÀr
Men det kÀnns lite bÀttre nu.... Lite smÄjusteringar imorrn bara. Och slÀnga lite skrÀp oxÄ....Platta paket Àr jÀttekul.....
Ohhh, en insjökrockoAh skönt men inte kul med krokodil i vattnet
Vad var det jag sa???KvÀlls bad med familjen
Den Àr fin, har en liggande.
OH yes den vÀrsta sorten!!!Vad var det jag sa???
Totalt livsfarlig krocko ju!!!
Provade denna idag, blev lite sugen faktiskt.
Men med negativ display va?Den Àr fin, har en liggande.
Ska snart vandra vidare..