Japp.Men med negativ display va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp.Men med negativ display va?
Kul! Den Àr trevlig, fastnade för den matta finishen. PÄminner mycket om titanaren tycker jag. Bara att slÄ tillProvade denna idag, blev lite sugen faktiskt.
Riktigt fin.
Hmm ja, jag testade ju din moddade helstÄl först, men det var för stort. Sedan provade jag den som var original, och den tycker jag faktiskt funkade. Har dock inte testat med lÀnk kortad till rÀtt storlek sÄ vet inte om det blir glapp. PÄ hÄret, men verkar funka, skulle jag sÀga.@Flecktarn testade en av mina moddade stÄlisar innan i sommar, han har rÀtt tunna handleder oxÄ,
Han kanske kan ge lite mer input?
Orange!!!!! Köööööööp!! NÄn!!Bra pris!
De Àr en 5600E Sitter en 3229 modul i din samma som i min. Ska va detta batteri dÄ, kollade upp via shockbase.. kankse inte Àr sÄ kinkigt vet ej men dÄ vet du att de blir rÀtt
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Batteriet Àr CR2016 som @hepanter skrev. Finns pÄ ClasOhlson eller skickas efter frÄn Batteriexperten eller liknande.
Kostar ca 20pengar.
Var lite försiktig men dom smÄ fjÀdrarna nÀr du öppnar locket och smörj in o-ringen i silikonolja/fett innan du skruvar ihop klockan igen
Om inte annat sÄ Àr Youtube din vÀn med drösvis av videos
Hittade ett 4-pack batterier pĂ„ macken sĂ„ nu har man vĂ€l sĂ„ man klarar sig ett decennium ungefĂ€r (om man nu inte skaffar fler Gâs förstĂ„s )Stort tack för detta
StrÄlande, tack för förtydligande och heads-up angÄende fjÀdrarna. Silikonfett har jag hemma sÄ det blir en liten trip hÀr pÄ byn under morgondagen för att se om batteri gÄr att finna pÄ orten (vilket jag tvivlar pÄ) Kanske kollar lite pÄ tuben innan, vi fÄr se.
Man jag mÄste sÀga att jag Àr imponerad över batteriet som sitter i. Har lÀst/hört att det hÄller ca 2 Är (24 mnd) Men originalbatteriet som sitter i nu Àr inne pÄ mÄnad 36!
Grymt jobbat !!!Hittade ett 4-pack batterier pĂ„ macken sĂ„ nu har man vĂ€l sĂ„ man klarar sig ett decennium ungefĂ€r (om man nu inte skaffar fler Gâs förstĂ„s )
Kollade faktiskt av en video lite snabbt pÄ tuben innan jag satte igÄng. MÄste faktiskt sÀga att det var lÀttare och gick smidigare Àn vad jag trodde. Och alla funktioner funkar precis som de ska Fettade in packningen med lite silikonfett ocksÄ sÄ förhoppningsvis Àr den Àven lika tÀt som tidigare, men det kommer tiden utvisa
Grillning Àr som allt annat en materialsport. Du behöver en Weber Ultradeluxe Grandsport Race Edition. SÄn som jag köpte, kostar som en billig titanare typ.Andra grillningen i Är. Har aldrig varit duktig pÄ att grilla, en spis Àr mer pÄlitlig. Tur att det snart Àr höst sÄ slipper man pressen att grilla
Om du nÄn gÄng skulle ledsna pÄ 5700 sÄ finns jag för den fantastiskFick hem en snygg keeper av @roosterman till min DW-5700, blev riktigt trevligt. Tack kompis!
Tillsammans med 5610. 80-tal vs 20-tal!
Tack. Alltid kul nĂ€r man utför ett moment man kĂ€nner sig osĂ€ker pĂ„ första gĂ„ngen och allt gĂ„r över förvĂ€ntan. SĂ„ fĂ„r vi se hur lĂ€nge det hĂ€r batteriet hĂ„ller. Det förra var som sagt inne pĂ„ mĂ„nad 36âŠGrymt jobbat !!!
Bra pris!
Oh ohhh, redan jinxat.Hittade ett 4-pack batterier pĂ„ macken sĂ„ nu har man vĂ€l sĂ„ man klarar sig ett decennium ungefĂ€r (om man nu inte skaffar fler Gâs förstĂ„s )
Stor-rensningKnÄpat ihop annons
Tillbakadragen - Casio Gshocks gw 9400 Rangeman Guldsquare kretskortsquare mfl
Hejsan dags att slÀppa nÄgra g-shocks. Vill först passa pÄ att tack KS för möjligheten att annonsera och för ett trevligt forum Först ut Casio G-Shock DWE-5600CC-3ER Limited Edition Gillar du att modda enkelt Àr detta nÄt för dej. Coolt klockpaket med en extra bezel som medföljer samt totalt 3...klocksnack.se
Planerar lite nya gshocksinköpStor-rensning
Ska du bara behÄlla gamlingarna??
Trevligt trevligtPlanerar lite nya gshocksinköp
Relojesdemoda har den för 2500kr. Köpte min dÀr.SÄg de ligger en gw5000 pÄ köp o sÀlj med den gamla modulen för 2500kr.
Jag mÄste köpt min i rÀttan tidpunkt gav bara 2695 kr för en splitter ny pÄ kulta och dÄ den nya U modulen.
Ja de jag har i tankarna har inte detTrevligt trevligt
Utan MB6 eller hur var det du sa?
Ville inte tala i klarsprÄk förut men den Àr 800-1000 kr för dyr i annonsen. Man ska alltid utgÄ vad den finns att fÄ tag i i nulÀget inte vad man sjÀlv gett för mÄnga Är sen. Men de Àr alltid Àgaren som sÀtter priset. Men blir nog svÄrt att sÀlja den för de prisetRelojesdemoda har den för 2500kr. Köpte min dÀr.
LÀgg ut bild pÄ ultrabeaternJag Àr alltid för sen pÄ bollen nÀr det kommer ut en Casioak pÄ K&S. Om nÄgon funderat pÄ att slÀppa en svart med vita visare (GA-2100-1AER) eller en grÄ (GA-2110ET-8AER) sÄ dra ivÀg ett pm. TÀnk att det Àr för en fin sak, dÄ kanske ni drar ned ytterligare en KS-broder i G-Shock trÀsket. Jag har ju bara en G idag som endast funkar som en ultra-beater.
Haha. Det Àr ju den jag bytt batteri pÄ idag och postat bilder pÄ. AnvÀnder den uteslutande till aktiviteter som jag inte vill ha mina andra klockor till. Typ köra bilmaskin, gjuta, köra motorsÄg, spela golf/tennis/paddel, vara pÄ vattenland och Äka massa rutschkanor etc. AlltsÄ en Àkta slit och slÀng klockaLÀgg ut bild pÄ ultrabeatern
Relojesdemoda har den för 2500kr. Köpte min dÀr.
775 bagis för en flÄnknyHaha. Det Àr ju den jag bytt batteri pÄ idag och postat bilder pÄ. AnvÀnder den uteslutande till aktiviteter som jag inte vill ha mina andra klockor till. Typ köra bilmaskin, gjuta, köra motorsÄg, spela golf/tennis/paddel, vara pÄ vattenland och Äka massa rutschkanor etc. AlltsÄ en Àkta slit och slÀng klocka
GW-5000 har stÄlboet och baklock och Àr made in Japan. Den har ocksÄ mjukare gummiband Àn andra fyrkanter.Jag Àr kanske lite okunnig Àn, men förstÄr inte det höga priset.
Ăr det inte samma klocka som denna fast mindre fĂ€rgfull?