Den dÀr funkar pÄ @Aros titantisdag och , pga finishen
NÄn dag ska Àven jag sÀtta klorna i en 5000MB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr funkar pÄ @Aros titantisdag och , pga finishen
Om man inte har en titanklocka, men en titanskruv inopererad, Àr man home safe med vilken G-shock som helst dÄ?Den dÀr funkar pÄ @Aros titantisdag och , pga finishen
Tur det, blir billigast sÄ för min del klart du ska, kÀnns som en given klocka i din fina samlingDen dÀr funkar pÄ @Aros titantisdag och , pga finishen
Tack för uppmÀrksammandet! Jag har haft undermÄlig passning pÄ trÄden idag, sÄ jag missade vem som ÄsyftadesPerfekt, inget att bekymra sig över alltsÄ
@ironcastle
Himla fin, den dÀr! En sÄn skulle man haI vÀntans tider
DÄ klarar sig iaf @Roosterwife Och iom att hon Àr just min wife sÄ borde jag klara mig Àven om jag skulle glömma bort vilken dag det ÀrOm man inte har en titanklocka, men en titanskruv inopererad, Àr man home safe med vilken G-shock som helst dÄ?
Men livet kan bli Ànnu lite mer maaxat med bÄde en gws5600 och en 5000Perfekt, inget att bekymra sig över alltsÄ
@ironcastle
Nej dÄ en beggad frÄn ca 1600 till 2000 gÄr att hitta om de dyker upp hÀrTack för uppmÀrksammandet! Jag har haft undermÄlig passning pÄ trÄden idag, sÄ jag missade vem som Äsyftades
Men det innebÀr alltsÄ att jag just sparade nÀstan 3000kr, sÄ bra!
Svart for the winNytt in idag! Tanken Àr att klÀ den i vitt, men den Àr ju riktigt fin som den Àr ocksÄ.
DÄ Àr jag vÀldigt safe, eftersom jag har en axelprotes i titanOm man inte har en titanklocka, men en titanskruv inopererad, Àr man home safe med vilken G-shock som helst dÄ?
Ska skaffa titankalsonger sÄ kan jag köra annat pÄ titandagen om jag skulle önskaDÄ Àr jag vÀldigt safe, eftersom jag har en axelprotes i titan
- Vill inte besudla trĂ„den âŠVad bĂ€rs idag dĂ„?
De börjar pĂ„ T och slutar pĂ„ R- Vill inte besudla trĂ„den âŠ
LÄter helt rimligt tycker jagDÄ Àr jag vÀldigt safe, eftersom jag har en axelprotes i titan
- NĂ€r jag jobbade sa jag till en yngre kollega att âdet var bĂ€ttre förrâ. Han svarade âdet var du ocksĂ„âDe börjar pĂ„ T och slutar pĂ„ R
Klocka för offtopic
Kan inte Casio börja med vanlig hederliga baklock i stainless steel utan DLC fasen de en va bÀttre förr
Nej det dĂ€r köper jag inte! Jag har hittat min sweet spot och den flyttas för varje Ă„r som gĂ„r- NĂ€r jag jobbade sa jag till en yngre kollega att âdet var bĂ€ttre förrâ. Han svarade âdet var du ocksĂ„â
BÀsta kedjesmörjet till MTBnAlltid Àr det nÄt som behöver fixas. Nu var det sjövattenpumpen som inte ville vara med lÀngre. Trodde den hade kastat in handduken, men sÄklart mÄste man ta reda pÄ vad som Àr fel. Verkar ha varit fukt i det "mekaniska relÀet" som gjort att det börjat kÀrva.
Har tÀnkt komma ihÄg att köpa med mig WD40 ut till stugan, men det hade jag sÄklart inte lyckats med. SÄ man fÄr ta vad man har helt enkelt.
Efter isÀrtagning och rengöring verkar den mÄ bÀttre Àn pÄ lÀnge.
...kanske ska skulle byta alias till Mulle, som i Mulle Meck istÀllet...
Japp!BÀsta kedjesmörjet till MTBn
Klockrent svar! Jag sĂ€ger aldrig det pĂ„ jobbet för jag Ă€r bland de Ă€ldsta.....- NĂ€r jag jobbade sa jag till en yngre kollega att âdet var bĂ€ttre förrâ. Han svarade âdet var du ocksĂ„â