• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

20220808_122342-01.jpeg
Den dĂ€r funkar pĂ„ @Aros titantisdag och , pga finishen 😍
NĂ„n dag ska Ă€ven jag sĂ€tta klorna i en 5000MB 👍

Tack för uppmĂ€rksammandet! Jag har haft undermĂ„lig passning pĂ„ trĂ„den idag, sĂ„ jag missade vem som Ă„syftades â˜ș

Men det innebĂ€r alltsĂ„ att jag just sparade nĂ€stan 3000kr, sĂ„ bra! 🙏
Nej dĂ„ en beggad frĂ„n ca 1600 till 2000 gĂ„r att hitta om de dyker upp hĂ€r 👍

Försöker fÄ liv i min gamla GL-150 TC, genom att bestÀlla en donator frÄn E-bay. Visade sig att den var i rÀtt kass skick den med. För nÄgra Är sedan kunde man bestÀlla skruvar och andra reservdelar pÄ watchtech, men nu verkar sidan ligga nere. NÄgon som har tips pÄ sida för att bestÀlla reservdelar till G-shocks? 8CA498A0-0F37-4511-97BA-4AC0AF07FADA.jpeg

Alltid Àr det nÄt som behöver fixas. Nu var det sjövattenpumpen som inte ville vara med lÀngre. Trodde den hade kastat in handduken, men sÄklart mÄste man ta reda pÄ vad som Àr fel. Verkar ha varit fukt i det "mekaniska relÀet" som gjort att det börjat kÀrva.
Har tÀnkt komma ihÄg att köpa med mig WD40 ut till stugan, men det hade jag sÄklart inte lyckats med. SÄ man fÄr ta vad man har helt enkelt.
Efter isÀrtagning och rengöring verkar den mÄ bÀttre Àn pÄ lÀnge.

...kanske ska skulle byta alias till Mulle, som i Mulle Meck istÀllet...

20220808_172630.jpg
20220808_172948.jpg

Alltid Àr det nÄt som behöver fixas. Nu var det sjövattenpumpen som inte ville vara med lÀngre. Trodde den hade kastat in handduken, men sÄklart mÄste man ta reda pÄ vad som Àr fel. Verkar ha varit fukt i det "mekaniska relÀet" som gjort att det börjat kÀrva.
Har tÀnkt komma ihÄg att köpa med mig WD40 ut till stugan, men det hade jag sÄklart inte lyckats med. SÄ man fÄr ta vad man har helt enkelt.
Efter isÀrtagning och rengöring verkar den mÄ bÀttre Àn pÄ lÀnge.

...kanske ska skulle byta alias till Mulle, som i Mulle Meck istÀllet...

20220808_172630.jpg
20220808_172948.jpg
BĂ€sta kedjesmörjet till MTBn 😍

Vad var det nu för dag nu igen?
Safirtisdag?
Nej, det var ju titantisdag!
20220808_185438.jpg

20220808_185451.jpg

Edit:
Tur man har semester fortfarande! Trots att det stĂ„r mĂ„ndag pĂ„ klockan sĂ„ var jag inne pĂ„ tisdag redan... đŸ˜”â€đŸ’«

Note to self: sÀtt ett alarm pÄ söndag sÄ att du vet att du ska börja jobba dagen efter!

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp