Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara om du uppfinner en ny veckodagFinns det ingen camodag dÄ??
Varför finns det ingen MTG dag för bara MTG, fÀrgglad och mudmaster ja kan vara med pÄ iofsMuddie Monday
MĂ„ndag: Muddie Monday (valfri Mudman/Mudmaster)
Tisdag: Titan Tuesday (titan 4 the win)
Onsdag: W Wednesday (modell med W i beteckningen)
Torsdag: Throwback Thursday (PRO har veckomöte)
Fredag: Froggie Friday (groda)
Lördag: Square Saturday (fyrkant av valfri modell)
Söndag: Sunday Funday (fÀrgglad modell)
@roosterman Àr helt on track Àn sÄ lÀnge
Har den redan gett upp?? LÄter skumt.DÄ har jag plockat isÀr min GW-M5600BC som lider av ÄlderskrÀmpor.
Var handlar man lÀmpligast ett CTL1616-batteri? VÀrt att handla ett gÀng med en gÄng? Hur lÀnge rÀknar man med att de hÄller?
Har den redan gett upp?? LĂ„ter skumt.
Det laddningsbara batteriet borde hÄlla minst 10 Är ju...
Men annars finns det hÀr till exempel :
Finns pÄ amazon oxÄ för ca 250bagis. LÀttast Àr att kolla via google och hugga dÀr det kÀnns mest rÀtt.Det Àr alltsÄ inteCasio Panasonic Capacitor solar Battery rechargeable Lithium CTL 1616 F | eBay
Lithium CTL 1616F.www.ebay.com
NÀr jag bytte i min 9110 handlade jag frÄn Ebay iaf
Vad har jag sÄlt nu?Tackar. Amazon har dne med gratis frakt för 260.
Det Àr inte till den jag handlade i vÄras utan en gammal med negativ display jag handlade frÄn @Derix
Kissekatten Àr med pÄ nyare Rangemannen oxÄ Kan vara en japansk Iriomote Mountain CatKissekatten, eller vad det nu Àr, hjÀlpte mig klippa grÀset ikvÀll....
En 5610 med negativ display??Vad har jag sÄlt nu?
LÄter rimligt, negativa displayer har aldrig varit nÄgot för migEn 5610 med negativ display??
Kanske dÀrför Du sÄlde en King med negativ display till mig i vintras....LÄter rimligt, negativa displayer har aldrig varit nÄgot för mig
Ăndrat till 24h visning i alla fallĂÀÀntligen
Första intryck, h-lvete vilken bekvÀm klocka. Grym passform och skönt band, jÀmfört med casio oak som knarrar hela tiden . Lite mindre Àn jag vÀntat mig men vande mig direkt . Nu ska jag lÀsa pÄ hur man ser om den synkat mm
NĂ€r det stĂ„r RCVD över PS har den synkat klockanĂÀÀntligen
Första intryck, h-lvete vilken bekvÀm klocka. Grym passform och skönt band, jÀmfört med casio oak som knarrar hela tiden . Lite mindre Àn jag vÀntat mig men vande mig direkt . Nu ska jag lÀsa pÄ hur man ser om den synkat mm
Aha, spÀnnande. Synkar pÄ natten har jag lÀst hÀr. Om man har turNÀr det stÄr RCVD över PS har den synkat klockan
En GW-M5600BCVad har jag sÄlt nu?
Uppenbarligen har författaren och jag olika Ă„sikter om âeleganceâIn och supportera boys and girls sĂ„ denna kan bli en verklighet
G-Shock Mudmaster
I am fascinated with G-Shock watches series, in particular with Mudmaster ones because they are the perfect combination of Toughness, Elegance, ...ideas.lego.com
- Mina brukar synka runt kl 3 pĂ„ natten, kanske lite beroende pĂ„ var man borĂÀÀntligen
Den dÀr bilen ger ordet instrumentbrÀda en bildKör vidare med den hÀr
Stod stilla nÀr bilden togs
Okej, har jobbat första dagen efter semester idag sÄ det fÄr bli en överraskning imorgon nÀr jag vaknar- Mina brukar synka runt kl 3 pÄ natten, kanske lite beroende pÄ var man bor
Haha ja man fÄr köra lite mer pÄ kÀnn för att avgöra hastighetenDen dÀr bilen ger ordet instrumentbrÀda en bild
Krispig display!Kör vidare med den hÀr
Stod stilla nÀr bilden togs
Ăr det fortfarande sĂ„ ljust dĂ€r uppe? Eller förresten ser det ut som bilden Ă€r frĂ„n lunchtid...HĂ€lsningar frĂ„n mygghelv... Eh, jag menar Lappland!
Jag kör med boetöppnare frĂ„n Kjell och co. Det funkar om man anvĂ€nder rĂ€tt teknik. Tricket Ă€r att pressar boeten hĂ„rt mot öppnare och vrid pĂ„ boeten istĂ€llet för öppnare. Tejpa backlocket för sĂ€kerhets skull. Lycka till!Ăr det nĂ„gon som kan tipsa om en bra boettöppnare för screwback?
Den jag har, som ingick i nÄt klockmekarkit lÀmnar en del övrigt att önska och jag Àr rÀdd att slinta och repa baklocket varje gÄng