• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Behöver en G-broder till denna snarast. TrÄksub nÄgon, sÀÀÀÀlj?
20220808_190717-01.jpeg

20220808_190629-01.jpeg

Muddie Monday đŸ‘ŠđŸ»
306A3875-0F1D-404A-8B1E-AB40B9025125.jpeg

MĂ„ndag: Muddie Monday (valfri Mudman/Mudmaster)
Tisdag: Titan Tuesday (titan 4 the win)
Onsdag: W Wednesday (modell med W i beteckningen)
Torsdag: Throwback Thursday (PRO har veckomöte)
Fredag: Froggie Friday (groda)
Lördag: Square Saturday (fyrkant av valfri modell)
Söndag: Sunday Funday (fÀrgglad modell)

@roosterman Ă€r helt on track Ă€n sĂ„ lĂ€nge đŸ‘đŸ»
Varför finns det ingen MTG dag för â˜č bara MTG, fĂ€rgglad och mudmaster ja kan vara med pĂ„ iofs 😋

DÄ har jag plockat isÀr min GW-M5600BC som lider av ÄlderskrÀmpor.
Var handlar man lÀmpligast ett CTL1616-batteri? VÀrt att handla ett gÀng med en gÄng? Hur lÀnge rÀknar man med att de hÄller?

DC870A88-2AE4-4821-BA7A-7B819235C0CC.jpeg
Har den redan gett upp?? LĂ„ter skumt.:oops:
Det laddningsbara batteriet borde hÄlla minst 10 Är ju...
Men annars finns det hÀr till exempel :
Finns pÄ amazon oxÄ för ca 250bagis. LÀttast Àr att kolla via google och hugga dÀr det kÀnns mest rÀtt.
NĂ€r jag bytte i min 9110 handlade jag frĂ„n Ebay iaf 🙂

Har den redan gett upp?? LĂ„ter skumt.:oops:
Det laddningsbara batteriet borde hÄlla minst 10 Är ju...
Men annars finns det hÀr till exempel :
Finns pÄ amazon oxÄ för ca 250bagis. LÀttast Àr att kolla via google och hugga dÀr det kÀnns mest rÀtt.Det Àr alltsÄ inte
NĂ€r jag bytte i min 9110 handlade jag frĂ„n Ebay iaf 🙂

Tackar. Amazon har dne med gratis frakt för 260.
Det Àr inte till den jag handlade i vÄras utan en gammal med negativ display jag handlade frÄn @Derix

ÄÀÀntligen🙂👍

Första intryck, h-lvete vilken bekvĂ€m klocka. Grym passform och skönt band, jĂ€mfört med casio oak som knarrar hela tiden 😎. Lite mindre Ă€n jag vĂ€ntat mig men vande mig direkt 👍. Nu ska jag lĂ€sa pĂ„ hur man ser om den synkat mm🙂

Bilagor

• IMG_20220808_163145.jpg
    IMG_20220808_163145.jpg
    403.5 KB · Visningar: 3
  • IMG_20220808_163056.jpg
    IMG_20220808_163056.jpg
    368.8 KB · Visningar: 2
ÄÀÀntligen🙂👍

Första intryck, h-lvete vilken bekvĂ€m klocka. Grym passform och skönt band, jĂ€mfört med casio oak som knarrar hela tiden 😎. Lite mindre Ă€n jag vĂ€ntat mig men vande mig direkt 👍. Nu ska jag lĂ€sa pĂ„ hur man ser om den synkat mm🙂
- Mina brukar synka runt kl 3 pĂ„ natten, kanske lite beroende pĂ„ var man bor đŸ€”

Är det nĂ„gon som kan tipsa om en bra boettöppnare för screwback?
Den jag har, som ingick i nĂ„t klockmekarkit lĂ€mnar en del övrigt att önska och jag Ă€r rĂ€dd att slinta och repa baklocket varje gĂ„ng đŸ˜±

Är det nĂ„gon som kan tipsa om en bra boettöppnare för screwback?
Den jag har, som ingick i nĂ„t klockmekarkit lĂ€mnar en del övrigt att önska och jag Ă€r rĂ€dd att slinta och repa baklocket varje gĂ„ng đŸ˜±
Jag kör med boetöppnare frĂ„n Kjell och co. Det funkar om man anvĂ€nder rĂ€tt teknik. Tricket Ă€r att pressar boeten hĂ„rt mot öppnare och vrid pĂ„ boeten istĂ€llet för öppnare. Tejpa backlocket för sĂ€kerhets skull. Lycka till! 🙂

Tillbaka
Topp