Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ouch.
Men sĂ„ kan du ju inte ha det! Nu fĂ„r du en uppgift av oss i trĂ„den; till nĂ€sta vecka vill vi se nĂ„got i titan pĂ„ handledenDet gĂ„r dĂ„ligt, försöker googla om det finns nĂ„n liten jĂ€kla skruv av titan i nĂ„n av mina shocksâŠ
jag mÄste nog lÀmna WO pÄ tisdagar och fredagar tyvÀrr
+1 pÄ den @ArosMen sÄ kan du ju inte ha det! Nu fÄr du en uppgift av oss i trÄden; till nÀsta vecka vill vi nÄgot i titan pÄ handleden
Tips: Caliroots har Rea pÄ G-shocks och anger man koden CALI15 fÄr man ytterligare 15%.
Bra pris tex pÄ denna:
G-shock Glx-5600rt-9er
Buy Casio G-shock Glx-5600rt-9er online at Caliroots! Find your perfect apparel from Casio. Express shipping & free returnswww.caliroots.com
Yes, blev en helt annan kÀnsla pÄ armen ocksÄ, till det bÀttre...Coolt med kombi lÀnk pÄ den
Men sÄ kan du ju inte ha det! Nu fÄr du en uppgift av oss i trÄden; till nÀsta vecka vill vi nÄgot i titan pÄ handleden
Ja men dÄ gör vi sÄhÀr, vi kör det som en @Aros kickstarter. Alla I trÄden pytsar in en femhunka, sÄ lovar jag att det sitter en titanare pÄ handleden om en vecka. PM:a mig för Swishnr+1 pÄ den @Aros
Eller hur??? Man kan ju inte bara dra igÄng saker för att sen helt enkelt bara strunta i domJa men dÄ gör vi sÄhÀr, vi kör det som en @Aros kickstarter. Alla I trÄden pytsar in en femhunk, sÄ lovar jag att det sitter en titanare pÄ handleden om en vecka. PM:a mig för Swishnr
@roosterman jag hÀnvisar vÀnligen men bestÀmt till detta inlÀggAlltsÄ, ett schema för att fÄ lite snurr pÄ klockorna Àr kanske inte sÄ dumt. Jag fastnar lÀtt pÄ en och samma i en vecka eller sÄ annars.
TÀnker mig att vi utvecklar Titan Tuesday och Froggie Friday och kör nÄt sÄnt hÀr:
MĂ„ndag: Muddie Monday (valfri Mudman/Mudmaster)
Tisdag: Titan Tuesday (hÀr fÄr jag dock lÀmna WO)
Onsdag: W Wednesday (modell med W i beteckningen)
Torsdag: Thatâs your decision Thursday (valfritt)
Fredag: Froggie Friday (ocksÄ WO för mig)
Lördag: Square Saturday
Söndag: Sunday Funday (fÀrgglad modell)
Ăr ni med mig? #AllaSkaMed
Ett hett tips: Det finns grodor med titanboett@roosterman jag hÀnvisar vÀnligen men bestÀmt till detta inlÀgg
DÀr jag tydligt i förvÀg deklarerar mina tvÄ WO. Annars blir ju detta skitdyrt om jag mÄste köpa bÄde titanare och groda
@Sorubim always thinking outside the boxEtt hett tips: Det finns grodor med titanboett
PÄ en sÄn ovanlig gamling sÄ kanske det Àr lÀge att byta till vanligt spÀnne och keeper? För att spara pÄ originalstrapet tÀnker jag. Det mÄ ju tÀra ordentligt pÄ ett gammalt resinstrap att böjas tvÀrt in under den inbyggda keepern, gÄng pÄ gÄng?Gamlingen hÄller mig sÀllskap vid burken och pappersjobben...
JÀkligt trevlig förutom spÀnnet, som har inbyggd keeper. Men ska det va sÄ ska det
Och bara för dagbestÀmmaren/WOaren @Aros skull sÄ: (Var Àr ryssen förresten?)
Ingen dum idé faktiskt. Ska klura pÄ om tex spÀnnen frÄn 9110 kanske passar. Titan dÀr med juPÄ en sÄn ovanlig gamling sÄ kanske det Àr lÀge att byta till vanligt spÀnne och keeper? För att spara pÄ originalstrapet tÀnker jag. Det mÄ ju tÀra ordentligt pÄ ett gammalt resinstrap att böjas tvÀrt in under den inbyggda keepern, gÄng pÄ gÄng?
Riktigt cool btw , kul att se sÄna mer ovanliga modeller i trÄden.
Bra @Roosterwife inga fÀrger
Ni som kan era grodor och shocks.
à ret var 2004 och jag Äkte till Turkiet med polarna. Jag hade nytaget dykcert och tÀnkte dyka lite dÀr. Med mig hade jag min andra G-Shock, den första snodde katten och den hittades först lÄngt senare.
Klockan jag hade med mig kunde logga dyktider och det anvÀnde jag den till utöver att jag sÄklart rÀknade pÄ tabell (Hade ingen dykdator dÄ) och jag Àr sÀker pÄ att klockan i frÄga hade ett gulnat genomskinligt resinband och bezel. Kan jag ha haft en titanfrogman dÀr och dÄ? Eller fanns det andra modeller Àn frogman som kunde logga dyktider?
Har googlat lite och jag vill minnas att klockan sÄg ut sÄhÀr. Men kan det ha varit nÄgon annan?
Bild frÄn Google.
Hur lÄngt tillbaka i tiden strÀcker sig shockbase?The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Begynnelsen 1983 eftersom 5000c finns medHur lÄngt tillbaka i tiden strÀcker sig shockbase?
83?Hur lÄngt tillbaka i tiden strÀcker sig shockbase?