Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
CasiOak mÄste ju anses vara en hit sett till hur den öppnat upp en bredare skara för G-Shock. Och sÀga vad man vill, men det finns rÀtt mÄnga snygga modkit faktiskt. Detta tycker jag var rÀtt coolt.
Snodda bilder frÄn Instagram.
Det Àr HS adjust (HandSet) du ska göra.Jag har googlat instruktioner osv o lyckas fasen inte stÀlla in det analoga att följa det digitala pÄ fruns Baby-G, dom gÄr nu ett par timmar olika.
Fattar att det lÀr vara enkelt, men mitt tÄlamod Àr slut. Hur fasen gör jag?
Gillar utseendet pĂ„ oaken men oj va bandet knarrar jĂ€mfört med min 5610. Den svarta med grĂ„ Index Ă€r riktigt trevligDen sĂ„g trevlig ut! Jag har testat tre olika oaks i resin men hittills inte fastnat helt Ă€ven fast den röda var cool (men fula visareâŠ) och grĂ„ nog varit bĂ€st om den inte varit âtwo toneâ. Men knep en gm-2100 igĂ„r pĂ„ K&S sĂ„ se om de gillas
Vill haBra sommar-pÄ-lekplats-klocka.
/B
@burner hade en sÄn till salu för inte jÀttelÀnge sen. Vet inte om den blev sÄld eller om den behölls?Vill ha
StÀmmer. Har den faktiskt kvar. Bara anvÀnt en gÄng. Jag kan kanske bli övertalad att sÀlja den. Dra ett PM om det finns intresse. Lovar inget@burner hade en sÄn till salu för inte jÀttelÀnge sen. Vet inte om den blev sÄld eller om den behölls?
SpÀnnande. Kanske gör det lite lÀngre fram. Lite annat jag behöver lÀgga pengar pÄ nu . Tack ÀndÄ sÄ lÀnge för möjlighetenStÀmmer. Har den faktiskt kvar. Bara anvÀnt en gÄng. Jag kan kanske bli övertalad att sÀlja den. Dra ett PM om det finns intresse. Lovar inget
Kul nÀr avkommorna vill vara med. Har försökt fÄ sonen intresserad av grÀsklippning, med klent resultatMed dotterns hjÀlp sÄ fyllde vi rÀnnan med betong pÄ 2h. Det var sÄ hÀrligt att se henne forma och slÄ betongen och hon lÀrde sig mycket pÄ denna korta tid. Ett fint sommarminne
Nu klÄr du bÄde @Hans B 1955 och @roosterman om du plockar fram mÄttbandetKanske lite svÄravlÀst, men tiden Àr inte sÄ noga nÀr man har semester.
Yttersta hÄlet!Nu klÄr du bÄde @Hans B 1955 och @roosterman om du plockar fram mÄttbandet
LÄg den inte ute för 5900 kr först?Kul modell, men gÄr de sÄ dyrt nu
De trista med limited editions om man hamnar nr 2 i ledet och vill handla en begagnadLÄg den inte ute för 5900 kr först?
Och inte ens bilhandlare hÀng respektYttersta hÄlet!
Visst kÀnns det bra! Och sÄ tjÀnade hon 200kr sÄklart. Jag hade inte klarat mig utan henne men grÀsklippning, dÀr gÄr nog grÀnsenKul nÀr avkommorna vill vara med. Har försökt fÄ sonen intresserad av grÀsklippning, med klent resultat
Vad bygger ni för nÄgot kul?
Paddi-g?Froggie?
Nix. Rymdtitan.
NÀ, den hÀr var slÀtrakad och finPaddi-g?