• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Omodern sak, synkar inte med nÄt och krÀver batteribyte 

FĂ„tt den av Svante pĂ„ Klockmaster Globen 🙂

81C06BA4-DF8D-4B3E-8BBE-01FB65AE8BF9.jpeg
En sĂ„n ligger oerhört högt pĂ„ villhöver-listanđŸ˜đŸ€©

Godafton pĂ„ er alla! 😊

HÀr Àr det problem med ischias nÄgonting och sista veckorna har varit galna. Har iaf jobbat mig uppÄt i bokstavlig bemÀrkelse dÄ jag i början bara kunde ligga pÄ golvet. Ambulansen kom hit och gav mig en spruta och sen lÄg jag kvar i tvÄ dagar till innan det slÀppte sÄ pass att det gick att komma upp i soffan. Nu kan jag röra mig men det Àr en fruktansvÀrd molande/strÄlande vÀrk med hugg ibland.

Försöker hĂ„lla modet uppe och pigga upp mig med att jobba lite pĂ„ ett skĂ„p till mina klockor. 😊

Grymma klockor krĂ€ver rejĂ€la saker sĂ„ Gorilla tejp fĂ„r det bli. đŸ€—

SĂ„ smĂ„ningom kommer jag till lĂ„dorna med klockor som ska packas upp och flytta in. DĂ„ kommer oxĂ„ de efterfrĂ„gade bilderna pĂ„ mina 🐾 @hepanter . đŸ‘đŸ»đŸ˜Š

Bilagor

• 8BBB7E7B-4E0A-4DC5-A1AD-79F6A399E450.jpeg
    8BBB7E7B-4E0A-4DC5-A1AD-79F6A399E450.jpeg
    343.3 KB · Visningar: 3
  • E432CA6D-8952-4570-9E49-AF86BEB19A51.jpeg
    E432CA6D-8952-4570-9E49-AF86BEB19A51.jpeg
    451.2 KB · Visningar: 3
  • 45881440-3A73-4BF5-80E1-1A40E3CDBC3D.jpeg
    45881440-3A73-4BF5-80E1-1A40E3CDBC3D.jpeg
    288.4 KB · Visningar: 3
Godafton pĂ„ er alla! 😊

HÀr Àr det problem med ischias nÄgonting och sista veckorna har varit galna. Har iaf jobbat mig uppÄt i bokstavlig bemÀrkelse dÄ jag i början bara kunde ligga pÄ golvet. Ambulansen kom hit och gav mig en spruta och sen lÄg jag kvar i tvÄ dagar till innan det slÀppte sÄ pass att det gick att komma upp i soffan. Nu kan jag röra mig men det Àr en fruktansvÀrd molande/strÄlande vÀrk med hugg ibland.

Försöker hĂ„lla modet uppe och pigga upp mig med att jobba lite pĂ„ ett skĂ„p till mina klockor. 😊

Grymma klockor krĂ€ver rejĂ€la saker sĂ„ Gorilla tejp fĂ„r det bli. đŸ€—

SĂ„ smĂ„ningom kommer jag till lĂ„dorna med klockor som ska packas upp och flytta in. DĂ„ kommer oxĂ„ de efterfrĂ„gade bilderna pĂ„ mina 🐾 @hepanter . đŸ‘đŸ»đŸ˜Š
Aj fasen detta lĂ„ter ju som rena plĂ„gan ju... Hoppas verkligen det blir ordning pĂ„ kroppen. Jag skaffa mig en inveraionsbĂ€nk, min rygg blev bĂ€ttre ganska fort efter det. Men den ska ju inte anvĂ€ndas förrĂ€ns man vet va felet Ă€r. Jag fĂ„r inklĂ€mmningar i nerver ibland i ryggen sĂ„ den Ă€r guld vĂ€rd att köra morgon och kvĂ€ll👍 ser fram mot att se dina g-shocks, tills dess kĂ€mpa !

RÄkade ut för ett ovÀntat haveri pÄ rymdtitanaren. Fastnade i hundens sele med klockarmbandet och armen följde med. Sen sa det "plong" och bygeln slÀppte frÄn spÀnnet pÄ klockan. Klockan var dock fortfarande knÀppt sÄ bandet gick inte upp.
Det var i vardagsrummet sÄ ingen skada skedd. Men förvÄnad blev jag. Sen nÀr jag skulle montera tillbaka bygeln sÄ kÀndes det som att stiftet som hÄller bygeln pÄ plats inte var fjÀdrande utan stumt. Lyckades inte, förvisso bara med ringa anstrÀngning, komprimera det, sÄ jag kilade in det istÀllet.
Men för att fÄ det pÄ plats fick nog bygeln gapa lite tror jag.
Nu till funderingen; stiftet sticker sannerligen inte in i bygeln i nÄgon större omfattning. Ser det ut sÄ pÄ din? @hepanter
20220815_191110.jpg

20220815_200952.jpg

RÄkade ut för ett ovÀntat haveri pÄ rymdtitanaren. Fastnade i hundens sele med klockarmbandet och armen följde med. Sen sa det "plong" och bygeln slÀppte frÄn spÀnnet pÄ klockan. Klockan var dock fortfarande knÀppt sÄ bandet gick inte upp.
Det var i vardagsrummet sÄ ingen skada skedd. Men förvÄnad blev jag. Sen nÀr jag skulle montera tillbaka bygeln sÄ kÀndes det som att stiftet som hÄller bygeln pÄ plats inte var fjÀdrande utan stumt. Lyckades inte, förvisso bara med ringa anstrÀngning, komprimera det, sÄ jag kilade in det istÀllet.
Nu till funderingen; stiftet sticker sannerligen inte in i bygeln i nÄgon större omfattning. Ser det ut sÄ pÄ din? @hepanter
20220815_191110.jpg

20220815_200952.jpg
De Àr nog i sin ordning
DSC_6252.JPG
DSC_6251.JPG

20220815_191110.jpg

20220815_200952.jpg
Det Àr likadant pÄ min som inte varit isÀr

Tillbaka
Topp