https://www.ebay.com/itm/115494272812?epid=16055149272&hash=item1ae3febf2c:g:zpsAAOSwkXli8qCHKul modell, men gÄr de sÄ dyrt nu
NÀr Ebay Àr billigare inte ofta men sÄ Àr de i detta fallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
https://www.ebay.com/itm/115494272812?epid=16055149272&hash=item1ae3febf2c:g:zpsAAOSwkXli8qCHKul modell, men gÄr de sÄ dyrt nu
Ăntligen nĂ„gon som bĂ€r klockan pĂ„ vristen!Kanske lite svĂ„ravlĂ€st, men tiden Ă€r inte sĂ„ noga nĂ€r man har semester.
GodmorgonIdag vaknade man av en smÀll kan man sÀga!! JÀvvvlar vilket ÄskovÀder det drog förbi. Och efter det solsken see det ut som.. SÄ hÄll i hatten nu @hepanter .. Det verkar gÄ Ät ditt hÄll.
Annars, God mÄndag pÄ er
Tack för omtanlen vÀnnen Knappt de kommer gÄ att slÄ en gÄng till, hoppas pÄ mycket regn behövs liksom typ 75mm minstMÄtte det spöregna hos @hepanter sÄ att kossorna kalvar och sÄ att grÀset kan slÄs 2 gÄnger till i Är!
HÀr höll det pÄ i ca 25minuter... Allt flöt, började sippra in vatten i kÀllaren, men som vÀl var bara sippra.... Men vattnet hade vart uppe ca 5cm pÄ garagedörrarna...Fasen @roosterman finns du som en vÀderapp? Det stÀmde ju
Ja backen Ă€r stenhĂ„rd silar inget nĂ€r de vrĂ€ker ner. Lite sprickor hĂ€r o var hittar vĂ€l vattnet möjligtvis. Regnet blev inte kraftigt hĂ€r tror de mesta drog ut över Ăstersjön, bra nĂ€r de regnar i havet nĂ€r fastlandet behöverHĂ€r höll det pĂ„ i ca 25minuter... Allt flöt, började sippra in vatten i kĂ€llaren, men som vĂ€l var bara sippra.... Men vattnet hade vart uppe ca 5cm pĂ„ garagedörrarna...
tyvÀrr Àr det ju sÄ torrt i marken att den inte tar emot vattnet nÀr det kommer sÄ kraftigt..
Visst Àr du pÄ Gotland nu?? DÀr Àr det inte svÄrt att ta sÄna dÀr lÀckra sand/vattenbilder
Ănnu bĂ€ttre: frĂ„n BlueTomato med fri frakt
"G-SHOCK GA-2110ET-8AER Klocka | Blue Tomato" https://www.blue-tomato.com/sv-SE/product/G+SHOCK-GA+2110ET+8AER+Klocka-645148/?varid=304501891&cr=SEK&_$ja=tsid:46445&adword=Google/SV/PRODUKTERWEITERUNG/G-SHOCK/304501891&gclid=Cj0KCQjworiXBhDJARIsAMuzAuxn6tWKNVHh-rB-V61ypWQYZG5jNuHj2da5ii-dDEvb7bpZuaQncToaArXTEALw_wcB
Kan tom kanske gÄ att fÄ 10Eur till genom att anmÀla sig till deras nyhetsbrev
SÄdÀr dÄ. DÄ sitter klockan Àntligen pÄ armen
Ja sjukt nog!! UngefÀr i paritet med vad de senaste beggade gÄtt för hÀr pÄ ksDessutom sÄ blev ju priset bÀttre Àn vad det gick att hitta en begagnad för
Ja, du kan ju lugnt ha den ett tag och ÀndÄ sÀlja den dyrare om du skulle kÀnna för det senJa sjukt nog!! UngefÀr i paritet med vad de senaste beggade gÄtt för hÀr pÄ ks
Man kanske skulle bli grÄis?! LÀgger ut den hÀr pÄ K&S för typ 850:- och gör mig en snabb hundring
Ja men den hÀr tror jag nog att jag behÄller (brukar ju lÄta sÄ) men sÄ lite pengar sett till vad man fÄr. Och det hÀr Àr ju en perfekt reseklocka som kan visa tvÄ tidszoner samtidigt och lÀmpar sig utmÀrkt för sol och bad med familjen. Behöver inte oroa sig för repor frÄn strÀnder osv. Jag Àr mycket nöjd, fast den Àr omoddadJa, du kan ju lugnt ha den ett tag och ÀndÄ sÀlja den dyrare om du skulle kÀnna för det sen
Den grÄ Àr jÀkligt bra! Bytte ju timmarkeringarna i min till ljusblÄ, dÄ blev den i mitt tycke Ànnu bÀttre
Kanske skulle testa att stoppa i gul eller guldmarkeringar