God morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nytillskott?God morgon
Nix, den knep jag av @T-wiz för ett tag sen Trevlig modellNytillskott?
Den kommer passa bra i julgranen tillsammans med glittret . Tack för tips!Har hÀngt med lite dÄligt sista sidorna men Àr det nÄgon som har tipsat om den hÀr?
Casio G-Shock Pro 40th Anniversary Recrystallized GMW-B5000P
Casio G-Shock Pro 40th Anniversary Recrystallized GMW-B5000PS-1ER | Auktoriserad ÄterförsÀljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ÄngerrÀtt - Diturwww.ditur.se
Vilket kanonprisHar hÀngt med lite dÄligt sista sidorna men Àr det nÄgon som har tipsat om den hÀr?
Casio G-Shock Pro 40th Anniversary Recrystallized GMW-B5000PS-1ER | Auktoriserad ÄterförsÀljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ÄngerrÀtt - Diturwww.ditur.se
Tror inte det, men du slÄr mitt tidigare tips!Har hÀngt med lite dÄligt sista sidorna men Àr det nÄgon som har tipsat om den hÀr?
Dök upp i mitt instaflöde, kanske bra deal för nÄgon? KlockmÀster Backaplan Gbg.
Dom Àr bÀttre IRL Àn pÄ bildTror inte det, men du slÄr mitt tidigare tips!
SvÄrsÄlda?!?
Har hÀngt med lite dÄligt sista sidorna men Àr det nÄgon som har tipsat om den hÀr?
Var det nÄn som knep nÄgon till det bra priset dÄ??Priset har nu gÄtt upp till 5995kr
Var nÀra pÄ, men vet att just trÄksub, Àven om de sitter som en smÀck och ser relativt cool ut, blir de inte sÄ mycket handleds tid, sÄ jag avstod. Vet inte om de glittrandet faller sÄ mycket i min smak hellerVar det nÄn som knep nÄgon till det bra priset dÄ??
Var det nÄn som knep nÄgon till det bra priset dÄ??
Den kommer passa bra i julgranen tillsammans med glittret . Tack för tips!
Du kan vara lugn, min Àr airsoft.FÄr bli en paus frÄn trÄden nu ett tag för min del. Gillar inte att det plötsligt har blivit sÄ populÀrt att exponera GShock-klockor ihop med vapen, speciellt pistoler.
Men vill förklara att jag sjÀlv gjort militÀrtjÀnst som plutonbefÀl pÄ sjuttiotalet och gillar kött, sÄ det Àr inte nÄt försök till en pk-debatt eller nÄt liknande.
Respekterar jakt och tÀvlingsskytte, men som det ser ut i samhÀllet nu, speciellt med intresset för vapen och vÄld bland framförallt mÄnga vÀldigt unga mÀnniskor, sÄ kÀnns glorifieringen inte bra (för mig).
Det hÀr Àr alltsÄ inget debattinlÀgg, utan bara mina personliga Äsikter.
Föredrar bilder pÄ fordon, djur och muminmuggar
Ha en fin vecka alla!
Men va i hela?! HÀller du gin i handfatet?G-shockvÄrd
Ăh kom igen nu Hans, det Ă€r ingen som tror att du glorifierar krig bara för att du rockar en Mudmaster. Kom tillbaka in i vĂ€rmen nu.FĂ„r bli en paus frĂ„n trĂ„den nu ett tag för min del. Gillar inte att det plötsligt har blivit sĂ„ populĂ€rt att exponera GShock-klockor ihop med vapen, speciellt pistoler.
Men vill förklara att jag sjÀlv gjort militÀrtjÀnst som plutonbefÀl pÄ sjuttiotalet och gillar kött, sÄ det Àr inte nÄt försök till en pk-debatt eller nÄt liknande.
Respekterar jakt och tÀvlingsskytte, men som det ser ut i samhÀllet nu, speciellt med intresset för vapen och vÄld bland framförallt mÄnga vÀldigt unga mÀnniskor, sÄ kÀnns glorifieringen inte bra (för mig).
Det hÀr Àr alltsÄ inget debattinlÀgg, utan bara mina personliga Äsikter.
Föredrar bilder pÄ fordon, djur och muminmuggar
Ha en fin vecka alla!