• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon 🙂
IMG_20241021_062011.jpg

Har hÀngt med lite dÄligt sista sidorna men Àr det nÄgon som har tipsat om den hÀr?
1729490270069.png

Tror inte det, men du slÄr mitt tidigare tips!
SvĂ„rsĂ„lda?!? 🧐
Dök upp i mitt instaflöde, kanske bra deal för nÄgon? KlockmÀster Backaplan Gbg.
1000023912.jpg

FÄr bli en paus frÄn trÄden nu ett tag för min del. Gillar inte att det plötsligt har blivit sÄ populÀrt att exponera GShock-klockor ihop med vapen, speciellt pistoler.
Men vill förklara att jag sjÀlv gjort militÀrtjÀnst som plutonbefÀl pÄ sjuttiotalet och gillar kött, sÄ det Àr inte nÄt försök till en pk-debatt eller nÄt liknande.
Respekterar jakt och tÀvlingsskytte, men som det ser ut i samhÀllet nu, speciellt med intresset för vapen och vÄld bland framförallt mÄnga vÀldigt unga mÀnniskor, sÄ kÀnns glorifieringen inte bra (för mig).
Det hÀr Àr alltsÄ inget debattinlÀgg, utan bara mina personliga Äsikter.
Föredrar bilder pĂ„ fordon, djur och muminmuggar 🙂
Ha en fin vecka alla!

IMG_8270.jpeg

FÄr bli en paus frÄn trÄden nu ett tag för min del. Gillar inte att det plötsligt har blivit sÄ populÀrt att exponera GShock-klockor ihop med vapen, speciellt pistoler.
Men vill förklara att jag sjÀlv gjort militÀrtjÀnst som plutonbefÀl pÄ sjuttiotalet och gillar kött, sÄ det Àr inte nÄt försök till en pk-debatt eller nÄt liknande.
Respekterar jakt och tÀvlingsskytte, men som det ser ut i samhÀllet nu, speciellt med intresset för vapen och vÄld bland framförallt mÄnga vÀldigt unga mÀnniskor, sÄ kÀnns glorifieringen inte bra (för mig).
Ha en fin vecka alla!

IMG_8270.jpeg
Du kan vara lugn, min Ă€r airsoft. 😜😁

Ha en fin vecka alla!

IMG_8270.jpeg
Äh kom igen nu Hans, det Ă€r ingen som tror att du glorifierar krig bara för att du rockar en Mudmaster. Kom tillbaka in i vĂ€rmen nu. đŸ€—

Tillbaka
Topp