• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Eller sĂ„ köper du bĂ„da i en av mig och fĂ„r det bĂ€sta av bĂ„da vĂ€rldar 😁
Positiv display med en cleanare design pĂ„ glaset plus att du kan varva mellan grĂ„ eller svarta klĂ€der 😊👍

5E6C122C-6588-4730-8EC6-1255A8276B90.jpeg


Samma pengar som en ny ungefĂ€r â˜ș
Den Ă€r sĂ„ grym 😎
 
Dom Àr kanon
Kul med stegrÀknare ocksÄ
Har en grön som kan tÀnkas lÀmna
DSC_5917.JPG~2.jpg
Ja, jag rör pĂ„ mig sĂ„ vansinnigt lite för stunden sĂ„ kan vara bra med en klocka som pĂ„minner om hur usel jag Ă€r, sĂ„ jag kommer igĂ„ng lite 😅. Gillar den gröna men en nĂ€ra vĂ€n har bestĂ€llt en sĂ„dan sĂ„ jag tittar pĂ„ de beiga i första hand för att inte vara en total hĂ€rmapa 🙄
 
Äntligen rök halsmandlarna 😁

PXL_20220822_112011149.jpg
Oj oj, inte kul med sjukhus men om detta kommer underlĂ€tta framöver Ă€r det ju grymt bra. Krya pĂ„ dig! đŸ€—

SlĂ€nger in nĂ„gon bild pĂ„ en 🐾 och bryter nog mot dagens-klocka-regeln! 😊
Det blir en ny frogman per dag @hepanter sĂ„ du fĂ„r hĂ„lla utkik dĂ„. 😃

Denna första tackar jag @Derix sĂ„ mycket för (Ă„terigen vĂ€ldigt lĂ„ngt efter affĂ€ren), den har en mysig kulör! đŸ€—

Trevlig dag allihopa! đŸ€—

066ECEFE-6919-4158-A4E6-A6CA78B0C03A.jpeg
 
Oj oj, inte kul med sjukhus men om detta kommer underlĂ€tta framöver Ă€r det ju grymt bra. Krya pĂ„ dig! đŸ€—

SlĂ€nger in nĂ„gon bild pĂ„ en 🐾 och bryter nog mot dagens-klocka-regeln! 😊
Det blir en ny frogman per dag @hepanter sĂ„ du fĂ„r hĂ„lla utkik dĂ„. 😃

Denna första tackar jag @Derix sĂ„ mycket för (Ă„terigen vĂ€ldigt lĂ„ngt efter affĂ€ren), den har en mysig kulör! đŸ€—

Trevlig dag allihopa! đŸ€—

066ECEFE-6919-4158-A4E6-A6CA78B0C03A.jpeg
Den dĂ€r va riktigt snygg i turkos😍
 
Oj oj, inte kul med sjukhus men om detta kommer underlĂ€tta framöver Ă€r det ju grymt bra. Krya pĂ„ dig! đŸ€—

SlĂ€nger in nĂ„gon bild pĂ„ en 🐾 och bryter nog mot dagens-klocka-regeln! 😊
Det blir en ny frogman per dag @hepanter sĂ„ du fĂ„r hĂ„lla utkik dĂ„. 😃

Denna första tackar jag @Derix sĂ„ mycket för (Ă„terigen vĂ€ldigt lĂ„ngt efter affĂ€ren), den har en mysig kulör! đŸ€—

Trevlig dag allihopa! đŸ€—

066ECEFE-6919-4158-A4E6-A6CA78B0C03A.jpeg
Den Ă€r sjukt fin! 👍
 
Tillbaka
Topp