GA-400 x2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte o tÀnkte...Meeeen... Det saknas ju en hel massa gröna bockar? Hur tÀnkte du hÀr egentligen?
I gruppköpet som @L&W anordnarHar nÄgon hittat var man kan köpa?
Man skulle vart lite mer buddy med japsarna som skickar containrar till mitt jobb hela tiden....I gruppköpet som @L&W anordnar
Det dÀr Àr ju sÄ olika, vissa modeller stÄr som "limited edition" men Àr lÀtta att fÄ tag i.
Det jobbiga med den Àr ju att den mÄste tvÀttas det första man gör. NÀ, skÀmt Äsido jag fick upp den dÀr i mitt instaflöde jag med fast med svart bezel/band jag hajade till. Den var grymt snygg. Displayen har en ovanlig fÀrg.Den hÀr dök upp i mitt instagramflöde och det va kÀrlek vid första ögonkastet. NÄgon som har erfarenhet av den? Hur den ser ut IRL osv? Ref: GW-B5600SL-5JF
Den som inte skickar denna info till mig samma sekund ni fÄtt reda pÄ det hamnar pÄ min ignore list.Har nÄgon hittat var man kan köpa?
GA-400 x2
Ska gÄ att förhandsboka 1/9Den som inte skickar denna info till mig samma sekund ni fÄtt reda pÄ det hamnar pÄ min ignore list.
@Derix fixar gruppköp.Ska gÄ att förhandsboka 1/9
Det dĂ€r bara mĂ„ste vara en fransk bil. CitroĂ«n?HĂ€r Ă€r den dĂ€r grĂ€sliga brĂ€dan igenâŠ
Men nu med bilens viktigaste instrument och centerpiece. Undra hur mÄnga man kan fÄ plats med?
JAMEN VAAAAAART?!?!? Derix Vaaaart?Ska gÄ att förhandsboka 1/9
KlÀder har jag nya⊠men klockan vill jag haOsÀker pÄ om det hÀr tipset Àr bra eller ej. Men klÀder frÄn en 6900 ska passa!
PMKlÀder har jag nya⊠men klockan vill jag ha
Vad Àr det för sida?
Har du köpt den Àn??KlÀder har jag nya⊠men klockan vill jag ha
Vad Àr det för sida?
Sitter du och hovrar med fingret över köp-knappen?Har du köpt den Àn??
Ehm⊠nixâŠjag hade fingret pĂ„ Köpknappen men jag redan har 2 st DW-6600 sĂ„ det rĂ€cker just nuâŠHar du köpt den Ă€n??
NejdÄ. Jag lugn som en filbunkeSitter du och hovrar med fingret över köp-knappen?
Och jag har bara en sĂ„ var tvungen att skaffa en till FĂ„r vĂ€l se om det finns nĂ„got liv i den, sĂ„g lite hĂ€rjad utEhm⊠nixâŠjag hade fingret pĂ„ Köpknappen men jag redan har 2 st DW-6600 sĂ„ det rĂ€cker just nuâŠ