Du har ju precis sÄlt en hel skock Gs...Snygg lantbruksbudget Àr lÄg tyvÀrr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju precis sÄlt en hel skock Gs...Snygg lantbruksbudget Àr lÄg tyvÀrr
Sluta att ha sĂ„ bra tĂ„lamod dĂ„ detta Ă€r G-shocktrĂ„denĂppnar snart, men först lunch.
Har 2 pÄvÀg inDu har ju precis sÄlt en hel skock Gs...
Den blir du först med om du handlar Och skulle du inte vilja ha den sen sÄ löser jag det Ät digDen hÀr dök upp i mitt instagramflöde och det va kÀrlek vid första ögonkastet. NÄgon som har erfarenhet av den? Hur den ser ut IRL osv? Ref: GW-B5600SL-5JF
Den blir du först med om du handlar Och skulle du inte vilja ha den sen sÄ löser jag det Ät dig
2veckor mellan köpen Ă€r ju en eeeeeeeeeevighet i den hĂ€r trĂ„denJa jag föll direkt för den. Gillar kombinationen av att det bĂ„de Ă€r multiband 6 och Bluetooth. Ăr det vanligt? Men jag mĂ„ste vĂ€nta lite. Det Ă€r ju inte ens tvĂ„ veckor sedan jag fick hem min BT-oak..
Nice! Trodde du har Tron ocksÄ men jag kanske minns fel.2veckor mellan köpen Àr ju en eeeeeeeeeevighet i den hÀr trÄden
GW-B5600/GMW-B5000 Àr dom jag har flest av kan man sÀga
Nix. Tron har jag aldrig haft, men dyker det upp en sÄ..... Och en MB.....Nice! Trodde du har Tron ocksÄ men jag kanske minns fel.
Om den vita ska fÄ ett nytt hem nÄn gÄng fÄr du höra av digDe med röd punkt har jag:
Det fanns en Tron i trÄden vill jag minnas. Inte mÄnga kvar dÄ. Blir det Ti snart?Nix. Tron har jag aldrig haft, men dyker det upp en sÄ..... Och en MB.....
Och minst 4st GWBs till "saknas".. Vita generalen, HR och dom tvÄ sandiga
Om den vita ska fÄ ett nytt hem nÄn gÄng fÄr du höra av dig
Titanarna Àr liite för mycket pengar i för min del. Men visst fasen hade det vart kul med nÄn av dom..Det fanns en Tron i trÄden vill jag minnas. Inte mÄnga kvar dÄ. Blir det Ti snart?
Trevlig G dÀr och skulle @roosterman inte vara pÄ hugget om den dagen skulle intrÀffa Àr Àven jag vÀldigt lösningsorienterad.Den blir du först med om du handlar Och skulle du inte vilja ha den sen sÄ löser jag det Ät dig
Oj oj, den orange-fÀrgade blev man ju sugen pÄ. Grattis till fina klockor!Dagens klocka, innan jag öppnar paketet.
Nu sÄ mina vÀnner... Skulle fÄ 3 paket (2 frÄn Amazon) men fick 2. Ajabaja Amazon. Och amazon envisas att skicka paket i deras s.k. "box like envelope".
Det blev en GW-7900 och en GWM5610NASA4.
Nu ska jag bara stÀlla in tiden pÄ dem.
Jag har en Tron men tyvÀrr ingen bild just nu men ordnar det nÀr den dyker upp i nÄgon av flyttlÄdorna.Det fanns en Tron i trÄden vill jag minnas. Inte mÄnga kvar dÄ. Blir det Ti snart?
Tackar! Jo den var bÀttre Àn jag trodde.Oj oj, den orange-fÀrgade blev man ju sugen pÄ. Grattis till fina klockor!
Enda nackdelen att man inte kan se batterinivÄn direkt pÄ displayenAlla GMW-B5000 och GW-B5600 har det. BÀsta modulen!
VÀntar tÄlmodigt pÄ att morsan/sambon ska komma hem frÄn jobbet
Ăr det screwback pĂ„ dessa?
Japp, den Ă€r en screwback.Ăr det screwback pĂ„ dessa?
Meeeen... Det saknas ju en hel massa gröna bockar? Hur tÀnkte du hÀr egentligen?2veckor mellan köpen Àr ju en eeeeeeeeeevighet i den hÀr trÄden
GW-B5600/GMW-B5000 Àr dom jag har flest av kan man sÀga
Har nÄgon hittat var man kan köpa?