Sitter mest och lyssnar nÀr dom andra brÄkarMÄnga tuffa leveransmöten i dessa tider va?
min avdelning klarar sig helt ok.. Men sÄ Àr vi ju först i kedjan oxÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sitter mest och lyssnar nÀr dom andra brÄkarMÄnga tuffa leveransmöten i dessa tider va?
Ahh ok, Skönt.Sitter mest och lyssnar nÀr dom andra brÄkar
min avdelning klarar sig helt ok.. Men sÄ Àr vi ju först i kedjan oxÄ
Bra val!SÄdÀrja, va omkring 30 Är sedan jag hade en g-shock sist Fastnade för GW-M5610U-1ER som trillade in m posten idag.
Denna har samlat damm ett tag nu.... Köpte den i vÄras men Ängrade mig innan den hann komma hem sÄ den har Àr fortfarande oanvÀnd. Fattar inte varför jag trodde jag skulle behöva 1 till GD-350....
Men om ni undrar hur en G-shock som anvÀnts nÀstan dagligen i 2 Är ser ut jÀmfört med en splitter ny sÄ kolla in sista bilden!
SÄdÀrja, va omkring 30 Är sedan jag hade en g-shock sist Fastnade för GW-M5610U-1ER som trillade in m posten idag.
Yes, sÄg det Försöker fÄ den att synka m multi band ocksÄ men den vill inte riktigt Àn.Bra model. Men du mÄste ladda den!
Yes, sÄg det Försöker fÄ den att synka m multi band ocksÄ men den vill inte riktigt Àn.
Tror det va en dÄlig bild mest....Shit vad har hÀnt med ljusknappen?
Hittad! Den lÀgger vi i "sÀljhögen"....Kom att tÀnka pÄ en G-shock jag köpte pÄ loppis för ett tag sen, fick inte tyst pÄ den dÄ den pip bÄde nu och dÄ sÄ jag slÀngde den i en lÄda i garaget. Men nu hittar jag den inte.... . Inte för att jag har sÄ mÄnga G-shocks men dem ligger lite överallt och drÀller! Kingen hittade jag btw i garderoben bredvid nÄgra tröjor....
Trist. Ăr det första Oaken du testar?
Ja det stĂ€mmer kĂ€nns lite för casual för mig med denna tavlan, jag hade nog trivs bĂ€ttre med nĂ„t tristare typ helsvart med vita pluppar. Kan inte identifiera mig med den. Den ligger nu prydligt ner packad i plĂ„tburken igen.Trist. Ăr det första Oaken du testar?
Har du förlöst mÄnga kalvar med den? Annars gÄr det kanske nyttja ÄngerrÀtten.Ja det stÀmmer kÀnns lite för casual för mig med denna tavlan, jag hade nog trivs bÀttre med nÄt tristare typ helsvart med vita pluppar. Kan inte identifiera mig med den. Den ligger nu prydligt mer packad i plÄtburken igen
NejdÄ som sagt nyskick hmm inte tÀnkt den tankenHar du förlöst mÄnga kalvar med den? Annars gÄr det kanske nyttja ÄngerrÀtten.
Heja kossorna!Fodrar pÄ kossorna som ökar för varje dag nu. Uppe i snart 1300liter per hÀmtning pÄ mina 28 kor
Ah Square ligger bekvÀmt och pÄ mitten
- Man blir ju nyfiken, hur ofta Àr det hÀmtning? Mer Àn 45l per ko i snitt! Skönt att veta för en som bÀr hem en hel del mjölkFodrar pÄ kossorna som ökar för varje dag nu. Uppe i snart 1300liter per hÀmtning pÄ mina 28 kor
Ah Square ligger bekvÀmt och pÄ mitten
HÀmtningen sker varannan dag. Har inte vÀrldens högsta snitt direkt men har vÀldigt friska kor, vÀldigt lÄga veterinÀr kostnader- Man blir ju nyfiken, hur ofta Àr det hÀmtning? Mer Àn 45l per ko i snitt! Skönt att veta för en som bÀr hem en hel del mjölk
Hmm⊠tar du bort guarden sÄ blir den fula ankan den vackra svanen istÀlletHittad! Den lÀgger vi i "sÀljhögen"....
Du borde testa den hÀr.Ja det stÀmmer kÀnns lite för casual för mig med denna tavlan, jag hade nog trivs bÀttre med nÄt tristare typ helsvart med vita pluppar. Kan inte identifiera mig med den. Den ligger nu prydligt ner packad i plÄtburken igen.
Ăr nĂ„gon sugen sĂ„ Ă€r den helt i nyskick
Ja verkligenDu borde testa den hÀr.
Helt rÀtt!SÄdÀrja, va omkring 30 Är sedan jag hade en g-shock sist Fastnade för GW-M5610U-1ER som trillade in m posten idag.
Kul att hitta klockor lite slumpmÀssigt "gömda" hÀr och var.Hittad! Den lÀgger vi i "sÀljhögen"....
BÄde Klockmagasinet och Klockgiganten kommer ta in serienStÀmmer bra det!
Jag har mailat klockmagasiet, klockgiganten och klockia och frÄgat om dem kommer ta in serien.
Inga problem att fÄ tag i de MAO. Borde komma i början pÄ oktober.BÄde Klockmagasinet och Klockgiganten kommer ta in serien
KM Globen hoppas pÄ 2 ex i mÄnadsskiftet sept/okt. Prisindikation 3299BÄde Klockmagasinet och Klockgiganten kommer ta in serien