Har inte @dragonhf en sÄn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har inte @dragonhf en sÄn?
Ja, skulle kunna vara det. Men det Àr 5689 pÄ alla GA-B2100, vare sig det Àr negativ eller positiv display...Killgissar att enda skillnaden Àr negativ/positiv LCD.
Kan det vara @hepanter âs CasiOak?Oooops, sĂ€g inget till @Roosterwife .... Men det kan helt hypotetiskt ha hĂ€nt en grej...
Inte testat, men det kÀnns som en ganska överflödig pryl dÄ det finns gratis app till mobilen som synkar felfritt. Och den funkar lika bra pÄ Citizen som Casio
Ha ha ja det kanske vore nÄgot. Jag stör mig mycket pÄ bristen pÄ kontrast mella index och tavlan. Mer inne pÄ silver eller stÄl kanske tyvÀrr. Plus att jag inte kÀnner mig redo att skruva isÀr den sjÀlv . Ha ha va klockprylar du har....
Hehe ne den kan vi uteslutaKan det vara @hepanter âs CasiOak?
Kul att du gillar denH-vete va snygg tycker jag . Tack @Glantzen för bra och snabb affÀr. VÀlkommen Nintendo till min lilla samling
Ingen av dom var nĂ„n oakKan det vara @hepanter âs CasiOak?
Den gula?! Den har jag banne mig haft ett öga pÄ ocksÄKul att du gillar den
SÀg till nÀr du ska utöka med ytterligare en, jag har min gula 5035 som stÄr nÀst pÄ tur tror jag
En 6900?Ingen av dom var nÄn oak
Dax för en GD-350 1-BER....? Det rÄkar finnas en i grannkommunen i nyskick...Ingen av dom var nÄn oak
Det kan det faktiskt eventuellt vara , inte helt sÀker dock...En 6900?
Hehhee, en sÄn har jag ju iofs inteDax för en GD-350 1-BER....? Det rÄkar finnas en i grannkommunen i nyskick...
Gul/gul/guld korrektDen gula?! Den har jag banne mig haft ett öga pÄ ocksÄ
Har för mig att Du inte gÄr igÄng pÄ dem...?Hehhee, en sÄn har jag ju iofs inte
NĂ€r jag ska synca en ny klocka anvĂ€nder jag appen Clock Wave. Funkar alltid, men tar typ 3 min. LĂ€gg klockan nĂ€ra högtalaren pĂ„ telefonen och körFörsöker envist synca nyinköpet m multi band 6. HĂ€ngde upp den pĂ„ ett kompostgaller ute pĂ„ tomten med förhoppning att de ska ge bĂ€ttre mottagning Den hittar snabbt signal, men sen stĂ„r den Ă„ tuggar nĂ„gra minuter pĂ„ L2 och L3 för Ă„ sen tappa signalen utan Ă„ synca. Ăr det bara ge upp att försöka synca dagtid och lĂ€mna det till natten per automatik, eller brukar gĂ„ att synca manuellt pĂ„ dagarna för er andra?
Usch, den skrÀnande appen Àr ju hemsk!Inte testat, men det kÀnns som en ganska överflödig pryl dÄ det finns gratis app till mobilen som synkar felfritt. Och den funkar lika bra pÄ Citizen som Casio
Men den synkar!Usch, den skrÀnande appen Àr ju hemsk!
@rickardsNÀr jag ska synca en ny klocka anvÀnder jag appen Clock Wave. Funkar alltid, men tar typ 3 min. LÀgg klockan nÀra högtalaren pÄ telefonen och kör
à h nej, inte nu igenOooops, sÀg inget till @Roosterwife .... Men det kan helt hypotetiskt ha hÀnt en grej...
Inte vad jag förstĂ„r men jag har inte kört (eller vet hur) nĂ„gon diagnostik pĂ„ denMen klockan verkar inte ha tagit skada av den högre spĂ€nningen? Ăr inte insatt i ellĂ€ra...
NÀr jag ska synca en ny klocka anvÀnder jag appen Clock Wave. Funkar alltid, men tar typ 3 min. LÀgg klockan nÀra högtalaren pÄ telefonen och kör
ToppenHar en Androidtelefon sÄ hittade inte den appen, fann dock en liknande, radio wave sync, som fixade det direkt
Det Àr ju en G-shock för fasen!!!!Inte vad jag förstÄr men jag har inte kört (eller vet hur) nÄgon diagnostik pÄ den
Eller om det nu va appen som gjorde det, för nu lyckades jag synca manuellt direkt efter nÀr jag testade igen utan appen Haha, oklart.
LÄter rimligt. SÄ Àr det för mig ocksÄ, har den syncat en gÄng med appen, sÄ kan den göra det direkt efter manuellt ocksÄ. SÄ det var nog sÀkert appen.Eller om det nu va appen som gjorde det, för nu lyckades jag synca manuellt direkt efter nÀr jag testade igen utan appen Haha, oklart.
SVARTMAGIEller om det nu va appen som gjorde det, för nu lyckades jag synca manuellt direkt efter nÀr jag testade igen utan appen Haha, oklart.