Har du testat AC-reset?
Purple Rain vÀgrade starta och misstÀnker att det beror pÄ den hÀrliga revan i kretskortet som korsar tvÄ linjer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du testat AC-reset?
Purple Rain vÀgrade starta och misstÀnker att det beror pÄ den hÀrliga revan i kretskortet som korsar tvÄ linjer.
TrĂ„kig och bra, precis som en vanlig subDen Ă€r inte trĂ„kigâŠ
Har du testat AC-reset?
Sjukt kul och nu vet ni hur ALLA mina G-Shocks som hamnar pÄ Köp & SÀlj kommer levereras.Jaha, gissa vem som vaknade kl 00 av ett alarm nÄnstans i sovrummet Kul bus, killen frÄn Tradera
RÄkade ut för samma sak nÀr jag handlat en G för ett tag sen.. Men att hitta vilken jÀkel av dom i skocken det var nÀr den pep i tio sekunder vid midnatt var sÄdÀr kul..... Den hann ju alltid sluta pipa innan man hann dit....Sjukt kul och nu vet ni hur ALLA mina G-Shocks som hamnar pÄ Köp & SÀlj kommer levereras.
Ha ha va fan, den hÀr trÄden mÄste ha förstört en privatekonomi eller 2. Men sÄ kanske det blir.Fullt förstÄeligt att du tÀnker sÄ, vi hörs i september dÄ
Slant du med nÄgot eller var den dÀr nÀr du öppnade Purple??
Du klarade dig den hÀr ggn, den gick ivÀg till ny lycklig Àgare idagHa ha va fan, den hÀr trÄden mÄste ha förstört en privatekonomi eller 2. Men sÄ kanske det blir.
. lite skönt.Men nÄgot fÀrglatt Àr nÀsta grej tror jag. Lite sugen pÄ stÄl. Men lite dyrt. Kanske begagnat i och för sig. Lite tillfredsstÀllande Àr det allt att ha 2 radiosynkade bredvid varandra i lÄdanDu klarade dig den hÀr ggn, den gick ivÀg till ny lycklig Àgare idag
- Tur att den har negativ display, dÀr sparade jag en slantWoop woop
Casio G-Shock Virtual Armor II Limited Edition GMW-B5000TVB-1ER
Casio G-Shock Virtual Armor II Limited Edition -armbandsur i titan med en underbar IP (jonplÀtering) belÀggning Skalstorlek: 49.3 x 43.2 x 13.0 mmVikt: 106 g stöttÄligmineralglasLCD -visningvÀrldstidtelefonens sökfunktionautomatisk tid via Bluetooth eller radiosignalsolarLED -ljus Endast ett...www.kulta-center.com
Alldelea för flashig hela den för min smak- Tur att den har negativ display, dÀr sparade jag en slant
- HÄller med, den dÀr Àr nog lite för extrem.Alldelea för flashig hela den för min smak
Bra sugen pÄ den....Woop woop
Casio G-Shock Virtual Armor II Limited Edition GMW-B5000TVB-1ER
Casio G-Shock Virtual Armor II Limited Edition -armbandsur i titan med en underbar IP (jonplÀtering) belÀggning Skalstorlek: 49.3 x 43.2 x 13.0 mmVikt: 106 g stöttÄligmineralglasLCD -visningvÀrldstidtelefonens sökfunktionautomatisk tid via Bluetooth eller radiosignalsolarLED -ljus Endast ett...www.kulta-center.com
Det ser ut som en pangdeal enligt tidningen! SlĂ„r du till? 730 pengar har ju blivit 510! Köp tvĂ„ vetja!Ănnu en gĂ„ng gör jag trĂ„den en tjĂ€nst och adopterar frĂ„n japan
Vad Ă€r det den dĂ€r ninjasköldisen har i hĂ€nderna? Ăr det penslar? En klocka för mĂ„lare?Nytt in GR-9110BW
Kanske tvĂ€ttar sig efter badVad Ă€r det den dĂ€r ninjasköldisen har i hĂ€nderna? Ăr det penslar? En klocka för mĂ„lare?
Cool! Hur Àr den negativa displayen?Nytt in GR-9110BW
Slant du med nÄgot eller var den dÀr nÀr du öppnade Purple??
Borde ju gÄr att kontinuitetsmÀta för att se om de Àr avbrott i dom ledningsbanorna?Var sÄ nÀr jag fick den, fanns inget batteri i den men brydde mig tyvÀrr inte att titta i luckan innan jag öppnade dom nyinköpta batterierna.
TrÄkigt men var ÀndÄ en chansning.
Samma hĂ€r. I sammanhanget rĂ€tt OK pris ocksĂ„. Men sĂ„ Ă€r det ju displayenâŠ.Bra sugen pĂ„ den....
Om det Àr avbrott sÄ limmar du "bara" ihop det.Var sÄ nÀr jag fick den, fanns inget batteri i den men brydde mig tyvÀrr inte att titta i luckan innan jag öppnade dom nyinköpta batterierna.
TrÄkigt men var ÀndÄ en chansning.