• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gomorron vÀnner. FortsÀtter pÄ temat, "var har lagt min G-shock?"....
20220825_071046.jpg
Cooolt 😁
 
NÄn som har nÄt kul att byta med? NÄt med fÀrg hade jag behövt och kanske stegrÀknare? Men jag Àr öppen för det mesta... allt tas i PM.
Helt ny GD-350.
20220824_150311.jpg

En GX 56BB med nÄgra scars enligt bild. Fint helhetsintryck.
20220824_150959.jpg

20220824_151147.jpg
20220824_151123.jpg
Att köpa 2 av samma klocka bara för att ha som backup mĂ„ste lĂ€tt vara level 3, G-Man, sĂ„ jag tror inte att din sjĂ€lvdiagnos stĂ€mmer helt 😀
 
Min pÄlitligaste följeslagare.
Vet nÄgon hur jag kan fÄ bort oxidationen eller vad det Àr pÄ platsbandet? Verkar inte gÄ bort av tvÄl och vatten.

gshock1.jpg
gshock2.jpg
Det Àr som du sÀger en oxidation av ytan, den mÄste "nötas" bort. Jag har vid nÄgot tillfÀlle kört med eltandborsten och autosol. MisstÀnker att det skulle gÄ lika bra med polish eller liknande och gnugga med topz
 
Denna 5600BB Àr den enda G-shock som aldrig lÀmnat samlingen sedan den köptes för lite drygt 3 Är sedan. Den Àr numera ocksÄ min enda G-shock.

Den var med nÀr min son föddes, varit med pÄ vandringar i skogen, bad, bastu och allt dÀrimellan men funkar fortfarande lika bra som dagen den köptes.

Även om jag numera nĂ€stan bara anvĂ€nder Garmin sĂ„ har denna en speciell plats i mitt hjĂ€rta och kommer aldrig lĂ€mna samlingen.

NĂ„gon annan som har en keeper som aldrig kommer lĂ€mna ? 🙂
 

Bilagor

  • 20220825_094317.jpg
    20220825_094317.jpg
    531.7 KB · Visningar: 5
Denna 5600BB Àr den enda G-shock som aldrig lÀmnat samlingen sedan den köptes för lite drygt 3 Är sedan. Den Àr numera ocksÄ min enda G-shock.

Den var med nÀr min son föddes, varit med pÄ vandringar i skogen, bad, bastu och allt dÀrimellan men funkar fortfarande lika bra som dagen den köptes.

Även om jag numera nĂ€stan bara anvĂ€nder Garmin sĂ„ har denna en speciell plats i mitt hjĂ€rta och kommer aldrig lĂ€mna samlingen.

NĂ„gon annan som har en keeper som aldrig kommer lĂ€mna ? 🙂

Fina minnen. Jag har nog ingen som jag förknippar med speciella hĂ€ndelser. Alla mina Ă€r dock keepers. 😅
 
Denna 5600BB Àr den enda G-shock som aldrig lÀmnat samlingen sedan den köptes för lite drygt 3 Är sedan. Den Àr numera ocksÄ min enda G-shock.

Den var med nÀr min son föddes, varit med pÄ vandringar i skogen, bad, bastu och allt dÀrimellan men funkar fortfarande lika bra som dagen den köptes.

Även om jag numera nĂ€stan bara anvĂ€nder Garmin sĂ„ har denna en speciell plats i mitt hjĂ€rta och kommer aldrig lĂ€mna samlingen.

NĂ„gon annan som har en keeper som aldrig kommer lĂ€mna ? 🙂
Min GW-B5600BC (Guldisen) blev min första inledelse i G-frestelsen.👍
Den köpte jag som guldklocka för 25 Ă„r pĂ„ jobbet. Sen vit nog dom flesta hĂ€r i trĂ„den var det tog vĂ€gen 😁
Sen Àr jag notorisk ickesÀljare , men dÀremot har jag gett bort nÄn G-shock i present ibland:)
 
Senast Àndrad:
God dagens alla vĂ€nner! đŸ€—

HĂ€r kommer dĂ„ dagens 🐾 innan det för mig Ă€r dags att helhjĂ€rtat satsa pĂ„ rehab denna fina dag.

@hepanter : HĂ€r kommer grodan (Tornado) vilken dessutom Ă€r en av mina favoriter! 👍😊

Trevlig dag allihopa! 😊

C543367B-F59B-42F4-84FB-5B9479E38B68.jpeg
Mycket stiligt😍tornado? LĂ„ter som en vild groda det min GWF1000 hĂ€lsar
Vilar efter maten och rundbalsrullning puh
DSC_6515.JPG
 
Woop woop
1661427216567.png


 
Tillbaka
Topp