• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Efter att gw9400 ett bra tag varit ute pÄ köp o sÀlj med mÄnga intressenter varav alla prutare senast 2 stycken pÄ ett halvt dygn blev jag till slut sur och packade upp den ur plÄtburken och satte Äter in den i rotationen
DSC_6782.JPG
SedÀrja! Det gÄr inflation Àven pÄ G-Shocks. Det Àr ju ÀndÄ rimligt.

Flyttat och ny klocka = inte hittat bra stĂ€lle för synk. Men visst Ă€r den otroligt snygg đŸ•ș

D1269A1D-FA8D-4170-887C-7F2E33ABC931.jpeg
Den Ă€r riktigt bra alltsĂ„ :) Skön pĂ„ armen, och snacka om mjukt band👍
2100 idag, klippte nyss Gst-b200 pĂ„ K&S. Haft förut och vill ge chansen igen, svĂ„rt se hur den inte gĂ„tt tidigare för det priset đŸ€·
311BAA19-7C10-4EED-938B-4C28F1874E45.jpeg
Har spanat pÄ den dÀr GST-Bn oxÄ, men har hÄllt mig frÄn köp av nÄn anledning.. DÀremot kan det helt hypotetiskt rÄkat bli ett köp av en stÄlad oak nyss... :angel:

Den Ă€r riktigt bra alltsĂ„ :) Skön pĂ„ armen, och snacka om mjukt band👍

Har spanat pÄ den dÀr GST-Bn oxÄ, men har hÄllt mig frÄn köp av nÄn anledning.. DÀremot kan det helt hypotetiskt rÄkat bli ett köp av en stÄlad oak nyss... :angel:

Jag höll mig ett tag med men med alla mrg/mtg senaste tiden i trĂ„den fick det bli nĂ„got substitut för det 🙈 Plus vet ju den Ă€r grym för priset.

Oh spĂ€nnande 👀

Det Ă€r sĂ„na kommentarer som gör att jag Ă€ndĂ„ gillar barn lite 😁
Men bara lite va!? 😃😜

Edit:
SjĂ€lv Ă€r jag barnsligt förtjust i barn och Ă€lskar att komma till brorsan och vara lekgubbe. đŸ˜đŸ€—
Det Ă€r vĂ€ldigt uppskattat, bygga Lego, rita, spela spel och leka kurragömma. Eller förlora i Mario Kart. 😃😍

Edit 2: Eller lĂ„ta dem lĂ„na min G-Shock, det Ă€r populĂ€rt. 😍

Senast Àndrad:
Var det den som var till salu lÀnge för tusenlappen? Fint prissatt!!

Jepp, kĂ€nns iof som de gĂ„r för det men sĂ€ger nog mer om marknaden Ă€n klockan. Vet ju vad jag fĂ„r och finns inget att klaga pĂ„ dĂ€r 😎

Plus bland de bĂ€ttre knapparna pĂ„ billigare G tillsammans med Mudmaster, jĂ€mförelsevis mot den oak som Ă€r pĂ„ idag med sina ”minisar” 🙈

Jepp, kĂ€nns iof som de gĂ„r för det men sĂ€ger nog mer om marknaden Ă€n klockan. Vet ju vad jag fĂ„r och finns inget att klaga pĂ„ dĂ€r 😎

Plus bland de bĂ€ttre knapparna pĂ„ billigare G tillsammans med Mudmaster, jĂ€mförelsevis mot den oak som Ă€r pĂ„ idag med sina ”minisar” 🙈
Kanonpris och jag Àr förvÄnad över att den inte gick i ett nafs. Kan bara gratulera till klippet!

Irriterande och tröttsamt! Vad Ă€r det för ointresserade stolpskott som jobbar pĂ„ postens kundmottagnng egentligen? 😠

Har vÀntat pÄ ett rek. som lÀmnades in i mÄndagsförmiddag. Dagen efter pÄ eftermiddagen har det avlÀmnat inlÀmningsstÀllet och sedan inte en uppdatering. Ett till paket skickades pÄ samma stÀlle pÄ tisdagen och det har kommit lÀngre i sin resa. Dagen efter pÄ morgonen har det passerat stora terminalen i Rosersberg, dvs den 31:a. Borde kommit fram till mitt utlÀmningsstÀlle samma dag dÄ jag bor nÀra. Men sedan dess - tyst och inget.

Ringer och kollar med postens kundmottagning. Efter att ha vĂ€ntat frĂ„n plats 24 till 13 sĂ„ bryts samtalet. Bara att börja om men nu Ă€r det 36 före sĂ„ bara vĂ€nta igen och denna gĂ„ng kommer jag till slut fram till en person för att fĂ„ som svar att ”-Det Ă€r bara att avvakta, det har ju bara gĂ„tt en dag”. Va, en dag? Är de inte ens kunniga i enkel matematik? ”-Om du inte hört nĂ„got inom en vecka efter senaste uppdatering pĂ„ sidan sĂ„ kan du höra av dig sĂ„ fĂ„r vi se om vi ska lĂ€gga upp ett Ă€rende”.

Vad Àr det frÄgan om? Sitta som en ointresserad surmule pÄ ett serviceyrke, Ja, jag fattar att det kan vara jobbigt att det ringer en uppsjö av mÀnniskor med funderingar om sina försÀndelser nÀr det inte funkar. Det handlar ju om pengar som Àr pÄ vift och saker en vill ha.

Riktig trÄkigt bemötande och ointresse verkligen. Ska ta kryckorna och försöka ta mig till mitt utlÀmningsstÀlle för att kolla lÀget iaf.

Sorry för mitt gnĂ€ll, men var tvungen att skriva av mig lite. Det krĂ€vs rĂ€tt mkt för att göra mig irriterad men denna person lyckades med det pga sitt trĂ„kiga sĂ€tt och upprepande av ”-Det har inte gĂ„tt lĂ„ng tid, avvakta”. Som en skiva som hakat upp sig. Sen att paket nummer tvĂ„ (vilket dessutom lĂ€mnades in en dag senare Ă€n det första pĂ„ samma stĂ€lle) kommit till och redan skickats frĂ„n stora terminalen den 31 kl. 08 pĂ„ morgonen och sĂ„ledes har ca 5 mil hit bekymrar inte. Inga funderingar eller varningsklockor dĂ€r inte. đŸ€ŹđŸ˜€

Skickar min inneboende 🩈 pĂ„ denna kundmottagare! 😡

Edit: Ska ta mina kryckor och försöka halta till utlÀmningsstÀllet bara för att frÄga iaf.
Edit 2: SÄg att jag redan skrivit det tidigare. HjÀrnan funkar inte riktigt, Àr vÀl reptildelen som tagit över lite.

Bilder för on topic:

Bilagor

• 2967A1BF-BBBB-44E2-98D9-88C004A2F7B7.jpeg
    2967A1BF-BBBB-44E2-98D9-88C004A2F7B7.jpeg
    417 KB · Visningar: 5
  • 92B1070E-3AEC-4697-B556-D15FC4C6F023.jpeg
    92B1070E-3AEC-4697-B556-D15FC4C6F023.jpeg
    403.8 KB · Visningar: 5
  • E07C606C-B7C8-436F-ACBA-AF413A3D70F2.jpeg
    E07C606C-B7C8-436F-ACBA-AF413A3D70F2.jpeg
    348.4 KB · Visningar: 6
Senast Àndrad:
Efter att gw9400 ett bra tag varit ute pÄ köp o sÀlj med mÄnga intressenter varav alla prutare senast 2 stycken pÄ ett halvt dygn blev jag till slut sur och packade upp den ur plÄtburken och satte Äter in den i rotationen
DSC_6782.JPG
Hade för mig att ditt pris var ÀndÄ helt ok? Vad för skambud hade du fÄtt, av ren nyfikenhet?

Samt, Ă€r det MT-G fredag sĂ„ Ă€r det 👌

PXL_20220902_090026259.jpg

Efter en hel del strul lyckades jag genomföra utcheckningen, till ett ok pris. Nu fÄr jag hoppas att de Àr sÄ snabba med att leverera som de ger sken av. Vad anvÀnder Brandfield för fraktbolag?

1662109258464.png
Vad bra!
Min kom med Fedex och sen till uthÀmtning pÄ ICA affÀren.
lÀmnade Brandfield den 26 augusti och jag hÀmtade ut den 31 augusti.
Helt okej leveranstid tycker jag.

Hade för mig att ditt pris var ÀndÄ helt ok? Vad för skambud hade du fÄtt, av ren nyfikenhet?
FrĂ„n 1200 upp till 1500 ink frakt, va vĂ€l egentligen inte sĂ„ jĂ€tte sugen pĂ„ att sĂ€lja heller 😏 hade den gĂ„tt för 1666 sĂ„ hade de Ă€ndĂ„ tagit emot. Men kanske lĂ€gger upp den lĂ€ngre fram, fĂ„r köra med den lite o se ifall de tĂ€nder till.
KÀnns som jag hamnat i ett förvirrande stadium i gshockandet. Va ju bara fyrkanter som gÀllde ett bra tag innan visarna börja ta marknadsandelar för bonden

FrĂ„n 1200 upp till 1500 ink frakt, va vĂ€l egentligen inte sĂ„ jĂ€tte sugen pĂ„ att sĂ€lja heller 😏 hade den gĂ„tt för 1666 sĂ„ hade de Ă€ndĂ„ tagit emot. Men kanske lĂ€gger upp den lĂ€ngre fram, fĂ„r köra med den lite o se ifall de tĂ€nder till.
KÀnns som jag hamnat i ett förvirrande stadium i gshockandet. Va ju bara fyrkanter som gÀllde ett bra tag innan visarna börja ta marknadsandelar för bonden
Ja 1200 Àr lite billigt kanske, hade ju iofs inte tackat nej för att köpa den för de. Men som sÀljare sÄ förstÄr ja att de inte Àr sÄ lockande :) men 1666 var ju inte helt fel pris. Kan man ta avbetalning kanske ja köper den vid nÀsta tillfÀlle :p

DSC_6782.JPG
Helt rÀtt! Rangeman Àr sÄ bra sÄ den kan kandidera till posten som den bÀsta av dem alla, ha ha! Det som skulle kunna fÄ mig att byta ut den Àr om det kommer en ny digital Rangeman, vilket det ryktas om...

What. Tvingade hon dig visa henne bilden?
Hursom man fĂ„r nog vara lite försiktig med wristshots dĂ„ det kan uppfattas som krĂ€nkande av icke förstĂ„ende individer 😅
Haha, nej sÄ lÄngt gick det inte. Kan delvis förstÄ henne, sÀkert obehagligt att kÀnna sig glodd pÄ som kvinna nÀr man bara ska ut och trÀna i grodan ro, men samtidigt Àr det lite "get over yourself" ocksÄ.

Haha, nej sÄ lÄngt gick det inte. Kan delvis förstÄ henne, sÀkert obehagligt att kÀnna sig glodd pÄ som kvinna nÀr man bara ska ut och trÀna i grodan ro, men samtidigt Àr det lite "get over yourself" ocksÄ.

Den viktigaste frÄgan - var hon snygg? Jag inbillar mig att snygga KD women-folk blir gÀrna smickrade nÀr de blir fotade men V/MP-kvinnor blir krÀnkta av att hamna pÄ bild. SÄdÀrja, fick med lite politik i G-trÄden ocksÄ.

Den viktigaste frÄgan - var hon snygg? Jag inbillar mig att snygga KD women-folk blir gÀrna smickrade nÀr de blir fotade men V/MP-kvinnor blir krÀnkta av att hamna pÄ bild. SÄdÀrja, fick med lite politik i G-trÄden ocksÄ.
Nu ska jag inte dra det hÀr lÀngre ot Àn vi redan Àr, men det Àr nog just tanken pÄ att snubbar pÄ ett internetforum ska sitta och skrocka över om man Àr snygg eller inte som gör att man som kvinna kan kÀnna att det Àr obehagligt att bli fotad nÀr man Àr ute och trÀnar.

Tillbaka
Topp