Dual illuminator Àr sÄ nice!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan ta stĂ„lisen Den hade gjort sig bra tillsammans med MĂ„noakenBygga torn med GâsâŠ
Min tredje fick inte va med, om nÄgon Àr sugen byta till sig en GA100 hojta till
Jag kan ta stÄlisen Den hade gjort sig bra tillsammans med MÄnoaken
Minns inte om min var pÄ L eller M men den gick iaf till H efter en dag pÄ fönsterbrÀdan, har dÀrefter inte anstrÀngt mig för att den ska fÄ solljus men ÀndÄ inte sett den komma ner frÄn H pÄ över ett Är.Hur lÀnge behöver den ligga i solen för att komma upp pÄ H?
Vad sa hon dÄ nÀr du förklarat?Tre sekunder efter att den hÀr bilden togs fick jag förklara för en upprörd kvinna med stavar att det var min klocka jag fotade och inte henne...
Tre sekunder efter att den hÀr bilden togs fick jag förklara för en upprörd kvinna med stavar att det var min klocka jag fotade och inte henne...
Jag vet inte om det lÄter mindre obehagligt i hennes öron
Tre sekunder efter att den hÀr bilden togs fick jag förklara för en upprörd kvinna med stavar att det var min klocka jag fotade och inte henne...
Skitsur för att uppmÀrksamheten gÄtt till en klocka och inte henne.
Vad sa hon dÄ nÀr du förklarat?
Whaaaaat?! Lume pÄ bezel?
Skulle sÀga att den Àr bra mycket smidigare Àn Bruce, kÀnns mera som en square pÄ handleden.
TÀnkte precis detsamma. Otroligt frÀsigtWhaaaaat?! Lume pÄ bezel?
Dual illuminatorTÀnkte precis detsamma. Otroligt frÀsigt
Ja jÀklar! Hade jag ingen aning om. Den i mitten var ju otroligt fin. Vilken ref. har den?Lite Di-bilder oxÄ
G-9000-3, den gröna uppe till högerJa jÀklar! Hade jag ingen aning om. Den i mitten var ju otroligt fin. Vilken ref. har den?
Vad sa hon dÄ nÀr du förklarat?
Haha, jag tror vi redde ut det, men hon lÀt inte helt övertygad frÄn början.Jag vet inte om det lÄter mindre obehagligt i hennes öron
Det Àr svÄrt att bÀra upp billhandlarhÀnget men bra försökTÀnk att det faktiskt finns lÀnkar som Àr lÄnga sÄ t.o.m jag kÀnner att min handled Àr liten.
Whaaaaat?! Lume pÄ bezel?
Haha, jag tror vi redde ut det, men hon lÀt inte helt övertygad frÄn början.
LÀgg Mrg i skopan sÄ kan han leka med denDerix: Vill du lÄna en klocka av mig idag?
MiniDerix 5Är: NÀ, jag vet vad klockan Àr
Det Àr nog inte dags Àn..
Det Àr sÄna kommentarer som gör att jag ÀndÄ gillar barn liteDerix: Vill du lÄna en klocka av mig idag?
MiniDerix 5Är: NÀ, jag vet vad klockan Àr
Det Àr nog inte dags Àn..