• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej
Vad trÄlkigt, gjorde precis som du, likadan klocka ocksÄ :), och det funkade. Mejla dem och frÄga kanske?
Eller ta ngn e-postadress om du har flera?
Hittade lÀnken/fÀltet att lÀgga till rabattkod manuellt :)

Men det jag Àr mest frÄgande till Àr om priset kan variera sÄ hÀr mycket under bara nÄn timma? 1147 kr först, och nÄgra minuter senare 1383 kr. SÄg att du betalade under 1120 kr hÀrom dagen.

Hej

Har testat lite fram och tillbaka. Tog vÀlkomstmail till ny epost. Verkar som koden bara lÀggs till automatiskt nÀr jag klickar vidare frÄn lÀnken, hittar inget manuellt. Jag testade att genomföra köpet halvvÀgs, gick sedan tillbaka för det Àr ju fel pris nu. Och om man sen försöker fortsÀtta med köpet Àr rabatten borta. Verkar inte vara nÄn bra hantering.

Men det jag Àr mest frÄgande till Àr om priset kan variera sÄ hÀr mycket under bara nÄn timma? SÄg att du betalade ett par tior mindre hÀrom dagen.
eurokursen?

Hej G Shockers
Efter försÀljningen av min GW 6900 blev saknaden för stor och jag bestÀmde mig för en GWM 6510.
Skickade tillbaka den ( se bilden vf )och bestÀllde istÀllet en GW5000 U 1er med förhoppningen att det Àr bÀttre kvalitet osv
En frÄga till er som kan det hÀr :
Ska inte bandet ha en bÀttre fit dÀr det skrivas ihop med boetten ?
Upplever samma sak pĂ„ bĂ„de 5610 och 5000, det blir en ”spricka”lĂ€ngst ut vid kanterna sas
Tacksam för input
D33899D6-488C-40A5-91A7-78770EDBD8F0.png

Senast Àndrad:
Hej

Hittade lÀnken/fÀltet att lÀgga till rabattkod manuellt :)

Men det jag Àr mest frÄgande till Àr om priset kan variera sÄ hÀr mycket under bara nÄn timma? 1147 kr först, och nÄgra minuter senare 1383 kr. SÄg att du betalade under 1120 kr hÀrom dagen.
Jo jag fick den för 1017:-!
Det hade nÄgot specialpris och sÄ provade jag med vÀlkomstkoden ocksÄ - bingo!

Hej G Shockers
Efter försÀljningen av min GW 6900 blev saknaden för stor och jag bestÀmde mig för en GWM 6510.
Skickade tillbaka den ( se bilden vf )och bestÀllde istÀllet en GW5000 U 1er med förhoppningen att det Àr bÀttre kvalitet osv
En frÄga till er som kan det hÀr :
Ska inte bandet ha en bÀttre fit dÀr det skrivas ihop med boetten ?
Upplever samma sak pĂ„ bĂ„de 5610 och 5000, det blir en ”spricka”lĂ€ngst ut vid kanterna sas
Tacksam för input
SÄ hÀr ser min 5610 ut.
Liiite glipa blir det nÀr den Àr pÄ handen.
Men va fasen, kostar ju hĂ€lften av vad ett lĂ€derband kan kosta 😊
8C45BE08-3080-4EE3-ADAF-61AA354437A3.jpeg
061CE573-AF3D-48CB-9812-06E70A78DB50.jpeg

SÄ hÀr ser min 5610 ut.
Liiite glipa blir det nÀr den Àr pÄ handen.
Men va fasen, kostar ju hĂ€lften av vad ett lĂ€derband kan kosta 😊
8C45BE08-3080-4EE3-ADAF-61AA354437A3.jpeg
061CE573-AF3D-48CB-9812-06E70A78DB50.jpeg
Precis, nÀr den Àr av inga bekymmer men nÀr den Àr pÄ blir en glipa dÀr pÄ kanterna.
Det syns mest bara pÄ ena sidan iofsig men jag retar mig pÄ det. Trodde det var bÀttre finish faktiskt pÄ Made in Japan modellen /GW5000

Precis, nÀr den Àr av inga bekymmer men nÀr den Àr pÄ blir en glipa dÀr pÄ kanterna.
Det syns mest bara pÄ ena sidan iofsig men jag retar mig pÄ det. Trodde det var bÀttre finish faktiskt pÄ Made in Japan modellen /GW5000
Det Àr nog mest kombinationen 16mm bandstift och "mjukt" material. LÀngst ut pÄ bandet finns ju inget som stödjer och om jag spÀnner bandet, böjer handen sÄ syns det mer. Tror nog Casio har samma inköpsspec och gjutformer pÄ maskinerna i vilket land de Àn stÄr.
Sett vÀrre springor mellan Àndbitarna pÄ dyra klockors lÀnkar.

Det Àr nog mest kombinationen 16mm bandstift och "mjukt" material. LÀngst ut pÄ bandet finns ju inget som stödjer och om jag spÀnner bandet, böjer handen sÄ syns det mer. Tror nog Casio har samma inköpsspec och gjutformer pÄ maskinerna i vilket land de Àn stÄr.
Sett vÀrre springor mellan Àndbitarna pÄ dyra klockors lÀnkar.
@DR.D jag förstÄr och det har du rÀtt i men dÄ köper jag hellre DW5600 eller 5610 an , har egentligen inget behov av DLC osv. Köpte den eftersom jag trodde att strapen skulle passa betydligt bÀttre. Det verkar inte vara ngn skillnad mellan made in China , made in Thailand eller made in Japan ... Jag trodde det iaf.
I övrigt en fin klocka med massa fina recensioner.
Tack för ditt input

Blev ingen synk inatt 03.02 sÄ nu har jag trippelkollat att jag stÀllt in klockan korrekt sÄ den ska hittas.
Lustigt det hÀr med klockor; I början vill man ju gÀrna kolla hur bra de hÄller tiden.
Efter nĂ„gra mĂ„nader Ă€r iallafall jag glad om den visar rĂ€tt minut +/- 5 minuter đŸ€Ș

Hej! Är det nĂ„t knep för att handla frĂ„n Brandfield? Skulle passa pĂ„ att köpa min första G-Shock (GW-M5610U-1ER) dĂ„ de hade bra pris 1147 kr. AnmĂ€lde mig för vĂ€lkomstrabatt 10% och klickade mig vidare frĂ„n mailet. Rabatten lades till automatiskt och klockan hamnar pĂ„ 1032 kr. Mitt i utcheckningen gick nĂ„t fel sĂ„ jag fick avbryta. NĂ€r jag pĂ„ nytt gĂ„r in fĂ„r jag fullpris, finns ingenstans att lĂ€gga till koden manuellt. Klickar lĂ€nken i mailet igen, men ingen rabatt. Öppnar Inkognito-fönster och gĂ„r in pĂ„ Brandfield, men nu Ă€r priset istĂ€llet 1383 kr. Hittar fortfarande ingenstans att lĂ€gga till rabattkoden. Brukar denna webbutiken bete sig sĂ„ hĂ€r, med varierande priser under dagen och svĂ„rt att fĂ„ igenom rabatt etc?
Funkar det om du rensar dina cookies?

Edit: SÄg att det löste sig!

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp