• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Passade pÄ att flytta runt moduler/bezel nu pÄ morgonen. :)
Nöjd med resultatet :)
EAD3DA3B-E779-4B33-94A1-DA7C800C87D2.jpeg

9972595B-E806-4EB6-8515-B8B8622C752C.jpeg

D61D0348-8D73-48C6-9A46-061BBFBFCA47.jpeg

Jag gillar! Bra subtila varianter

Den var riktigt, riktigt snygg! Hade det varit ”normal” display hade jag vart avundsjuk pĂ„ allvar! :) vad Ă€r det för ref.nr pĂ„ den om man fĂ„r frĂ„ga?
Vanliga finns ju i Sverige, tycker den var sjukt snygg pga just fÀrgen och displayen. Och bandet Àr gjord av kolfiber istÀllet för plast. Ref nr Àr: Casio g-shock Rangeman GW9400BJ-1JF.. :)

JÀklar va bra! Jag trodde inte 3229an passade in dw5035, trodde bara den gamla modulen passade. Var det krÄngligt att fÄ in?

Gick rĂ€tt bra, var tvungen att flytta ”metalramen” som sitter runt modulerna mellan dom tvĂ„ olika modulerna. Bortsett frĂ„n det sĂ„ var det bara att droppa in modulerna i vardera boett :)

FÀrgerna Àr roliga pÄ den men sjÀlva klockan... inte min kopp. Den ser lite konstig ut med de dÀr kameleontögonen och den pyttelilla displayen och de dÀr kulorna pÄ sidorna.

+ att det finns sÄÄÄÄ mycket döyta pÄ tavlan att det borde vara en solpanel istÀllet...

Och den stora mysteriet Ă€r egentligen VARFÖR de inte lĂ€ngre tillverkar Shocks med STOORA siffror, som G-3010 eller GW-300...?

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp