Passade pÄ att flytta runt moduler/bezel nu pÄ morgonen.
Nöjd med resultatet
![]()
![]()
![]()
Jag gillar! Bra subtila varianter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passade pÄ att flytta runt moduler/bezel nu pÄ morgonen.
Nöjd med resultatet
![]()
![]()
![]()
Vanliga finns ju i Sverige, tycker den var sjukt snygg pga just fĂ€rgen och displayen. Och bandet Ă€r gjord av kolfiber istĂ€llet för plast. Ref nr Ă€r: Casio g-shock Rangeman GW9400BJ-1JF..Den var riktigt, riktigt snygg! Hade det varit ânormalâ display hade jag vart avundsjuk pĂ„ allvar!vad Ă€r det för ref.nr pĂ„ den om man fĂ„r frĂ„ga?
Tack!Jag gillar! Bra subtila varianter
JÀklar va bra! Jag trodde inte 3229an passade in dw5035, trodde bara den gamla modulen passade. Var det krÄngligt att fÄ in?Passade pÄ att flytta runt moduler/bezel nu pÄ morgonen.
Nöjd med resultatet
![]()
![]()
![]()
Vanliga finns ju i Sverige, tycker den var sjukt snygg pga just fÀrgen och displayen. Och bandet Àr gjord av kolfiber istÀllet för plast. Ref nr Àr: Casio g-shock Rangeman GW9400BJ-1JF..![]()
JÀklar va bra! Jag trodde inte 3229an passade in dw5035, trodde bara den gamla modulen passade. Var det krÄngligt att fÄ in?
OT men se om du kan ladda pixel kameran till din nokia. Du fÄr googla dig till om nÄgon har gjort en build för just din mobil. Blir löjligt stor skillnad i kvalité .Rangeman idag.
OT: Bild tagen med min nya Nokia 7 plus.
Tycker minsann att min 3 Är gamla Huawei Nexus 3P tar bÀttre bilder!
![]()
OT men se om du kan ladda pixel kameran till din nokia. Du fÄr googla dig till om nÄgon har gjort en build för just din mobil. Blir löjligt stor skillnad i kvalité .
Har hört att det tydligen Ă€r nĂ„gon stor shoppingdag idag, (âsingles dagâ) motsv. black friday.
Kollat in www.milrab.se ? Ange 1111 vid köp av deras casio klockor
NÄgon som hittat nÄgra bra rabatter pÄ sidor som sÀljer g Shock? Inte för att jag behöver flera men kan ju vara kul att kolla....
Intressant första inlÀggKollat in www.milrab.se ? Ange 1111 vid köp av deras casio klockor![]()
Intressant första inlÀgg. Vad ger koden för rabatt?
Tydligen sÄ har DW-5900 reissuen nu slÀppts i Japan. Hittade ett par bilder i en trÄd pÄ WUS:
![]()
![]()
FÀrgerna Àr roliga pÄ den men sjÀlva klockan... inte min kopp. Den ser lite konstig ut med de dÀr kameleontögonen och den pyttelilla displayen och de dÀr kulorna pÄ sidorna.
FrÄgan Àr vÀl om det blir Ànnu mer pÄ Black Friday. Brukar la vara en 20-25 % dÄ?15% tror jag, prova den funkar bara idag btw![]()
FrÄgan Àr vÀl om det blir Ànnu mer pÄ Black Friday. Brukar la vara en 20-25 % dÄ?
Man vet aldrig nÀr/om man ska slÄ till.
Bra ÀndÄ!Tydligen sÄ har DW-5900 reissuen nu slÀppts i Japan. Hittade ett par bilder i en trÄd pÄ WUS:
![]()
![]()
Har du alla G-Shockar?
Jobbar pÄ det, ge mig lite mer tid bara.Har du alla G-Shockar?![]()