Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ni som letar klockor lÀngre Àn jag, brukar de vanliga reorna vara bra för klockor online? TÀnker, Oktoberfest? Black Friday mm?1....2.....? Undrar vad 3 kan bli sÄ smÄningom..... Kanske GW-B5600BC-1ber....eller gm-5600....eller nÄgot annat kul fyrkantigt
Hur lÄng Àr du?Ni som letar klockor lÀngre Àn jag, brukar de vanliga reorna vara bra för klockor online? TÀnker, Oktoberfest? Black Friday mm?
Ha ha gillar att du fÄngade upp den felaktiga böjningen pÄ letat. SjÀlv ordpolis hÀr . Fast bara i sammanhang dÀr folk kan ta det. HÀr i trÄden Àr det hÀrlig nivÄ tycker jag . Ja jag har sett en del bra rabattkoder. FÄtt bra tips frÄn trÄden. TÀnkte bar sÄ man inte handlar precis innan en reaHur lÄng Àr du?
Men ja, absolut. Teknikerna brukar dra med sig Àven klockorna
Fast man fÄr kika runt för det reas lite hÀr och dÀr hela tiden
Och snappa upp rabattkoder Àr inte fel heller
Helt hypotetiskt sÄ kan en köpknapp blivit anvÀnd igÄrHoppas pÄ nÄgot kul begagnat hÀr ocksÄ. Enda jag har emot begagnat Àr att jag har nÄgon grej med att det ska gÄ att bada med mina klockor. KÀnns lite tryggare om de Àr nya med frÀscha packningar. Men man mÄste chansa lite ocksÄ . Sugen pÄ en blÄ mdv106 ocksÄ. Men g-shock fyrkanter Àr roligast just nu . NÄgon annan som planerar nÄgot kul köp?
Helt hypotetiskt sÄ kan en köpknapp blivit anvÀnd igÄr
I nÀsta vecka fÄr vi se om det stÀmmerOch i vissa fall kan hypotes/teori stÀmma med verkligheten
Import gissar jag pÄ. Min hypotes Àr att du möjligen har hela svenska utbudetI nÀsta vecka fÄr vi se om det stÀmmer
Det kan Àven gÀlla mig. Rent hypotetiskt dÄ förstÄs.Helt hypotetiskt sÄ kan en köpknapp blivit anvÀnd igÄr
God morgon G5500 pÄ idag kÀnner mig som Arnold i en actionrulle
Underskattad modell och verkligen vÀrd att kolla upp för nÄgon som söker nÄt roligt att bÀra
Godmorgon
-negativeAre you Running, Man?
Ja, och en tredje pĂ„ vĂ€gĂr det tvĂ„ G nu som finns hos dig nu?
Wow du har en sÄn alltsÄ. Nu blev jag avis, grymt fint!Dagens klocka, en fin lördag som denna krÀver en extra fin klocka!
LÀnge sedan nu affÀren gjordes men inte desto mindre ett vÀldigt stort tack till @Hans B 1955 för denna ovanliga och fina pjÀs!
Dra ett pm om du Àr sugen pÄ den. SlÀpper den för samma fina pris som jag gav.- Vill ha en sÄn dÀr, snygg!