• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KombilĂ€nk is da shit😍
Har det pĂ„ samtliga mina GW-B5600 utom Kobe, Generalen och Gorillan😃
IMG_20220903_192923.jpg
IMG_20220903_192928.jpg
IMG_20220903_192932.jpg
Ser bra ut. Kanske kan bli en gw-5600 sĂ„ smĂ„ningom 🙂

TÀnkte en gÄng för flera Är sedan, att jag lÀr fÄ mÄla om ett antal ggr innan vi sÀljer huset, sÄ köpte mig en stÀllning dÄ.
Nu Àr det vÀl gÄng nummer tvÄ vill jag minnas, som den monteras pÄ den hÀr vÀggen.
20220903_184152.jpg
Hade varit bĂ€ttre att köpa nĂ„gra G-Shocks för de pengarna istĂ€llet.. 😁

AnvĂ€ndbart med batteriindikator. Synd att du bara har en klocka att vĂ€lja pĂ„ 😅😉
Ja och att jag just valde den idag😁
Funderar pÄ om de Àr batteriet som blivit kasst i den, varnat en lÀngre tid för lÄgt batteri. Hade den solandes nÀstan en hel dag i fint sommarsoljus. Men mÄste erkÀnna att den legat i lÄdor ofta. Men misstÀnker att de kan va nÄt skit med batteriet
DSC_6846.JPG

Ja och att jag just valde den idag😁
Funderar pÄ om de Àr batteriet som blivit kasst i den, varnat en lÀngre tid för lÄgt batteri. Hade den solandes nÀstan en hel dag i fint sommarsoljus. Men mÄste erkÀnna att den legat i lÄdor ofta. Men misstÀnker att de kan va nÄt skit med batteriet
DSC_6846.JPG
Aha, lÄter ju lite skumt.

Är de nĂ„gon som vet nĂ€r de stĂ„r charge i displayen hur lĂ€nge de brukar ta innan dom hoppar igĂ„ng? MĂ„ste erkĂ€nnas att de Ă€r ju rĂ€tt molnigt ute men ljus Ă€r de ju men inte starkt soljus
Ska bli spÀnnande att se hur det löser sig dÄ man Àr nyfiken av sig och satsar pÄ tough solar. Ska vÀl dessutom rÀcka med artificiellt ljus ocksÄ. Men kanske inte om de Àr djupt urladdade?. Hoppas det löser sig!

En nolla för mycket i priset för min smak men tycker titanarna Ă€r bra tuffa 😎

NÄt för @Hans B 1955 kanske?

NÄt för @Hans B 1955 kanske?
Skulle precis skriva
Pling @Hans B 1955

Tillbaka
Topp