Jonte.L
Silver
Ser bra ut. Kanske kan bli en gw-5600 sÄ smÄningomKombilÀnk is da shit
Har det pÄ samtliga mina GW-B5600 utom Kobe, Generalen och Gorillan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut. Kanske kan bli en gw-5600 sÄ smÄningomKombilÀnk is da shit
KombilÀnken funkar bra ihop med 6900 ocksÄ.KombilÀnk is da shit
Ja det var riktigt lÀckert. 6900 Àr det enda större Àn square jag varit sugen pÄ hittilsKombilÀnken funkar bra ihop med 6900 ocksÄ.
Hade varit bÀttre att köpa nÄgra G-Shocks för de pengarna istÀllet..TÀnkte en gÄng för flera Är sedan, att jag lÀr fÄ mÄla om ett antal ggr innan vi sÀljer huset, sÄ köpte mig en stÀllning dÄ.
Nu Àr det vÀl gÄng nummer tvÄ vill jag minnas, som den monteras pÄ den hÀr vÀggen.
NÀ det vetefan. Stege och husunderhÄll av den typen Àr varken kul, sÀkert eller effektivt. Dock skulle man kunna tÀnka sig att hyra ut den och spara ihop till en MRGHade varit bÀttre att köpa nÄgra G-Shocks för de pengarna istÀllet..
Nej min vÀn.. Det dÀr Àr ingen skÄl.. Det Àr ett skruvstÀdSkÄl trÄden!
Allt blir lite skruvat efter nÄgra bira.Nej min vÀn.. Det dÀr Àr ingen skÄl.. Det Àr ett skruvstÀd
Den Ă€r sĂ„ fin och sitter sĂ„ bra, min har blivit en av mina favoriter.KvĂ€llsklockanâŠ
Jag utgÄr ifrÄn att du hade stannat och parkerat fordonet vid vÀgrenen nÀr du tog det dÀr fotot.Dragit mitt lilla strÄ till stacken sÄ att gasen flyter pÄ mot Europa. Full fart hela dagen. HÀr pÄ inflygning mot Bergen.
AnvÀndbart med batteriindikator. Synd att du bara har en klocka att vÀlja pÄGodmorgon vet inte vad klockan Àr idag, han vÀgrar Àn sÄlÀnge. Inför batteriindikator pÄ b5000 om de blir nya versioner eller kör dom i en tidsmaskin och inför det
Ja och att jag just valde den idagAnvÀndbart med batteriindikator. Synd att du bara har en klocka att vÀlja pÄ
Jag som har hela 3 stycken fÄr lÄna ut nÄgra sÄ ni inte blir utan hÀr i trÄdenAnvÀndbart med batteriindikator. Synd att du bara har en klocka att vÀlja pÄ
Aha, lÄter ju lite skumt.Ja och att jag just valde den idag
Funderar pÄ om de Àr batteriet som blivit kasst i den, varnat en lÀngre tid för lÄgt batteri. Hade den solandes nÀstan en hel dag i fint sommarsoljus. Men mÄste erkÀnna att den legat i lÄdor ofta. Men misstÀnker att de kan va nÄt skit med batteriet
Ăr de nĂ„gon som vet nĂ€r de stĂ„r charge i displayen hur lĂ€nge de brukar ta innan dom hoppar igĂ„ng? MĂ„ste erkĂ€nnas att de Ă€r ju rĂ€tt molnigt ute men ljus Ă€r de ju men inte starkt soljusAha, lĂ„ter ju lite skumt.
Ska bli spĂ€nnande att se hur det löser sig dĂ„ man Ă€r nyfiken av sig och satsar pĂ„ tough solar. Ska vĂ€l dessutom rĂ€cka med artificiellt ljus ocksĂ„. Men kanske inte om de Ă€r djupt urladdade?. Hoppas det löser sig!Ăr de nĂ„gon som vet nĂ€r de stĂ„r charge i displayen hur lĂ€nge de brukar ta innan dom hoppar igĂ„ng? MĂ„ste erkĂ€nnas att de Ă€r ju rĂ€tt molnigt ute men ljus Ă€r de ju men inte starkt soljus
Skulle precis skrivaNÄt för @Hans B 1955 kanske?
Avslutad - GShock GMWB5000TVA1 (20k) & Stowa Klassik Flieger 40 (sÄld)
Klassik Flieger 40 Info: Modellen med ETA 2824-2 Top. (SÀljs numera med Sellita som standard, inte ETA). Klockan Àr frÄn augusti 2020 sÄ garantin har nyligen gÄtt ut. Skick: NÀst intill nyskick, endast Fà spÄr av anvÀndning. HÄller tiden löjligt bra pÄ min handled +2/-2. Medföljer: Fullset...klocksnack.se
Jag skulle ha nappat pÄ den för nÄgra veckor sedan, tur att jag fick mitt förnuft till fÄnga.Skulle precis skriva
Pling @Hans B 1955
Jag skulle ha nappat pÄ den för nÄgra veckor sedan, tur att jag fick mitt förnuft till fÄnga.
Ăr de nĂ„gon som vet nĂ€r de stĂ„r charge i displayen hur lĂ€nge de brukar ta innan dom hoppar igĂ„ng? MĂ„ste erkĂ€nnas att de Ă€r ju rĂ€tt molnigt ute men ljus Ă€r de ju men inte starkt soljus
Tack sÄ jÀtte mycket