Inget man mjölkar medDagens klocka, en fin lördag som denna krÀver en extra fin klocka!
LÀnge sedan nu affÀren gjordes men inte desto mindre ett vÀldigt stort tack till @Hans B 1955 för denna ovanliga och fina pjÀs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inget man mjölkar medDagens klocka, en fin lördag som denna krÀver en extra fin klocka!
LÀnge sedan nu affÀren gjordes men inte desto mindre ett vÀldigt stort tack till @Hans B 1955 för denna ovanliga och fina pjÀs!
Knappt inkördLördagsguld i en Toppola som just slog om till 22500mil
Tack sÄ mycket!Den Àr riktigt tuff den dÀr alltsÄ, grattis till en kanonfin klocka.
Tackar! Diggar den skarpt!Wow du har en sÄn alltsÄ. Nu blev jag avis, grymt fint!
JodÄ, bara att köra pÄ.Inget man mjölkar med
Nyfiken att höra vad du tycker. Sugen pÄ en klocka med kombilÀnkenHar nu hittat pÄ en lÀnk som ska monteras pÄ min GW-5000U sÄ fÄr vi se vad jag tycker om det. Kan ju iaf inte sitta sÀmre Àn vad gummibandet gör pÄ min handled.
Kan absolut Äterkomma om det men det tar nog en stund dÄ jag Àr lite immobil just nu. LÀmnar allt till min urmakare som fÄr fixa. SÄlde mina verktyg efter jag lyckats göra mÀrken i en klocka och kÀnde att jag inte var rÀtt person för att meka med klockor Àven om det bara Àr att justera lÀnkar.Nyfiken att höra vad du tycker. Sugen pÄ en klocka med kombilÀnken
Okej, jag förstÄr! Bara nyfiken. Hoppas du mÄr bÀttre snartTÀnkte Àven b
Kan absolut Äterkomma om det men det tar nog en stund dÄ jag Àr lite immobil just nu. LÀmnar allt till min urmakare som fÄr fixa. SÄlde mina verktyg efter jag lyckats göra mÀrken i en klocka och kÀnde att jag inte var rÀtt person för att meka med klockor Àven om det bara Àr att justera lÀnkar.
Finns vÀl nÄgon annan hÀr som hade det men inte var helt förtjust och inte tyckte det vart hundra bra.
Fasen sÄ fin, Àr de lite battlescara pÄ bezelen?Lördagens klocka fÄr bli denna
kommer bli kanon, "nya" combit funkar bra till 5000U. Lite pill att fÄ pÄ men nÀr det vÀl siter sitter det bra.Har nu hittat pÄ en lÀnk som ska monteras pÄ min GW-5000U sÄ fÄr vi se vad jag tycker om det. Kan ju iaf inte sitta sÀmre Àn vad gummibandet gör pÄ min handled.
Tror det va lite ludd baraFasen sÄ fin, Àr de lite battlescara pÄ bezelen?
Det var jag. Gillar 5KU bÀttre pÄ gummiband.Finns vÀl nÄgon annan hÀr som hade det men inte var helt förtjust och inte tyckte det vart hundra bra.
Synd annars hade den kunnat fÄtt bli första mjölkar klocka, first cut is the deepest sen Àr de bara att köraTror det va lite ludd bara
Det var jag. Gillar 5KU bÀttre pÄ gummiband.
Har du handlat den lös pÄ sidan om s a s?Har nu hittat pÄ en lÀnk som ska monteras pÄ min GW-5000U sÄ fÄr vi se vad jag tycker om det. Kan ju iaf inte sitta sÀmre Àn vad gummibandet gör pÄ min handled.
5000U's gummiband Àr ju extra mjukt och bekvÀmt jÀmför med dem andra vanliga modellerna. Personligen föredrar jag alltid lÀnkar.TÀnkte Àven b
Kan absolut Äterkomma om det men det tar nog en stund dÄ jag Àr lite immobil just nu. LÀmnar allt till min urmakare som fÄr fixa. SÄlde mina verktyg efter jag lyckats göra mÀrken i en klocka och kÀnde att jag inte var rÀtt person för att meka med klockor Àven om det bara Àr att justera lÀnkar.
Finns vÀl nÄgon annan hÀr som hade det men inte var helt förtjust och inte tyckte det vart hundra bra.
Nej, köptes för lÀnge sedan av en vÀn, @livinl0ud ! Tackar och bockar för det!Har du handlat den lös pÄ sidan om s a s?
Var dÄ ifrÄn i s f?
Ja, absolut bekvÀma och mjuka men mina feta handleder Àr problemet. Se bild!5000U's gummiband Àr ju extra mjukt och bekvÀmt jÀmför med dem andra vanliga modellerna. Personligen föredrar jag alltid lÀnkar.
Grattis till fin klocka! Den dÀr Àr trevlig!Denna Àr rÀtt trevlig. Har inte haft den tidigare. Den överraskade mycket positivt.
Den dÀr alltsÄ , den skulle rÀcka att ha bara egentligen. SÄ perfektDagens G som fÄtt vara med pÄ handleden.
Det Àr perfektion i mina ögon. Vacker!
KombilÀnk is da shitNyfiken att höra vad du tycker. Sugen pÄ en klocka med kombilÀnken