Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀgg den över en LED-lampa över dagenCa 1,5 timma nu men inget hÀnder
Blir batteriet djupurladdat kan det bli dÄligt, men det Àr ocksÄ sÄ att det kan ta ett tag innan du fÄr nÄgon nivÄ klockan gillar.Ca 1,5 timma nu men inget hÀnder
Blir batteriet djupurladdat kan det bli dÄligt, men det Àr ocksÄ sÄ att det kan ta ett tag innan du fÄr nÄgon nivÄ klockan gillar.
Du kan testa hur mycket lux du har i ljuset ute genom att ladda ner en app och lÄta telefonen mÀta Ät dig.
Jag hade lÄg nivÄ pÄ min stÄlis och anvÀnde en stark led-lampa för att ladda. Tror jag nÄdde typ 20000 lux och det tog flera timmar att nÄ nÀsta nivÄ.
Har du dÄ kört den i botten, och batteriet Àr tÀmligen tomt, och försöker ladda den ute i halvdÄligt ljus, <20000 lux, dÄ skulle jag tro att det kan ta ett tag att fÄ den att piggna till.
Trodde först att du tog dig ett dopp, jag var tvungen att zooma, men det var bara en grÀsand.God söndag pÄ er alla
Jag har anvÀnt min MTB-lampa vid laddning dÀr solen inte rÀcker till.
SkÀmt o sido. Har en ju helsikes stark pannlampa fÄr ta den sen idag bara de att jag mÄste ladda pannlampan först
TÀnk bara pÄ lite avstÄnd dÄ klockan lÀtt blir varm annars. Alternativt lÀgg den i en glasskÄl med vatten under laddningen.Har du en kraftfull MTB-lampa sÄ funkar det utmÀrkt. Denna gick frÄn halv till full pÄ lite under tre timmar.
LÀgg den över en LED-lampa över dagen
Blir batteriet djupurladdat kan det bli dÄligt, men det Àr ocksÄ sÄ att det kan ta ett tag innan du fÄr nÄgon nivÄ klockan gillar.
Du kan testa hur mycket lux du har i ljuset ute genom att ladda ner en app och lÄta telefonen mÀta Ät dig.
Jag hade lÄg nivÄ pÄ min stÄlis och anvÀnde en stark led-lampa för att ladda. Tror jag nÄdde typ 20000 lux och det tog flera timmar att nÄ nÀsta nivÄ.
Har du dÄ kört den i botten, och batteriet Àr tÀmligen tomt, och försöker ladda den ute i halvdÄligt ljus, <20000 lux, dÄ skulle jag tro att det kan ta ett tag att fÄ den att piggna till.
SkÀmt o sido. Har en ju helsikes stark pannlampa fÄr ta den sen idag bara de att jag mÄste ladda pannlampan först
Idag fÄr vi inte visa trÄden för @spammerstakeahikeJag har anvÀnt min MTB-lampa vid laddning dÀr solen inte rÀcker till.
TÀnk bara pÄ lite avstÄnd dÄ klockan lÀtt blir varm annars. Alternativt lÀgg den i en glasskÄl med vatten under laddningen.
Hoppas det bara fattas lite ljus och att batteriet inte Àr slut.
Haha batteriÄngestIdag fÄr vi inte visa trÄden för @spammerstakeahike
Ăr ju vid VĂ€ttern sĂ„ tanken fanns att skutta i..Trodde först att du tog dig ett dopp, jag var tvungen att zooma, men det var vara en grĂ€sand.
Dagens citat vÀrdig citatkungen vi har pÄ jobbet!!!Trodde först att du tog dig ett dopp, jag var tvungen att zooma, men det var vara en grÀsand.
Campar med stil!God söndag pÄ er alla
InstÀmmer. FrÀs pÄ med stark lampa om ljuset Àr dÄligt, hÄll den nÀra klockan eftersom luxen avtar snabbt OCH kyl den i vattenbad medan du laddar. Eller starkt solljus, men jag undrar om det ens gÄr att uppbringa sÄhÀr Ärs.Jag har anvÀnt min MTB-lampa vid laddning dÀr solen inte rÀcker till.
TÀnk bara pÄ lite avstÄnd dÄ klockan lÀtt blir varm annars. Alternativt lÀgg den i en glasskÄl med vatten under laddningen.
Hoppas det bara fattas lite ljus och att batteriet inte Àr slut.
Ăr han batterperfektionist? Jösses dĂ„ Ă€r jag illa ute...Idag fĂ„r vi inte visa trĂ„den för @spammerstakeahike
Som för elbilsÀgarna dÄ lr. med rÀckviddsÄngest....Haha batteriÄngest
ApropÄ Asiatiskt kÀk sÄ lÀr det finnas en Thaikrog i en smÄlÀndsk kuststad som har mjukglass pÄ buffebordet! Det bÀsta av 2 vÀrldar...MÄste bara sÄ dÀr lite OT dela denna fantastiska skylt frÄn Borensberg igÄr
Och lite mer anka
Jag hörde pÄ en youtube kanal att stÄlisarna aldrig blir fulladdade stÀmmer det?Vad skönt!
HÀr Àr det fullladdat.
Har du stÀngt av din BT. Den drar nog en del batteri.Jag hörde pÄ en youtube kanal att stÄlisarna aldrig blir fulladdade stÀmmer det?
NÀr jag tÀnker pÄ de andra jag har sÄ ligger de ju pÄ fullt jÀmnt medans denna har varit vÀldigt batterislukande
FÄr testa det, har ju bara en kort tid kört powersaving pÄ den ocksÄ, alla andra har jag ps pÄslaget. De gör nog vÀldigt stor inverkan ocksÄHar du stÀngt av din BT. Den drar nog en del batteri.
Jag har haft full laddning pÄ stÄlis, iaf enligt mÀtaren i appen.Jag hörde pÄ en youtube kanal att stÄlisarna aldrig blir fulladdade stÀmmer det?
NÀr jag tÀnker pÄ de andra jag har sÄ ligger de ju pÄ fullt jÀmnt medans denna har varit vÀldigt batterislukande
Köp en sÄn hÀr. Funkar jÀttebra tycker jag.Jag hörde pÄ en youtube kanal att stÄlisarna aldrig blir fulladdade stÀmmer det?